SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet ze wel even op hun plek zetten.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Davy heeft er even een of andere achterlijke dj van langs gegeven op Twitter.
Davy vernietigt de trance-wereld was mijn TT.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
hahaha godfather of trance
was mijn TT
Dit post je net ook.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die zal geen oog dicht doen vanavond.
Davy is speciaal.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
Wordt er in 2015 nog naar trance geluisterd dan? Soms als ik in de zomer op een festivalletje langs de trancetent komt staan daar alleen maar potten en/of 40+ers in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt idd nog geluisterd. Ook al is het tegenwoordig helemaal niets meerquote:Op zondag 22 februari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
Wordt er in 2015 nog naar trance geluisterd dan? Soms als ik in de zomer op een festivalletje langs de trancetent komt staan daar alleen maar potten en/of 40+ers in.
twitter:dj_day_v twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:14:54@RikElfrink gewaagde voorspelling reageer retweet
twitter:
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:dj_day_v twitterde op vrijdag 16-01-2015 om 14:14:54@RikElfrink gewaagde voorspelling reageer retweet
twitter:
Helaas begint de samenvatting pas om 7 uur.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Zometeen genieten van de beste speler van de Eredivisie
Ga je de herhaling van PSV - FC Dordrecht kijken?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zal geen spoilers weggeven nu je PSV-Dordrecht gaat terugkijken, maar Guardado was weer eens ijzersterk!quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Luigi Bruins?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha hij heeft geen lichaam joh, wordt nooit wat.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:36 schreef PizzaGeit het volgende:
Nee debieltjes
Clasie natuurlijk
In Italië al vergeleken met Pirlo en Xavi, al denk ik dat hij die over een jaar al ontgroeid is. Ik zei het een paar jaar terug al, maar over een tijdje speelt Clasie bij Barça
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |