Ja lekker zit vooral veel suiker in. Brinta is veel gezonder.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
Litertje onbijtdrank van Campina, doe ik al 5 jaar
lekker belangrijk, gemak heeft ook wel iets.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:31 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Ja lekker zit vooral veel suiker in. Brinta is veel gezonder.
Maar niet de hele dag en overal in en zeker niet in je ontbijt.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:33 schreef iDeali het volgende:
[..]
Suiker is niet per se slecht voor je. Je hebt het gewoon nodig.
Ik doe het eerste.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:29 schreef Zoev het volgende:
Hoe maak je het warm?
Eerst melk en daarna brinta toevoegen of eerst brinta toevoegen en dan de magnetron in?
Brinta volkoren lijkt me gezonder.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:37 schreef Zoev het volgende:
Alles staat klaar voor een Brinta ontbijt in de vroege ochtend
Thanks.
Ik dacht dat Brinta iets was voor een uurtje vulling en daarna weer honger.
Maar dat lijkt mee te vallen.
Wat is nu het verschil met gewone Brinta en die wat ik hier heb gevonden: brinta volkoren
goed ingedektquote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Brinta. Alsof je een stuk karton naar binnen slurpt dat drie weken in hoogzomer in een blauwalgsloot heeft liggen rotten. Althans, ik stel me voor dat dat laatste zo smaakt.
Zou niet weten. Ongeveer 400 ml melk en dan net zoveel Brinta tot het lekker dik is maar nog wel makkelijk weg te krijgen is. Net iets dikker dan gewoon drinkbaar meestal. Soms dronk ik het ook, dan net wat minder dus.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:43 schreef boyzondermans het volgende:
hoeveel eetlepels doen jullie in je kom?
Dan heb je na uurtje toch weer honger?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef boyzondermans het volgende:
ik doe maar 2 eetlepels het is echt dun dan, zou het net in een glas kunnen doen
maar anders kan ik t ook niet eten
twee uurtjes ja kloptquote:Op zondag 22 februari 2015 19:50 schreef Zoev het volgende:
[..]
Dan heb je na uurtje toch weer honger?
Volgens mij is er geen niet-volkoren variant.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:37 schreef Zoev het volgende:
Wat is nu het verschil met gewone Brinta en die wat ik hier heb gevonden: brinta volkoren
Dat sowieso. Ontbijt is belangrijk om de dag te beginnen. Idem als 2 glazen water drinken.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:51 schreef boyzondermans het volgende:
twee uurtjes ja klopt
maar beter dan overslaan denk ik
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Brinta. Alsof je een stuk karton naar binnen slurpt dat drie weken in hoogzomer in een blauwalgsloot heeft liggen rotten.
je moet het naar binnen rammen voordat het echt te soppig wordt, dan is het goed te doen. En met melk natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:00 schreef Zoev het volgende:
[..]
Wat ik me van de ex herinnerde was dat zij het best makkelijk naar binnen kon werken, als een soort van soep.
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Brinta. Alsof je een stuk karton naar binnen slurpt dat drie weken in hoogzomer in een blauwalgsloot heeft liggen rotten. Althans, ik stel me voor dat dat laatste zo smaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |