nee op de trekkerquote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
O op die fiets, toch leren terug lezen.
Jij bent voor de maatschappij?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke kleur trekker hedde gij
Wit, want die zwahte werkt nie.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke kleur trekker hedde gij
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oke ik heb strawberry cheesecake met stukjes koek.
quote:
oh ik ben meer van de vrouwequote:Op maandag 23 februari 2015 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je voor de maatschappij bent moet je ook dikke lelijke wijven neuken.
Dan ruik ik alsnog alleen CO2 uitstoot en fastfood dampenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wacht maar tot de wind draait.
CO2 ruikenquote:Op maandag 23 februari 2015 18:01 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dan ruik ik alsnog alleen CO2 uitstoot en fastfood dampen
CO2 lijkt me sws wel een van de chillste manieren om dood te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Betere dood trouwens dan CO, CO verlamt je, maar je bent je bewust dat je doodgaat, CO2 geeft een rust en je valt langzaam weg
ja daarom ook in de veeindustrie vaak toegepastquote:Op maandag 23 februari 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
CO2 lijkt me sws wel een van de chillste manieren om dood te gaan.
Een overdosis heroine lijkt me dan weer niet echt prettig eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja daarom ook in de veeindustrie vaak toegepastis een lieve dood
... maar ik ga voor heroine
Niet ineens gekkiequote:Op maandag 23 februari 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een overdosis heroine lijkt me dan weer niet echt prettig eigenlijk.
Ah, oké.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet ineens gekkieeerst plezier en dan een geliefde het gouden shot laten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |