quote:
Ik vind het zelf wel lekker. Maar de vergelijking met karton gaat best op. Brinta is een uitvinding van een karton fabriek. Het was niet meer winstgevend voor de fabriek om karton te produceren. Op de een of andere manier kwamen ze er achter dat ze ook Brinta konden produceren met hun machines. En op die manier konden ze blijven bestaan. Heb ik ooit gelezen op het internet. Kan het zo gauw niet terug vinden. Maar het lijkt me best mogelijk, denk dat een bord vermalen karton met melk er ongeveer het zelfde uitziet.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Brinta. Alsof je een stuk karton naar binnen slurpt dat drie weken in hoogzomer in een blauwalgsloot heeft liggen rotten. Althans, ik stel me voor dat dat laatste zo smaakt.
Dat is sowieso met brinta wel. Je kunt beter havermout vlokken nemen met melk. Daar kun je uren op door.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef Zoev het volgende:
[..]
Dan heb je na uurtje toch weer honger?
Stuk goedkoper ook heb je al voor 40 cent een halve kilo.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Zoev het volgende:
Ook een goede dan om havermout eens te proberen
En dan echt heel warm maken en een klein beetje suiker erbijquote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Zoev het volgende:
Afwisseling is ook wel prettig.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:08 schreef Zoev het volgende:
Lekker, maar ik heb snel erna weer honger. Brinta vult langer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |