SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
14 is een mooi getal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verder lijkt het me wel belangrijk dat jullie 2e worden. Jullie hebben de beste CL-kans.
Voor het NL voetbal dan, niet voor PSV's geldbuidel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat gaat ook wel lukkenquote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder lijkt het me wel belangrijk dat jullie 2e worden. Jullie hebben de beste CL-kans.
Voor het NL voetbal dan, niet voor PSV's geldbuidel.![]()
Ajax gaat niet door die voorrondes heenkomen hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het NL voetbal dan, niet voor PSV's geldbuidel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wordt nog een hele dobber jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax gaat niet door die voorrondes heenkomen hoor![]()
Hopelijk Man U danquote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral in de laatste , wss tegen een 3 of 4 van een topland![]()
![]()
in deze vorm is elke tegenstander al lastig. Verder wel een kans dat Ajax geplaatst is in de vierde voorronde.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral in de laatste , wss tegen een 3 of 4 van een topland![]()
Hele kleine kans. Dit jaar zouden ze er al net buiten zijn gevallen en volgend jaar verlies je een jaar waarin veel punten zijn behaald.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in deze vorm is elke tegenstander al lastig. Verder wel een kans dat Ajax geplaatst is in de vierde voorronde.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ze gaan nog wel een beetje beter voetballen dit seizoen maar je begint volgend seizoen weer op 0 en met een korte voorbereidingquote:Op zondag 22 februari 2015 17:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in deze vorm is elke tegenstander al lastig. Verder wel een kans dat Ajax geplaatst is in de vierde voorronde.![]()
Enige mogelijkheid is dit jaar dan veel punten halenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hele kleine kans. Dit jaar zouden ze er al net buiten zijn gevallen en volgend jaar verlies je een jaar waarin veel punten zijn behaald.Oh.![]()
Hopelijk met een paar goede aankopen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze gaan nog wel een beetje beter voetballen dit seizoen maar je begint volgend seizoen weer op 0 en met een korte voorbereiding
Maar als er verdedigers bijkomen zullen die ook nog wel aan elkaar moeten wennen in het begin. En met deze verdedigers word het sowieso kutOh.![]()
Vergeet niet dat we de EL gaan winnen.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hele kleine kans. Dit jaar zouden ze er al net buiten zijn gevallen en volgend jaar verlies je een jaar waarin veel punten zijn behaald.
We hebben alleen een beetje een gunstige loting nodig. -Nick Viergever![]()
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, verdedigers, het zou me al verbazen als er 2 echte versterkingen gehaald wordenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk met een paar goede aankopen.
Maar als er verdedigers bijkomen zullen die ook nog wel aan elkaar moeten wennen in het begin. En met deze verdedigers word het sowieso kut![]()
Moisander :''het kan nog''quote:Op zondag 22 februari 2015 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we de EL gaan winnen.
We hebben alleen een beetje een gunstige loting nodig. -Nick Viergever
Hele aparte humor hebben sommige spelersRED ONS HENNIEGOD![]()
Als er geen verdedigers worden gehaald worden we ook volgend jaar geen kampioen en krijgen we weer een jaar kutvoetbal.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, verdedigers, het zou me al verbazen als er 2 echte versterkingen gehaald wordenOh.![]()
het ligt niet alleen aan de verdedigers en zoveel hoeft er niet te gebeuren om weer kampioen te worden hoor, zeker omdat de grootste concurrent hoogstwaarschijnlijk zwakker wordtquote:Op zondag 22 februari 2015 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er geen verdedigers worden gehaald worden we ook volgend jaar geen kampioen en krijgen we weer een jaar kutvoetbal.![]()
BESTUUR TEGEN DE MUUR
Wat een genot dit
Na 10 minuten al uitgezet en wat anders gedaan. Niet domineren tegen Willem IIMilik die gewoon op het middenveld ballen probeert af te pakken. Dan weet je dat je diep bent gezonken. Bal moet gewoon weg uit de verdediging, daar hoort het niet. Middenveld moet het balletje rond laten gaan, positiewisselingen, bewegen...
Alles op EL dan maar![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: