abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149934146
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_149934409
Viesnek :D

Ja.. Ik vroeg me vanmiddag af wat toch dat rare luchtje was op de babykamer. Blijkt dat er heus technisch gezien wel 30 luiers in de Diaperchamp passen maar dat als je die 30 in een week verzamelt ( omdat je ook vaak beneden verschoont) er toch aromatisch gezien iets misgaat.
  zondag 22 februari 2015 @ 21:26:36 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_149934645
Och NTS, het is zó begrijpelijk :* ik hoop dat je het wel kan loslaten op den duur. Maar wees niet te streng voor jezelf!
disclaimer
pi_149934846
Hmpf, uk is echt wel uit z'n hum hoor ;( Vooral dat zielige huiltje werkt op m'n hormonen... Vannacht maar kijken, ik voel een nachtvoeding aankomen, hoop dat hij verder goed slaapt. Vandaag overdag was het slapen-drinken-10
Minuten hangerig mopperen-repeat. Verder gekke poepluiers, spugen valt erg mee.

Oh, nu ligt hij naast me vrolijk te kwebbelen en lachen, hij doet het nog :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 22 februari 2015 @ 21:46:21 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_149935723
Nts ik vind je angsten niet raar gezien wat je allemaal hebt meegemaakt Tot nu toe. Hopelijk gaat het snel beter en vind je wat rust :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 22 februari 2015 @ 21:47:16 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_149935770
Mijn baby heeft net ook 2,5 uur gehuild (met een korte drinkpauze), en is van pure uitputting op mijn schouder in slaap gevallen net.

Deze mama heeft hoofdpijn en gaat slapen :')
disclaimer
pi_149936200
Oh NTS :* Ik heb verder geen tips of advies maar wilde je even sterkte/succes/beterschap/younameit wensen. Lijkt me écht onwijs moeilijk om zulke dingen los te laten na wat je hebt meegemaakt :*

Hier gaat de baby om de dag in bad.. Moet wel, want ze spuugt zo veel dat ze echt heel erg zuur ruikt :')
pi_149936571
NTS heel begrijpelijk dat je de neiging hebt om alles zo onder controle te willen houden. Ik kan me niet indenken wat het met je doet als je je kleine zieke baby zo ziet strijden aan al die machines. Ik hoop dat het met de tijd beter wordt en je het beetje bij beetje meer los kunt laten :*

Ik zal vast een viesnek zijn met mijn max. 2 keer in de week badderen. :+ En ze gaat ook nog eens in de slaapzak met de kleding die ze overdag aanhad. Nohhh :o :P
Kleding verschoon ik in de ochtend en dan gelijk even gezichtje en billen+schaamstreek opfrissen.
pi_149936808
quote:
11s.gif Op zondag 22 februari 2015 21:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Viesnek :D

Ja.. Ik vroeg me vanmiddag af wat toch dat rare luchtje was op de babykamer. Blijkt dat er heus technisch gezien wel 30 luiers in de Diaperchamp passen maar dat als je die 30 in een week verzamelt ( omdat je ook vaak beneden verschoont) er toch aromatisch gezien iets misgaat.
Dat verklaart wat.. hier passen er 75 in :X :')
  zondag 22 februari 2015 @ 22:06:49 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_149936832
Hier ook hoor Skittles. Nu max 2 keer per week in bad vanwege haar eczeem, eerst deden we t vaker omdat ze het zo fijn vindt, niet omdat het nodig is. En ze slaapt gewoon in haar kleertjes van overdag als die niet vies geworden zijn (en eigenlijk zijn die nooit vies, ze spuugt zelden en verder maakt ze weinig viesmakends mee). De volgende dag krijgt ze dan meestal andere kleertjes aan al heeft ze ook wel eens twee dagen hetzelfde aan. Stugge of ongemakkelijke kleding wissel ik wel voor de nacht.

Sterkte NTS, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen.

Fijn zo'n stoel, SQ! Dekentje is idd wel lekker bij avond/nachtvoeding O+

Suus heeft een veel te drukke dag gehad en was compleet overprikkeld wat voor haar niet echt gebruikelijk is. Dus ben benieuwd wat voor nacht we tegemoet gaan.
pi_149936997
Haha, Razz en Crump. :D .

Verder :* voor NTS. Je bent gewoon een super goede moeder!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 22 februari 2015 @ 22:14:20 #12
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149937166
SQ en en JM :*, hopelijk is het geen voorbode voor vannacht.

Razz getverdemme _O-!

Dames, dankjulliewel voor jullie tips/adviezen/sterktewensen.

Zoë, mijn vent is al vanaf december thuis (ZW icm aflopend contract), en hij helpt ook wel wat mee, maar hij is veel nuchterder onder de situatie en kan mijn gevoel niet begrijpen.
Helpen doet hij wel, op zijn manier (lees: je kind pas verschonen na 6 uur na zware lekkage) dus eigenlijk werkt dat ook niet.
Verder niemand die weet dat ik me zo voel, mensen in mijn omgeving zijn veelal van het wegwuiven doorgaan helaas.
De enige die mij zou kunnen begrijpen zou mijn tante zijn, maar die heeft het veel te druk.
Dus ik ben blij met dit forum, zo kan ik toch m'n ei even kwijt zonder meteen veroordeeld te worden :@.
  zondag 22 februari 2015 @ 22:14:42 #13
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_149937184
NTS zo begrijpelijk. Sterkte :*
SQ wat heerlijk zo'n zitje in de kamer ^O^ Wel balen van het huilen. Hopelijk wel een goede nacht.

Hier ook 2x pw in bad en slapen in zijn kleertjes van overdag (zijn toch lekker zachte kleertjes).
Slaapzak nog niet uitgeprobeerd. Onder dekentje werkt nog prima :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_149937468
S. 2014
J. 2016
pi_149937575
Ach NTS, blijven praten he? Je kunt hier sowieso je ei kwijt natuurlijk, maar zou er echt niemand zijn bij wie je even uit kan huilen? Mensen weten vaak niet dat je dat nodig hebt, als je er niet om vraagt. Die willen jou dan niet lastig vallen enzo, dat ze dan voor jou invulllen dat je er vast niet over wil praten. Je tante wil vast wel tijd maken joh! Of iemand van hier die je irl kent misschien?
En zet je man even wat uurtjes aan het werk zodat je even in bad kan/kan slapen/hard tegen de wind in kan fietsen. Maak een post it met wat er de komende 4 uur moet gebeuren en zeg dat je de hort op gaat, omdat je dat nodig hebt. Laat het hem even uitzoeken. Hebben mannen nodig, soms.
En verder heb ik enorm veel respect voor je. Mijnes mankeerde niets, ik had mijn man 6 weken thuis en god, je kon me echt opvegen af en toe. Niet gek dus, dat jij er na alles even doorheen zit! De angst dat het dierbaarste dat je hebt ziek is.. brr, moet er niet aan denken. Sterkte! :*
pi_149937653
NTS het is wel vervelend dat er zo weinig begrip in je omgeving is. Fijn dat je hier wel even je verhaal kwijt kunt.

Spees fingers crossed voor een goede nacht.

Ik heb die diaperchamp eerlijkgezegd nooit vertrouwd. Werkt het in normale situatie echt? Nu gaat bij ons thuis elke luier zo de container in, ik bewaar ze echt niet in de luieremmer, want dat is echt geen doen. Ik vind zelfs plasluiers teveel stinken in de emmer. :r
pi_149944461
Ik kan niet slapen.
pi_149944506
:W

Ik ook niet, mijn baby was in de war en dacht dat het dag was. Werd wakker van haar gehuuuuuuuuuu en gebrabbel.
pi_149944599
Mijn baby wil gewoon niet slapen :') ze heeft van 22:30 tot 00:00 geslapen en nu nog wakker na 2 hazenslaapjes van een half uur.

Dus hoii! :D
pi_149944677
Wat een nachtbraker skittel en krijger!

Blah! We hebben gisteren J zijn verjaardag gevierd, super leuk maar druuuuuk! Toen iedereen weg was stortte ik ook in. Op dit moment zit ik met m'n koortshoofd na een braaksessie in de douche beneden een beschuitje proberen te eten.

Vorig jaar! Had ik m'n eerste weeën en kwam de vk om 5uur met de uiteindelijke boodschap dat het heus nog niet begonnen was :').
Noh! Er ligt gewoon een dreumes in de Cosleeper boven O+
♥ J & S
  maandag 23 februari 2015 @ 04:40:51 #21
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149944681
Ik word net wakker met baby bovenop me :?.
De laatste voeding was volgens mij om 1.15uur maar toen heb ik hem 100% zeker naast me gelegd!
Hij is nog wel een beetje jong om zelf erop te kruipen dus ik denk dat ik ergens tussen 1 en nu een stukje film mis _O-.
pi_149944690
Gefeliciteerd Klap *O* O+

Lijkt me leuk wakker worden NTS :D Gezellig!
pi_149945175
Drukke nachtploeg vannacht! Sterkte met de ongetwijfeld bijbehorende brakheid al alvast :*

SQ 2,5 u huilen, oef... Wat een narigheid :{

Wij hebben onverwachts doorgeslapen :o Wel zo nu en dan een speentje (en een aai over zijn wangetje en even in z'n nek voelen) maar hij is nu net pas wakker met trrrrek :Y) Tempen doen we zo bij het verschonen maar de gogo-gadget-vinger-in-de-nek-thermometer zegt dat zijn temp weer gezakt is.
Edit: 37.4! *O*

Ik heb gisteravond laat nog een potje gehuild omdat ik dit eigenlijk doodeng vond; wat nou als... Hij zieker wordt/ik niet het juiste doe/er iets anders aan de hand is en ik dat niet zie/... Wat voelt de verantwoordelijkheid voor zo'n ukke dan ineens huge ;(

Oh, en gefeliciteerd Klaprooss *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door JufMariska op 23-02-2015 07:06:28 ]
  maandag 23 februari 2015 @ 06:46:42 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_149945198
Gefeliciteerd klaproos!!

Mariska, ik snap je gevoel, maar zo gauw gaan ze niet stuk :*

Ik haat mezelf. Baby heeft uiteindelijk zoet geslapen, is maar 1 keer gekomen voor een korte hap. Maar ik ben acht keer wakker geweest :? Heb nu dikke keel, hoofdpijn en voel me uitgeblust. Kán ik een keer aardig slapen... :')
disclaimer
pi_149945261
Oh, wat balen SQ! Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')