Dat verklaart wat.. hier passen er 75 inquote:Op zondag 22 februari 2015 21:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Viesnek
Ja.. Ik vroeg me vanmiddag af wat toch dat rare luchtje was op de babykamer. Blijkt dat er heus technisch gezien wel 30 luiers in de Diaperchamp passen maar dat als je die 30 in een week verzamelt ( omdat je ook vaak beneden verschoont) er toch aromatisch gezien iets misgaat.
Tidaforsquote:Op maandag 23 februari 2015 07:55 schreef kwakz0r het volgende:
Pittige nachten zie ik! Sterkte allemaal!
En even een dikke knuffel voor NTS, kan me voorstellen dat je die gevoelens hebt![]()
Hier geen klachten, gisteren is hij om half zeven gaan slapen bij opa en oma (wij waren uit eten met de andere fam voor overoma's verjaardag), en door ons om half een uit bed gevist, thuis flesje en om half twee sliepen we allemaal, half zeven ging de babywekker weer afwel weinig slaap dus maar niet voor baby
Zo gaat M voor t eerst wennen op t kdv. 2 uurtjes en geen idee wat ik moet gaan doen. Half uur rijden naar huis dus dat heeft geen zin, vakantie dus school (naast kdv bijna) is dichtmisschien rijd ik wel evem vijf minuten naar Ikea Delft en ga ik daar thee drinken en wat lezen of banken uitproberen ofzo.
Je had zelf ook een slechte nacht toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 09:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Tidaforsgoddelijke hangbank. Ook al wil vriend de Timsfors, want baby, kat en leer vindt ie een betere combinatie dan stof
![]()
voor de slechte nachten.
Oei dat is lastig. Ik ben ook altijd* te vroeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:42 schreef kwakz0r het volgende:
Ohhh vergeten! Klap en RFR gefeliciteerd met jullie dreumesjes!
Ik sta voor het kdv, twintig minuten te vroeg... Blijf nog maar even in de auti zitten met M tenzij hij gaat huilenze klokken je in en uit (ivm flexibele opvang) dus moet gewoon gaan wennen aan precies op tijd weggaan ipv mijn standaard en kwartier te vroeg.
Jawohl, maar dat is hier eerder regel dan uitzonderingquote:Op maandag 23 februari 2015 09:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Je had zelf ook een slechte nacht toch?![]()
Wij hebben een oogje op de karlstad driezits + chaise longue... Maar zal de Tidafors eens goed proefzitten
Ja ik moet m ook om half acht kwijt, dat is de openingstijd dus ach.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef Phaidra het volgende:
Oh dat is wel lastig met flexibele opvang idd. Als ik op normale werkdagen te vroeg ben, is het kdv nog dicht. Al is dat misschien 1x voorgekomen, ik ben juist vaker nét aan de late kant.
Mwah voor 600-700 euro vind ik bij een goede speciaalzaak echt niet snel een driezits met chaise longue naar mn zin.... En dan die levertijden vaak nogquote:Op maandag 23 februari 2015 11:02 schreef Burdie het volgende:
Kwak, waarom niet een mooie bank van een speciaalzaak ipv een standaard IKEAtje die iedereen heeft?
Scheelt vaak maar heel weinig qua prijs, maar op kwaliteit merk je het meteen.
Wij krijgen donderdag nieuwe banken. Afgelopen weekend de woonkamer al omgebouwd, en OMG de ruimte
![]()
!
Idemquote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ikeabanken echt altijd aids zitten, maar ik ben ook een verwend nest
Dan vragen ze 1500 euro voor een 3zits met longchair met de goedkoopste stofkeuze die onder je kont wegslijt. Sowieso vind ik het altijd zo apart als er ineens heel veel geld alsnog van het bedrag af kan. Beetje seats and sofas gevoel krijg ik ervanquote:Op maandag 23 februari 2015 11:20 schreef Burdie het volgende:
Nouja. Het hoeft niet meteen montel te zijn he. http://m.a-meubel.nl/banken/bankstellen/amersfoort-bankstel/12854 Bijvoorbeeld.
Prijzen zijn maximum prijzen, het is gebruikelijk om flink af te dingen (vaak komen ze zelf met een aanbod die je afslaat, en dan komen ze met nog een lager aanbod).
Wat is er mis met Montelquote:Op maandag 23 februari 2015 11:20 schreef Burdie het volgende:
Nouja. Het hoeft niet meteen montel te zijn he. http://m.a-meubel.nl/banken/bankstellen/amersfoort-bankstel/12854 Bijvoorbeeld.
Prijzen zijn maximum prijzen, het is gebruikelijk om flink af te dingen (vaak komen ze zelf met een aanbod die je afslaat, en dan komen ze met nog een lager aanbod).
Ok.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef Burdie het volgende:
Idem.
Wij hebben ook zo min mogelijk IKEA in huis. Ja, kleine dingen als pannen en glazen, maar geen meubels.
Sorry DAD, maar dan heb je deze pracht gemist, denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind de banken onder dat linkje echt heel lelijk. Sorry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap het vervalt als je uk 9 maanden is.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eenvoor NTS, en een +1 op wat er allemaal gezegd is.
DAD, gek is dat he, je laatste week verlof!
Mijn mini is vandaag 4o weken, en morgen precies even lang buiten de buik als in de buik. Gek idee wel. Wat gaat het toch hard.
Ik zit een beetje met kolven. Ik heb nog wat melk in de vriezer staan, maar ik wil nu sowieso het liefst naar 1 keer per dag kolven gaan per dag. Vervalt kolfrecht nou tot 9 maanden of tot 10 maanden?
Mijn gevoel is wat tegenstrijdig; aan de ene kant ben ikzelf echt toe aan 1x per dag kolven, maar soms ben ik bang dat mini dat nog niet is ofzo. Ze krijgt echt nog zat melk, maar eigenlijk wil ik 1 voeding laten vervangen door thee oid.
Ze krijgt 1-2 keer per nacht, dan nog 1-2x 's ochtends (ligt eraan hoe laat de laatste voeding 's nachts was), 1x 's middags en nog 1 x voor het slapen gaan. En dan soms nog een late voeding
Verder eet ze gewoon fruithappen, brood en avondeten.
Hm. Als ik het zo opschrijf denk ik dat er best een fles kan vervallentoch?
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sorry DAD, maar dan heb je deze pracht gemist, denk ik.Nu heb ik spijt van onze bank die we gekocht hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Webs legt op zondagochtend vaak kuiken bij mij in bed zodat die kan drinken, en daarna gaat hij met kuiken beneden dingen doen en ontbijt maken, terwijl ik boven rustig op mijn gemakje nog wat kan rommelen, uitgebreid douchen, of als ik wil nog een uurtje of twee verder slapenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chanty, Baard kan I wel vermaken, maar hij mist helaas borsten..
Doe eens een dm ofzo? Ben wel benieuwdquote:Op maandag 23 februari 2015 11:41 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nu heb ik spijt van onze bank die we gekocht hebben
Dus dat!quote:Op maandag 23 februari 2015 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind ikeabanken echt altijd aids zitten, maar ik ben ook een verwend nest
Het probleem is niet dat ik 's ochtends niet nog even verder kan slapen, maar dat de slaapperiodes gewoon niet meer lang genoeg zijn om even lekker goed uitgerust te raken. Het hoort erbij, dat weet ik en ik had dus ook eigenlijk gewoon niet moeten klagen, maar 's nachts geen ongestoorde nachtrust meer krijgen vind ik op dit moment even zwaar. Maar goed, dat hoef ik hier niemand te vertellen denk ik, dus eigenlijk is het het gespreksonderwerp niet eens waard.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Webs legt op zondagochtend vaak kuiken bij mij in bed zodat die kan drinken, en daarna gaat hij met kuiken beneden dingen doen en ontbijt maken, terwijl ik boven rustig op mijn gemakje nog wat kan rommelen, uitgebreid douchen, of als ik wil nog een uurtje of twee verder slapen.
Zoiets geen optie voor jullie?
ben jij 41quote:Op maandag 23 februari 2015 11:48 schreef Burdie het volgende:
Kwak, jij bent ook 10 jaar jonger dan ik geloof ik? Toen vond ik IKEA idd ook prima en binnen budget vallen,
Dat heb probleem hebben we hier ookquote:Op maandag 23 februari 2015 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Chanty, Baard kan I wel vermaken, maar hij mist helaas borsten..
Had ik achteraf ook goed gevonden hoor! Makkelijk praten nu, toen dacht ik iets anders met flink veel gesnotter.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat T goed ging kwak
Wat een korte wenmomenten lees ik trouwens vaak! Hier was het zo van, breng maar, en als een van de twee het niet meer trekt horen we het wel
Hier was wennen gelijk een hele dagquote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een korte wenmomenten lees ik trouwens vaak! Hier was het zo van, breng maar, en als een van de twee het niet meer trekt horen we het wel
Dat had ik wel gewild. Nu kon ik net niks in die twee uur. Donderdag gaat hij van 9.30 tot 13.00. Dan ga ik denk ik gewoon terug naar huis tussendoor.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Volgende week maandag. Dus hij went nu ook op de dagen dat hij straks gaat (ma en do) alleen gaat hij dan dus van 7.30-17.30quote:Op maandag 23 februari 2015 12:38 schreef Burdie het volgende:
Ow ik had jullie in mijn hoofd qua leeftijd omgewisseld kwak.
Fijn dat het wennen goed ging! Wanneer begin je weer met werken?
Ik moet na 7.30 binnenlopen op de groep en voor 17.30 weer met kind en spullen de groep uitlopen, aks je vaker eerder of later bent krijg je een factuurtje voor een uurtje.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef Burdie het volgende:
Brengen en halen jullie trouwens klokslag de afgesproken tijden? Of zijn jullie er wat eerder/later?
ons kdv is een beetje anders, het is antroposofisch, dus er zijn nooit harde deadlines. Ik mag brengen tussen 7:30 en 9:00 en halen tussen 17:00 en 18:30.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef Burdie het volgende:
Brengen en halen jullie trouwens klokslag de afgesproken tijden? Of zijn jullie er wat eerder/later?
hahaha ja dat heb ik ook. Wel in t begin even doorgenomen hoe ze het doen met de fles, want de eerste paar keer dronk hij daar geen druppel. Het bleek trouwens dat ondanks dat ik gemeld had dat hij altijd direct bij wakker worden wil drinken (maar niet gaat huilen als hij het niet krijgt) ze er toch steeds na spelen en voor t slapen een fles in wilde proppen, maar dan wil hij niet ondanks dat ie wel op zijn hand gaat zuigen. Dus sinds ze dat omdraaien gaat t goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook het idee soms dat ik niet helemaal spoor als ik mijn kind afgeef daarer staan echt moeders soms die op de minuut nauwkeurig alles willen dirigeren en ook geëvalueerd willen hebben 's avonds
ik geef baby, vermeld eventueel bijzonderheden en zeg tabee
![]()
Vorige week heb ik ook 2 keer 1 keer gekolfd, de ene keer had ik 2x 150 ml (2 voedingen, meer dan 150 drinkt ze niet) en de andere keer had ik totaal 260.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Kursor het volgende:
En TAP, ik kolf sinds vandaag ook nog maar 1 keer in m'n lunchpauze. Wordt wel een lange sessie, want flink stuwing. Was bang dat ik niet aan twee volledige voedingen zou komen, maar zoals het er nu uit ziet gaat dat geen probleem zijn. Misschien valt het bij jou ook mee en mogelijk valt binnenkort een voeding weg omdat jou kleine E al zoveel eet (hier alleen een beetje fruit en wat knagen op een korstje, 'à avonds gaat er nog niets noemenswaardigs in).
Ik was het dus ook nog niet van plan, alleen nu vertoont hij opeens de belangrijkste "ik heb interesse in eten" symptomen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat snel al Loj! Of is de mijne traag? Ze steekt sowieso ALLES in dr hoofd, niet specifiek eten eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |