abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149950273
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_149950399
Ik heb ook zeker geen spijt van mijn keuze. Nu ik merk dat de oudste (iets wat ik zeker niet verwacht had) er echt last van heb dat ik 5 dagen werk is de keuze snel gemaakt. Op het werk zelf waren er wat kleine irritaties dus misschien maar beter voor ik er zelf grote van maak ;)

Nu alleen bedenken wat ik ga en wil doen. 5 dagen in de week moederen dat kan ik niet. En ze vinden het bij Opa en Oma ook leuk alleen niet zo vaak :P

En het project verhuizen word nu waarschijnlijk WEER op onhold gezet :')

Als mijn kindjes maar gelukkig zijn O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_149950586
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.

Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werk O+ Ooit :')
pi_149950802
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.

Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werk O+ Ooit :')
Ik denk dat het 1 of 2 dagen gaat worden en dan compleet iets anders dan ik nu doe (IT-er).
Voor mij part ga ik schoonmaken maar ik moet wel aan de gang blijven.

Of juist helemaal niets. Nu we hier wonen kan dat nog. We hebben het 14 jaar geleden gekocht op ons eerste loon. Een mega hypotheek toen :') Nu een lachertje :') Dus ik kan ook niets gaan doen.
Maar............. wil ik dat...

De oudste gaat in maart wennen op school en in april mag ze voor het echie. Dus blijf ik over met de jongste O+ Kan ik die eens verwennen met uitje :P ;)
pi_149950940
Stom he. Ik heb zeker de juiste keus gemaakt. En toch voel ik me er een beetje down door :')
Die pak oreo's helpen ook niet :')
pi_149951339
Oh, je zit echt met hetzelfde dilemma als ik! Aan de ene kant wil ik zoooo graag iets doen, ik snak er echt naar mijn talenten op een andere manier in te zetten. Aan de andere kant: financieel redden we het idd ook gewoon als ik twee halve dagen bij Jumbo achter de kassa ga zitten, en is dat voor de kindjes niet veel fijner dan dat ik 32 uur bezig ben met carriere maken? Of onderschat ik ze dan en kunnen ze dat inmiddels best aan (met name oudste dus)?

Onze hypotheek is op 1 salaris gekocht, door mij destijds. Dat geeft veel rust en ruimte om uberhaupt over deze dingen na te denken. Dat is ook een luxe tenslotte. Dan maar geen kunststof kozijnen en een mooie voortuin, wel een kekke gele muur :P

Je moet taart eten Tal. Oreo's werken nooit.
pi_149951681
Taart. Eens kijken wat voor taart.

Wij hebben we die kunstofkozijnen en een kleine voortuin. Maar willen gewoon ruimte. Dat de kinderen ook gewoon een bed kwijt kunnen in hun slaapkamertje. Als ze daar ooit gaan slapen :P

We hadden een mooie paarse muur die ik vorige week heb geverfd want kijkers willen geen paarse muur :') We hebben nu roomwit :r

Het idee was om het volgende huis alleen op zijn loon te berekenen zodat hij (hij heeft op dit moment een stressvolle baan met veel uren) op een gegeven moment minder kon werken of een andere baan kon aannemen die minder zou betalen. En hij meer bij ons zou zijn. Dat word nu dus ook even anders.
pi_149951803
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he :P
pi_149951904
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he :P
Zonder cosleeper dr naast? Ik heb geen ruimte voor een co-sleeper namelijk :D

Als zij er beter door slapen, niet wakker er door worden of zo snel mogelijk weer inslapen zodat wij ook slapen vind ik het allemaal goed O+ Dan slaap ik maar niet tegen lief aan ;)

We hebben het babybedje op Fee dr kamer al weg gedaan. Hebben ze meer ruimte om te spelen. En als we hier echt blijven wonen dan gaat alles op de schop. Dan verbouwen we de badkamer wel. Dan zet ik die grote kledingkast in Fee dr kamer. En dan kan er wel een co-sleeper naast. Maar dan moet eerst die knoop door! De eerst heb ik vanmorgen al gedaan.
pi_149952041
Cosleepen is gewoon samen slapen he, dat kan prima zonder cosleeper ;)

En idd, wij zijn zo dolgelukkig dat Sticker af en toe doorslaapt: echt helemaal prima dat hij dat in ons bed doet hoor! Ik verwacht dat hij net als oudste op den duur vanzelf richting eigen bed gaat, zonder onze interventies :)

Qua ruimte hebben wij geen klein huis of zo. Wel een slaapkamer te weinig als je vindt dat ieder kind een eigen kamer moet hebben. Voorlopig zingen we het nog wel uit hier. We zijn misschien ook wel te lui om te verhuizen, al dat gedoe :')
pi_149952171
Mja als het aan mij ligt gaan de meisjes in de toekomst ook op één kamer. De oudste is gek op een stapelbed. Nou krijgen ze die toch. Prima. Maar mijn man vind het niets :')
Ook wilde ik de zolder ombouwen tot slaapkamer. Maar daar ben ik van terug gekomen. Toch best koud in de winter op zolder :') En elk kraakje en waterdruppel hoor je. Ik slaap toch al slecht met geluid.
  maandag 23 februari 2015 @ 13:37:02 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149953013
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
pi_149953106
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
Jazeker. Doet het pijn als je met je vinger achter haar oor klopt? (Dat leerde een kinderarts mij ooit, het zal vast geen zekere diagnose vormen hoor :D )
  maandag 23 februari 2015 @ 13:39:57 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953111
Geen idee LB... geen ervaring mee... maar ff check misschien wel een idee? Grijpt ze naar haar oortjes?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149953152
Ik heb nu twee slapende jongetjes op de bank O+

(Oudste is ziek ;( )
  maandag 23 februari 2015 @ 13:46:20 #16
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953310
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor je oudste LE!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_149953671
XM,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 februari 2015 @ 14:05:55 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_149953907
Lief van je O+ Misschien doe ik dat wel een keer!

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-02-2015 14:12:11 ]
pi_149953917
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.

SPOILER
Beterschap voor je oudste LE!
Ik ken dat ja. Vrienden van hem. De kamer zit vol familie van hem. En dat wat er van mij komt is een handje vol (nog niet eens) lieve familieleden. Maar vrienden heb ik dus niet echt :')
En ik wil het wel. Maar ik ben sociaal gezien zo'n n00b dat ik of niet door heb dat het een leuke vriendschap kan worden of al iets verneukt voor het iets leuks/gezelligs kan worden :')
pi_149954013
XM, ik sluit me bij L-E aan.

SPOILER
:*
pi_149954020
Xm gewoon even een :* helaas redelijk herkenbaar..

En tally ik doe een ontslag boks met je, na 2 nachten wakkergelegen te hebben met hartkloppingen omdat het werk me zo tegen is gaan staan heb ik vanmorgen mn ontslag ingediend. Woensdag laatste werkdag al...
Had gedacht dat het rust zou geven en dat gaat het op den duur ook maar nu zie ik weer allemaal andere beren op de weg die er vanmorgen nog niet waren, nouja die verdwijnen vanzelf wel
pi_149954163
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief van je O+ Misschien doe ik dat wel een keer!

SPOILER
SPOILER
pi_149954309
Nu ik mijn kindjes zie (want halve dag werken) geeft het me wel rust eigenlijk dat ontslag. Ik vind mezelf vrolijker :P Dan is het toch helemaal geen verkeerde keus geweest O+

O en taart doe ik maar ff niet. Ik ben echt kotsmisselijk van de oreo's :D
pi_149954377
Mama, poep, stink, bah, UIT!
Heb je een volle luier? Ja poep!
Kom ik met een schone luier en dan rennen we gillend weg. Want schone luier eng!
pi_149956567
Zeg Tally.. Die van jou was toch al zindelijk?! :+

Rot van je baan, maar als het beter is voor jou en je kindjes dan is dit natuurlijk wel de beste keus!

ik wist helemaal niet dat een liesbreuk zo gevaarlijk kon zijn. Goed gehandeld Venco!

Ik ben zojuist gaan zwemmen met M. Wij met z'n tweeën dus. Met de auto (moeilijke parkeerplaats, daar). Tijdens de schoolvakantie. *O* Supertrots op mijzelf!! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')