Ik denk dat het 1 of 2 dagen gaat worden en dan compleet iets anders dan ik nu doe (IT-er).quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef L-E het volgende:
Dat hadden we hier ook met de oudste idd. En dan blijkt hoe enorm onbelangrijk werk kan voelen he, als je kind er onder lijdt. Neemt niet weg dat ik dolgraag weer aan de slag ga straks, we moeten alleen nog even zoeken naar een vorm waar alle partijen gelukkig mee zijn.
Project verhuizen gaat hier eindelijk van start als ik weer werkOoit
Zonder cosleeper dr naast? Ik heb geen ruimte voor een co-sleeper namelijkquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef L-E het volgende:
Cosleepen is ook gewoon bedacht door mensen die geen geld hadden om groter te gaan wonen he
Jazeker. Doet het pijn als je met je vinger achter haar oor klopt? (Dat leerde een kinderarts mij ooit, het zal vast geen zekere diagnose vormen hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ehm.... E is al een tijd verkouden, heeft wat verhoging. eet beroerd, slaapt superlicht, en heeft nu allemaal aangekoekte prut in dr oor. Zou dat oorontsteking kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap voor je oudste LE![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 23-02-2015 14:12:11 ][b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ff mn hart luchten. Totaal niet ontopic, maar ik moet het even kwijt.Ik ken dat ja. Vrienden van hem. De kamer zit vol familie van hem. En dat wat er van mij komt is een handje vol (nog niet eens) lieve familieleden. Maar vrienden heb ik dus niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap voor je oudste LE!
En ik wil het wel. Maar ik ben sociaal gezien zo'n n00b dat ik of niet door heb dat het een leuke vriendschap kan worden of al iets verneukt voor het iets leuks/gezelligs kan worden
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lief van jeMisschien doe ik dat wel een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |