SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
St. Patrick's day komt er weer aan, hier wat belangrijke tips over de prijzen van de Ieren:quote:Op maandag 23 februari 2015 21:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De dure ieren kun je veel coins voor krijgen. Voor de gemiddelde Ieren een stuk minder. En voor de goedkope Ieren krijg je weinig coins.
[ Bericht 2% gewijzigd door RijstbaI op 23-02-2015 21:35:32 ]#LockupDS2
http://careers.ea.com/people-of-eaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Het zelfde is als ik verhalen lees van mensen die in divisie 2 zitten met alleen een zilveren team
Hoezo is dit spel rigged?
Geef mij aub een naam ik kan het zelf niet vinden mensen
Get connected via Linkedin ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Het zelfde is als ik verhalen lees van mensen die in divisie 2 zitten met alleen een zilveren team
Jezus wat een downiesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:01 schreef renevandieren het volgende:
[..]
http://careers.ea.com/people-of-ea
Hier zal vast wel iemand tussen staan.
Je kan ook zelf solliciteren als je het beter kan natuurlijk:
http://careersearch.ea.com/careers/ea-studios-sports-jobs/
Waar vind ik hulp bij psychische problemen?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:00 schreef Pino0 het volgende:
Pagina niet gevonden. En nu?quote:Op maandag 23 februari 2015 12:14 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Waar vind ik hulp bij psychische problemen?
Aangepastquote:Op maandag 23 februari 2015 12:15 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Pagina niet gevonden. En nu?
Rodrigoquote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de Liga BBVA is Neymar wel de meest aangewezen persoon om de plek naast Suarez in te nemen denk ik? (op 7 chem uiteraard, wil een snel ventje naast de trage Suarez)
Neymar ja. Fijne dribbel en agility voor een spits.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
In de Liga BBVA is Neymar wel de meest aangewezen persoon om de plek naast Suarez in te nemen denk ik? (op 7 chem uiteraard, wil een snel ventje naast de trage Suarez)
Iniesta voor die dribbel en 4* skillie.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neymar dus. SIF Rakitic er achter. De rest BPL. Geen zin om die BBVA verder uit te pluizen. Vorige keer leverde dat ook niks op.
Geen Jamesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neymar dus. SIF Rakitic er achter. De rest BPL. Geen zin om die BBVA verder uit te pluizen. Vorige keer leverde dat ook niks op.
Chames valt bij mij echt enorm tegenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geen James![]()
Kan je gelijk IF Guarín ernaast zetten.
Booohhhh...grandioze kerels die Italianenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:26 schreef RijstbaI het volgende:
Pots, Tighadouini zit in het elftal van de week bij Gazetta dello sport
Bij mij doet hij het eigenlijk wel goed. Heb hem de vrije rol gegeven en hij duikt overal op. Heeft wel maar 2x in 9 wedstrijden gescoord maar hij strooit wel met mooie passes op de wingers en hier en daar een assist. Team waar hij in zit speelt ook wel lekker, dat zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Chames valt bij mij echt enorm tegen![]()
Vrij onzichtbaar op de CAM positie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
he zelfde team als rijstquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Rijstbal het volgende:
loopt heerlijk mn team
[ afbeelding ]
IF Dost op de bank? Hoe speelt hij? Heb hem al voor discard value gehaald maar nog niet mee gespeeld. Gisteren even co-op met VFL Wolfsburg gespeeld, toen was Dost niet te stoppen.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef Rijstbal het volgende:
loopt heerlijk mn team
[ afbeelding ]
Is wel iemand die in de 16 de ballen erin kan raggen. En nog sterk ook. Zijn eerste wedstrijd maakte hij 4 goals. Daarna weer 3 wedstrijden droog. Ik moet nog even een goed team om hem heen bouwen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
IF Dost op de bank? Hoe speelt hij? Heb hem al voor discard value gehaald maar nog niet mee gespeeld. Gisteren even co-op met VFL Wolfsburg gespeeld, toen was Dost niet te stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |