Haha, dit is exact de reden dat ik nog enorm aan het twijfelen ben over welk boekje. Misschien zaterdag maar gewoon even de stad in en rondsnuffelen. Stom, want ik heb al zoveel leuke ideeën om de intro mee te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:33 schreef mousemicky het volgende:
Majo, die zijn toch niet zo dik, en met slappe kaft? Wel mooi overigens
ah dit is dus precies degene die ik heb gekocht (maar dan grijs). Dacht dat ik nu per ongeluk een hele dunne had gekocht maar dit is dus precies goedquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:01 schreef simmu het volgende:
houden jullie er rekening mee dat de boekjes heel dik worden? als ze gelijmd zijn, gaan ze meestal stuk dan. dus je kan beter die met zo'n naad in het midden. moleskine boekjes zijn heel geschikt ook
http://www.fonq.nl/produc(...)r-large/15932/#15932
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 26 februari 2015 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Als jullie veeeeel foto's spammen blijven ben ik wel bereid mee te lezen
Dat zijn precies dezelfde als de pasteltint boekjes maar dan in andere kleuren vlgs mijquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah dit is dus precies degene die ik heb gekocht (maar dan grijs). Dacht dat ik nu per ongeluk een hele dunne had gekocht maar dit is dus precies goed
Ja daar ben ik inmiddels ook achterquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat zijn precies dezelfde als de pasteltint boekjes maar dan in andere kleuren vlgs mij
quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:43 schreef AwayTL het volgende:
Deelnemers:
Hilzillah
Stormqueen
MaJo
Kwakz0r
Fazzoletti
Zoë23
Gewoonmezelf87
Kiwisoep
Butterflower
Razztwizzle
Dyre
Nanuke
Barreltje
AwayTL
Mousemicky
Misschien:
Burdie
Ymme
L-E
Silliegirl
Oh dat vind ik jammer. Had al iets leuks voor je bedacht als ik bij je in het groepje zou zittenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga jullie ook heel goed volgen!. Hoe tof het me ook lijkt en hoe veel ideeën ik ook al wel niet heb, ik weet zeker dat ik er spijt van ga krijgen als ik me dit op de hals haal. Maar ik geniet nu al van de eerste pagina's van jullie boekjes!
Niet!quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oh dat vind ik jammer. Had al iets leuks voor je bedacht als ik bij je in het groepje zou zitten.
In the endquote:
Ik had mezelf er bij gezet? Mag ik niet meedoenquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:54 schreef MaJo het volgende:
Nieuwste lijst:
Deelnemers:
Hilzillah
Stormqueen
MaJo
Kwakz0r
Fazzoletti
Gewoonmezelf87
Kiwisoep
Butterflower
Razztwizzle
Dyre
Nanuke
Barreltje
AwayTL
Misschien:
Burdie
Ymme
L-E
Silliegirl
Spees_Eend
Je bent te snel! Had het al aangepastquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik had mezelf er bij gezet? Mag ik niet meedoen![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |