Dat zijn andere partijen die het aanbieden. Niet Bol zelf.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:08 schreef BdR het volgende:
Wow..inmiddels is de prijs op bol.com voor Rosalina en Little Mac gestegen naar ¤90 per stuk, en ook een aantal rond de ¤60 (Villager, Wii Fit Trainer, Zelda)
quote:Splatoon amiibo box report! So…check this out. This is kinda crazy. One of our interns discovered this amiibo box off in the corner of Inkopolis plaza! From what we're hearing, using an Inkling amiibo in front of this thing will bring it to life in the game! Apparently each amiibo will offer 20 challenges that will really put your Octo Valley skills to the test! Oh, it's on, amiibo. It. Is. ON!
Hmkay. Ik hoef die amiibo niet eens (als het nou een inkling was..), maar ik betwijfel dat ik de standalone game voor die prijs vind. Dus toch ook maar besteld.quote:Op zondag 12 april 2015 09:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Splatoon met Amiibo voor 45 bij Amazon DE. Heb m'n Amazon FR bestelling nu geannuleerd, scheelde tien euro.
Bij Bol laat ik 'm wel nog staan als backup.
¤38quote:Op zondag 12 april 2015 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmkay. Ik hoef die amiibo niet eens (als het nou een inkling was..), maar ik betwijfel dat ik de standalone game voor die prijs vind. Dus toch ook maar besteld.
Aangezien die Amiibo niet los te koop is kun je die ook easy door verkopen. Wordt de game nog goedkoper.quote:Op zondag 12 april 2015 10:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Hmkay. Ik hoef die amiibo niet eens (als het nou een inkling was..), maar ik betwijfel dat ik de standalone game voor die prijs vind. Dus toch ook maar besteld.
Damn. Okay misschien toch maar deze, heb je ook een Nederlands doosje ipv Duits.quote:Op zondag 12 april 2015 10:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
¤38http://www.nedgame.nl/nintendo-wii-u/splatoon/7937043876/
Marth is iig goed te vekrijgen in Duitsland en ik spot hem ook zo af en toe hier aan de grens. Dus als het zo'n geval zou zijn, zou ik al blij zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 21:29 schreef s0ul1991 het volgende:
De enige uit wave 4 die ik echt wil is Lucina. Dat zal wel zo'n Marth geval worden
Dat zeg je wel, maar je gaat toch proberen meer Amiibo te kopen.quote:Op maandag 20 april 2015 10:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga iig niet met een slaapzak bij een winkel liggen. Nintendo is een verzamelaar kwijt door dit gedoe
Met die ik er nu heb valt het wel meequote:Op maandag 20 april 2015 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar je gaat toch proberen meer Amiibo te kopen.
Week van de waarheid dit.quote:Op maandag 20 april 2015 11:08 schreef Pheno het volgende:
Al zal ik mijn ogen openhouden voor je Ness, no problem
Ik hou me aanbevolen. Maar ik hou hoop. Misschien tegen beter weten inquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:49 schreef MhZero het volgende:
Ik heb 2 Nesses in bestelling staan bij 4launch, maar de levertijd is wat langer. Evengoed, houd ik de bestelling aan. Ik kijk gewoon verder ook. Mocht de bestelling geleverd worden, dan weet ik zeker dat ik er hier mensen mee kan blij maken.
Is goed. Die tweede Ness heeft dan jouw naam.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen. Maar ik hou hoop. Misschien tegen beter weten in
Scalper spotted!quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga morgen nadat ik bij de kapper ben geweest misschien hier het dorp nog ff in. Misschien lukt het bij Intertoys. Zal alle Ness meenemen die ze hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |