Geloof me, naast zout valt deze bijna echt wel onder vers durf ik te vertellenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden dacht ik dat jij niet aan die kant-en-klaarmeuk deed
Was het ook. Beter dan ik verwachte en niet duur voor een fastfood joint.quote:
Klopt hoor, ik eet eigenlijk nooit kant en klaar maaltijden en ook eigenlijk nooit dingen die uit zakjes of pakjes gemaakt zijn. Ik ben er nog steeds niet uit wat het precies is, maar iets in de toevoegingen in half/heelfabrikaten kan ik niet tegen. Uitslag, vreselijke jeuk en opgezwollen slijmvliezen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden dacht ik dat jij niet aan die kant-en-klaarmeuk deed
Goed toetje btw! Ga ik ook maken volgende keer als ik Surinaams of Indisch kook.
Het voordeel van curries en stoofpotjes is dan wel weer dat je ze prima kunt invriezen. Eén keer flink wat ervan koken, per portie in de vriezer stoppen en dan heb je op dagen met geen zin/tijd moch makkelijk een zelfgemaakte maaltijd!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef Katmi het volgende:
Net een paar crackers met kruiden roomkaas gehad en een Red Bull.
Vanavond maar een spag bol. met saus van de traiteur denk ik![]()
De laatste tijd heb ik veel moeite met te weten wat ik wil eten, de gewone aardappel-groente-vlees combo ben ik beu als koude pap![]()
Maar voor speciale dingen zoals stoofpotjes en curry's is het dan weer niet de moeite om ze te maken want ik ben alleen en dan zit je met zo een hele pot en veel van de dingen die ik wil maken van toen ik in Zweden woonde vind je alleen daar in de supermarket
Hier ook maar weer de Surinaamse toer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Bakkeljauw, kousenband en Surinaamse rijst staat hier op het menu
Oei! En dat na je makreel wc avontuurquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo'n smerig vette pizza had ik. Salami droop van het vet, hele doos onder het vet en de champignons verslapt onder de hele dikke laag vette kaas.
De helft op, maar hopelijk is mn maag sterk genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |