Waarom?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zou aandurven.
Ik kan begrijpen waarom ze wiskunde als eis hebben ingevoerd bij veel opleidingen, maar het zegt natuurlijk weinig over hoe slim iemand is op een ander gebied. Ik ben ook totaal niet wiskundig aangelegd; heb het zelfs met een onvoldoende afgesloten op de middelbare school. Op andere gebieden lul jij bijvoorbeeld hier makkelijk mensen eruit die wel een diploma hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar de gave om mezelf slimmer voor te doen dan ik ben.Mijn leraar rekenen blijft ondanks dat ik 1+1 niet kan optellen volhouden dat ik veel beter kan.
Je mag wel shotgun rijden hoor als ik gaquote:Op maandag 23 februari 2015 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon. Vrouw. Alleen.
Maar misschien ook wel. Heb nog steeds geen rijbewijs dussss dunnow.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je mag wel shotgun rijden hoor als ik ga
Er zijn nog verschillende andere manieren om toch op de uni te komen zonder vwo diploma. Cursussen wiskunde etc. Maar goed, we'll see. Misschien dat ik ooit een kans waag.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen waarom ze wiskunde als eis hebben ingevoerd bij veel opleidingen, maar het zegt natuurlijk weinig over hoe slim iemand is op een ander gebied. Ik ben ook totaal niet wiskundig aangelegd; heb het zelfs met een onvoldoende afgesloten op de middelbare school. Op andere gebieden lul jij bijvoorbeeld hier makkelijk mensen eruit die wel een diploma hebben.
Maar bij psychologie heb je veel onderzoeksvakken met statistiek, zoals ik zei, dus daar is het wel handig als je het redelijk beheerst.
Ik zie dat ze in Tilburg geen vwo wiskunde-eis hebben, of ik kijk scheef, maar wel een verplichte toets die je moet maken...
https://www.tilburguniver(...)ating-en-aanmelding/
Wel Bonnie&Clyde dan om het spannender te makenquote:
Waarom zo gevaarlijk. Ik wil alleen chillen en dik worden op z'n Amerikaans.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel Bonnie&Clyde dan om het spannender te maken
Die films trouwens over die route-66-achtige wegen..![]()
Joy Ride (2001) - IMDb
The Hitcher (1986) - IMDb
Die laatste is één van de allereerste films die ik heb gezien. Rutger Hauer speelt er ook in.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zo gevaarlijk. Ik wil alleen chillen en dik worden op z'n Amerikaans.
Ja, dat lijkt me ook echt mooiquote:Op maandag 23 februari 2015 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Road trip!
Pacific Coast Highway
Chi-town en Philly. 2 steden waar ik ook graag heen wilquote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was vroeger benieuwd naar Los Angeles, maar ik lees vooral dat het eigenlijk niet zo'n heel bijzondere stad is. Dan lijkt San Francisco mij interessanter. Of Chicago in het noorden.
NY valt ook wel mee hoor. Yani het is niet WOWOWBOEMBOEMBIGGIE, maar gewoon een chille stad.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik was vroeger benieuwd naar Los Angeles, maar ik lees vooral dat het eigenlijk niet zo'n heel bijzondere stad is. Dan lijkt San Francisco mij interessanter. Of Chicago in het noorden.
San Francisco is zeker leuker dan Los Angeles. Als je een uitgaanstype bent, dan is LA mogelijk beter.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Je hebt snelcursussen wiskunde inderdaad. Maar in ieder geval succes.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn nog verschillende andere manieren om toch op de uni te komen zonder vwo diploma. Cursussen wiskunde etc. Maar goed, we'll see. Misschien dat ik ooit een kans waag.
Oeh la la, dat lijkt mij echt chill.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat lijkt me ook echt mooien dan zo'n huis hebben tussen de heuvels die uitkijkt op de oceaan
Nieuwe meet in USA. Stuur maar zo'n datumprikker rondquote:Op maandag 23 februari 2015 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oeh la la, dat lijkt mij echt chill.![]()
Ik wil nog eens terug, maar ditmaal wil ik de reis iets meer dan 3 dagen kunnen voorbereiden.
Volgende week vrijdag. Ik weet het, moet ik weer de koudste maart in ik weet niet hoeveel jaar hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
NY valt ook wel mee hoor. Yani het is niet WOWOWBOEMBOEMBIGGIE, maar gewoon een chille stad.
Wanneer ga je naar NY? Is daar echt koud nu.
Vooral vanwege San Francisco en de natuur in de omgeving is die regio eigenlijk interessant ja, Yosemite National Park enzo. Maar LA moet je natuurlijk ook minstens gezien hebben als je daar bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
San Francisco is zeker leuker dan Los Angeles. Als je een uitgaanstype bent, dan is LA mogelijk beter.
Why not? Eind volgende maand snoepreisje naar Las Vegas.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nieuwe meet in USA. Stuur maar zo'n datumprikker rond
Zo zoquote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Why not? Eind volgende maand snoepreisje naar Las Vegas.
Death Valley vond ik mooier dan Yosemite.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vooral vanwege San Francisco en de natuur in de omgeving is die regio eigenlijk interessant ja, Yosemite National Park enzo. Maar LA moet je natuurlijk ook minstens gezien hebben als je daar bent.
quote:
Ligt eraan of je jackpot wint of gelijk blutquote:Op maandag 23 februari 2015 20:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik probeer er nog een lange week van te maken. Een beetje lullig om voor drie dagen op en neer te reizen. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |