Zou Terpstra het goed doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaat voor de heuvelklassiekers.
Die jongen heeft ook echt altijd iets.quote:
Hey, wie ben jij? Stel je even voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Waar blijft die samenvatting? Ik wil Wout zien.
Ik ben Kevaljee, aangenaam.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey, wie ben jij? Stel je even voor.
Leuk om je te ontmoeten, veel plezier bij de koers!quote:
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk om je te ontmoeten, veel plezier bij de koers!
Echte wielerfans kijken alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.
Dit is een beetje vloeken in de kerk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt ouwe pik, hoewel Vlaamse voorjaarskoersen mij totaal niet kunnen boeien.
Cavaliers vindt de nietszeggende rondes in Zuid-Amerika leukerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dit is een beetje vloeken in de kerk.
Ik ben niet de enige in dit topic, weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Cavaliers vindt de nietszeggende rondes in Zuid-Amerika leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |