quote:Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je doet toch toevallig niet aan worstelen he ts?
Volgens mij mis ik ietsquote:
In tegenstelling tot veel FOK!kers heb ik geen 30cmquote:Op zondag 22 februari 2015 15:42 schreef imikethat het volgende:
Gewoon je 30cm snikkel laten zien dan wordt ze wild
Dan gewoon even vragen of ze je wil helpen iets uit het magazijn te pakken en haar vervolgens lekker betastenquote:Op zondag 22 februari 2015 15:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
In tegenstelling tot veel FOK!kers heb ik geen 30cm
Dus dat gaat hem niet worden.
Ik schijt em gewoon mocht ze nee zeggen... Werk kan dan nogal kut werken, vooral als andere collega's het te weten komen, vooral de manager...quote:Op zondag 22 februari 2015 15:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon vragen 'wanneer gaan we seksen?'.
Zo werkt het mij altijd, 9 van de 10 keer is het raak en wordt er een afspraak ingepland.
Je kunt het ook subtieler aanpakken, vraag of je haar gras een keer mag komen maaien.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik schijt em gewoon mocht ze nee zeggen... Werk kan dan nogal kut werken, vooral als andere collega's het te weten komen, vooral de manager...
klinkt een stuk romantischerquote:Op zondag 22 februari 2015 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt het ook subtieler aanpakken, vraag of je haar gras een keer mag komen maaien.
En als je er toch bent wil je ook wel een keertje de tuinslang voor d'r uitrollen.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt het ook subtieler aanpakken, vraag of je haar gras een keer mag komen maaien.
jullie grappen en grollen toch zoveel?quote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik schijt em gewoon mocht ze nee zeggen... Werk kan dan nogal kut werken, vooral als andere collega's het te weten komen, vooral de manager...
Ik heb de topics van Anthony doorgelezen, mocht ik zo ver komen dan gaan er geen pics of video's komenquote:Op zondag 22 februari 2015 17:33 schreef Toto69 het volgende:
Gewoon doen TS. Maar wel filmen en foto's maken als bewijs.
Dit kan leuk worden.
Godverquote:Op zondag 22 februari 2015 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb de topics van Anthony doorgelezen, mocht ik zo ver komen dan gaan er geen pics of video's komen
Laat die gozer een inspiratie voor je zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 21:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik heb de topics van Anthony doorgelezen, mocht ik zo ver komen dan gaan er geen pics of video's komen
AnthonyZeus, oh the memoriesquote:Op zondag 22 februari 2015 15:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je doet toch toevallig niet aan worstelen he ts?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |