Wedstrijd van morgen ligt hun beter.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:11 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij en Hofland vandaag niet starten. Als Nederlandse ploeg moet je die Nederlandse talenten toch in dit soort koersen ervaring op laten doen?
Hier ook. Vrouw naar de huishoudbeurs, kids naar oma. Genieten maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker de hele middag op de bank liggen en TV kijken
Teunissen moet in de toekomst wedstrijden als de Omloop ook wel aankunnen hoor. Hij is ieder geval ons grootste talent voor de toekomst wat Parijs-Roubaix betreft.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wedstrijd van morgen ligt hun beter.
Dan denk ik toch eerder aan Van Baarle of over een paar jaar Van der Poel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 11:37 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Teunissen moet in de toekomst wedstrijden als de Omloop ook wel aankunnen hoor. Hij is ieder geval ons grootste talent voor de toekomst wat Parijs-Roubaix betreft.
Waarom ik denk toch eerder? Teunissen heeft de beloften versie van Roubaix gewonnen dus dan laat je toch wel zien dat je het talent ervoor hebt om over de kasseien te rijden. Dat is geen garantie voor de toekomst maar omdat v.d Poel een goede veldrijder is wil dat ook nog niet zeggen dat hij de meer inhoud heeft om Roubaix te winnen in de toekomst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan denk ik toch eerder aan Van Baarle of over een paar jaar Van der Poel.
Ga eens kijken naar de beloftenkampioenen uit het verleden van Parijs Roubaix, dat zegt he-le-maal niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Waarom ik denk toch eerder? Teunissen heeft de beloften versie van Roubaix gewonnen dus dan laat je toch wel zien dat je het talent ervoor hebt om over de kasseien te rijden. Dat is geen garantie voor de toekomst maar omdat v.d Poel een goede veldrijder is wil dat ook nog niet zeggen dat hij de meer inhoud heeft om Roubaix te winnen in de toekomst.
Omdat Van Baarle al zijn hele leven lang een groter talent is dan Teunissen. Over Van der Poel hoeven we niet zo moeilijk te doen denk ik, die heeft de potentie om in de toekomst iedere koers te winnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:40 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Waarom ik denk toch eerder? Teunissen heeft de beloften versie van Roubaix gewonnen dus dan laat je toch wel zien dat je het talent ervoor hebt om over de kasseien te rijden. Dat is geen garantie voor de toekomst maar omdat v.d Poel een goede veldrijder is wil dat ook nog niet zeggen dat hij de meer inhoud heeft om Roubaix te winnen in de toekomst.
Mij zegt het helemaal niks dat v.d Poel een goede veldrijder is en daarom een groot talent zou zijn voor Roubaix in de toekomst. Ik heb meer vertrouwen in Teunissen wat dat betreft, aangezien v.d Poel ook nog eens een aantal jaar te lang wil doorgaan in het veldrijden terwijl Teunissen nu al volledig voor de weg gaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga eens kijken naar de beloftenkampioenen uit het verleden van Parijs Roubaix, dat zegt he-le-maal niks.
Haha op basis waarvan is van Baarle een groter talent dan Teunissen? #onzinquote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Van Baarle al zijn hele leven lang een groter talent is dan Teunissen. Over Van der Poel hoeven we niet zo moeilijk te doen denk ik, die heeft de potentie om in de toekomst iedere koers te winnen.
Kijk even naar de CQ-ranking bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:15 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Haha op basis waarvan is van Baarle een groter talent dan Teunissen? #onzin
Daar moet je je niet blind op staren. Van Baarle haalt de helft van z'n punten dankzij een (toevallige) winst in de Tour of Britain.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijk even naar de CQ-ranking bijvoorbeeld.
Ze hebben ook samen in dezelfde ploeg gefietst he. Toen was Van Baarle iedere keer de kopman en Teunissen de knecht.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar moet je je niet blind op staren. Van Baarle haalt de helft van z'n punten dankzij een (toevallige) winst in de Tour of Britain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |