Dit!quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wil wel op het misschienlijstje.
Oh moet je zoveel intro? Ik dacht dat ik er wel was met tweequote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaaleuk!
Ik heb al vijf pagina's gedaan
je moet helemaal niks denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2015 16:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh moet je zoveel intro? Ik dacht dat ik er wel was met twee
Ik heb er ook geen 5 hoor, 4 vond ik wel mooiquote:Op vrijdag 27 februari
2015 16:48 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh moet je zoveel intro? Ik dacht dat ik er wel was met twee
Mooi!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
Zooo nu nog een maand wachten! (Nog twee paginas en achterkant laat ik niet zien nog)
Neuh... Maar ik ga wel even kijken of ik t kan wegpainten op.mobielquote:[b]Op vrijdag 27 februari 2015 21:36 schreef AwayTL het volgende:[/ b]
[..]
Mooi!
Je voor en achternaam zijn vol in beeld he..Weet niet of dat überhaupt nog fokgeheim is..
Gewoon toch doen! Ik 'hoor' hier ook nog niet echt, maar dit is te leuk om over te slaan. Kun je ook alvast goed oefenen op die discipline.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:37 schreef Lot_1 het volgende:
Wat teken jij leuk kwakz0r!
Ik krijg enorm zin om mee te doen maar ik ben vreselijk slecht in deadlines en bovendien zit ik nog niet genoeg 'in' OUD dus wie weet doe ik in de toekomst een keer mee.. dan ben ik vast veel gedisciplineerder (die eigenschap krijg je toch zodra je moeder wordt?)
Ah wat liefquote:Op zondag 22 februari 2015 22:21 schreef MaJo het volgende:
Dat heeft inderdaad met Fazz te makenMaar ook zodat iedereen de kans krijgt om zich aan te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |