SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Akkoord vanaf NUquote:Op zondag 22 februari 2015 12:45 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Even een minuut stilte houden dan?
Of speciale 7,5k packs. Kan ik ook een keer een pakje halen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Beter knalt EA er nog even wat 50k of 100k packs uit straks
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Of speciale 7,5k packs. Kan ik ook een keer een pakje halen.
Hoe duur is Fredy?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppen
Gisteren gezakt tot 115k op futfocus, maar ben pas vanavond weer thuis dus had geen kans om gisteren te kopen toen hij vast wel rond 100k te krijgen was. Nu vast weer wat gestegen.quote:
Stats zien er, zoals altijd, weer heerlijk uit. 91 long shot + 95 shot powerquote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 22 februari 2015 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk wel 50k packs maar geen 100k packs, misschien ook wel helemaal niks.
Dat is SIF Aurier alquote:Op zondag 22 februari 2015 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand hier IF Danilo? Dat moet wel de beste RB in het spel zijn...
Dat betwijfel ik. Aurier is misschien fysiek iets sterker maar geef mij maar 86 long shot en 90 shot power. Aurier is meer een verdediger, Danilo kan verdedigen maar ook lekker mee aanvallen. Dat vind ik best wel belangrijk voor een back.quote:
Varkenoordquote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ziek?
Ik ga zo denk ik. Even hofplein slopen.
Misschien kom ik donderdag een bierie doen bij dhzquote:Op zondag 22 februari 2015 13:26 schreef renevandieren het volgende:
[..]
DHZVarkenoord
Dat is Haram.
Bohhh even laten weten dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Misschien kom ik donderdag een bierie doen bij dhz
Nope.quote:
Joh, zo gaat het elke weekquote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef DePresident. het volgende:
Dordrecht kan er echt helemaal niets van.![]()
Mijn voorspelling mocht niet uitkomenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:54 schreef Tim86 het volgende:
zo schandalig lucky
Waarom mag Kane ze nog nemen
grensrechter jaquote:
Geen Toornstratwitter:Feyenoord twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:22:04De opstelling van #Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Vilhena, Kazim en Boëtius. #FEYexc reageer retweet
excelsior gaat toch winnen heb er 70eu op ingezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef RijstbaI het volgende:
Geen Toornstratwitter:Feyenoord twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:22:04De opstelling van #Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Vilhena, Kazim en Boëtius. #FEYexc reageer retweet
Vind hem sowieso overschatquote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..wissel El Ghazi gewoon. Motorisch gestoord is hij vandaag
Dit. En snel! We want Ricoquote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..wissel El Ghazi gewoon. Motorisch gestoord is hij vandaag
Kun je nagaan hoe armoedig het daaronder wel niet moet zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Helaas. PSV kampioen van de armoede.
Dat is toch wat ie zegt?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe armoedig het daaronder wel niet moet zijn.
Het is verschrikkelijk jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe armoedig het daaronder wel niet moet zijn.
Zo is het elk jaar toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Wie er ook kampioen word in Nederland, het is altijd huilen geblazen. Het is geen BPL of BBVA en zal dat ook nooit worden, boeie...quote:
Premier League is pas overschat, zoveel kutwedstrijden worden daar gespeeld..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen word in Nederland, het is altijd huilen geblazen. Het is geen BPL of BBVA en zal dat ook nooit worden, boeie...
Ja is ook zo. Maar daar heb je vaak wel een spannendere titelrace met ploegen die overall minder punten laten liggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Premier League is pas overschat, zoveel kutwedstrijden worden daar gespeeld..
Als Chelsea kampioen wordt is het ook maar zakelijk imoquote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen word in Nederland, het is altijd huilen geblazen. Het is geen BPL of BBVA en zal dat ook nooit worden, boeie...
Zhano een paar Roemenen meegenomen?twitter:AwaydaysNL twitterde op zondag 22-02-2015 om 16:42:20Rome-taferelen in Heerenveen: 50 supporters van Heerenveen en Groningen met elkaar op de vuist. Gerucht: 3 supporters zijn neergestoken. reageer retweet
Als de Premier League overschat wordt, waar staat de Primera Division dan... Dat is toch ook een Mickey Mouse competitie. Serie A en Ligue 1 stellen ook niet zo veel voor en de Bundesliga a.k.a. BayernMunichLiga.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Premier League is pas overschat, zoveel kutwedstrijden worden daar gespeeld..
Ekte bazen kijken dat alquote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als de Premier League overschat wordt, waar staat de Primera Division dan... Dat is toch ook een Mickey Mouse competitie. Serie A en Ligue 1 stellen ook niet zo veel voor en de Bundesliga a.k.a. BayernMunichLiga.
Als je de Premier League overschat vindt dan kan je beter basketbal gaan kijken.
Waarom is La Liga een mickey mouse competitie dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als de Premier League overschat wordt, waar staat de Primera Division dan... Dat is toch ook een Mickey Mouse competitie. Serie A en Ligue 1 stellen ook niet zo veel voor en de Bundesliga a.k.a. BayernMunichLiga.
Als je de Premier League overschat vindt dan kan je beter basketbal gaan kijken.
T zijn de Groninger die met messen lopen van wat ik hoor.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:43 schreef RijstbaI het volgende:
Zhano een paar Roemenen meegenomen?twitter:AwaydaysNL twitterde op zondag 22-02-2015 om 16:42:20Rome-taferelen in Heerenveen: 50 supporters van Heerenveen en Groningen met elkaar op de vuist. Gerucht: 3 supporters zijn neergestoken. reageer retweet
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:47 schreef RijstbaI het volgende:
http://gfycat.com/MenacingGloriousGreatdane
Deze was wel nissa
ach kan gebeuren, offdayquote:Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weer genoten van Ajax.. ehm ik bedoel ik heb gehuild om Ajax.
Qua spel vaak wel ja, maar qua puntenaantal absoluut niet. Als ze nog 4 van de laatste 10 potjes winnen evenaren ze het hoogste puntenaantal waarmee Ajax kampioen werd de afgelopen 4 jaar. Dus die gaan daar in principe heel ruim overheen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Daar hedde gij een punt. Het is inderdaad het spel wat nogal kut is. Met de punten gaat het een stuk beter.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Qua spel vaak wel ja, maar qua puntenaantal absoluut niet. Als ze nog 4 van de laatste 10 potjes winnen evenaren ze het hoogste puntenaantal waarmee Ajax kampioen werd de afgelopen 4 jaar. Dus die gaan daar in principe heel ruim overheen.
Ajax punten afgelopen 4 jaar:
73-76-76-71
Ajax zou zomaar nog dat puntenaantal van vorig jaar kunnen evenaren. Daar ziet het er qua spel alleen niet naar uit momenteel, maar het speelschema is op papier wel makkelijk genoeg voor 7 overwinningen in 10 wedstrijden.
Nee, maar dat is de discussie ook niet. Dat Ajax vorig jaar een kampioen van de armoede was lijkt me zo ongeveer een feit, zeker met dat puntenaantal. En dat het spel toen ook zeer matig was, ondanks de run na de winterstop daar zal ook iedereen het mee eens zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:32 schreef DutchSL het volgende:
Het spel van PSV is niks minder dan Ajax vorig jaar, in tegendeel.
Luckyquote:
Beetje flauw ook om hem te slachtofferen terwijl hij al het hele seizoen wordt verneukt op RW.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef RijstbaI het volgende:
Feyenoord met Toornstra >>>>>> Feyenoord zonder Toornstra
Hij kreeg juist rust voor de wedstrijd van donderdagquote:Op zondag 22 februari 2015 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje flauw ook om hem te slachtofferen terwijl hij al het hele seizoen wordt verneukt op RW.
oh dat eerste wist ik niet. Ze moeten gewoon kappen met die Immers.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Hij kreeg juist rust voor de wedstrijd van donderdagImmers is ook geschorst voor Roma thuis, dus mocht Toornstra geblesseerd raken is er geen CAM (ja
Vilhena
)
quote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef wieisboos het volgende:
wat heb ik toch een schijthekel aan die SBS commentator. Waarom zit die de laatste tijd steeds bij FOX![]()
![]()
Tjonge jonge jonge zegquote:Op zondag 22 februari 2015 18:01 schreef wieisboos het volgende:
wat heb ik toch een schijthekel aan die SBS commentator. Waarom zit die de laatste tijd steeds bij FOX![]()
![]()
iam readyquote:Op zondag 22 februari 2015 18:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Reitsma op FOX 1, Oldenburger op FOX 2, keuzes keuzes...
Over neersteken / botbreuken toebrengen aan Feyenoordsupporters aldaar hoor je ze dan weer niet. Hypocriet kut volkquote:Op zondag 22 februari 2015 18:41 schreef RijstbaI het volgende:
De burgemeester van Rome wil dat er een benefietwedstrijd wordt gespeeld tussen Nederland en Italië in de Kuip, de opbrengsten zouden naar Rome gaan_____________________________________________________!
inb4 kamikaziequote:Op zondag 22 februari 2015 18:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Over neersteken / botbreuken toebrengen aan Feyenoordsupporters aldaar hoor je ze dan weer niet. Hypocriet kut volkZe hadden die fontein op moeten blazen.
Bedankt Stewiequote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event is 15 minuten verplaatst.
Stream het!quote:Op zondag 22 februari 2015 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het event is 15 minuten verplaatst.
Ze gedragen zich als een vrouw die een aanrijding heeft gehad, wat pijn in dr nek voelt en keihard: "whiplash!!" roept, in de hoop tonnen te vangen.quote:
Het is weer verzet.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:14 schreef RijstbaI het volgende:
DS2 namens iedereen van het topic, ontzettend veel succes met je event!
Geen idee. Gewoon wachten tot de server up is.quote:Op zondag 22 februari 2015 19:17 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat een slechte organisatie, wat is het probleem?
Haha thanks #dearmenwordenrijkerquote:Op zondag 22 februari 2015 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut vent jij hebt altijd geluk heGrapjen.
Hij staat in de brandquote:Op zondag 22 februari 2015 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Wat is met die Bas Dost aan de hand![]()
Ze zouden hem een standaardplekje in het TOTW kunnen geven inmiddels. Bizar.
quote:Op zondag 22 februari 2015 20:17 schreef DuTank het volgende:
Op welke tekenfilm poppetje lijkt die Schreuder ook alweer?
Die eerste comment van Bertaquote:
Hahah lachen zegquote:Op zondag 22 februari 2015 20:37 schreef DutchSL het volgende:
Ik kreeg op mijn e-mail adres een loonstrookje binnen van een of andere Filipijn met bijna dezelfde naam als iklaatste letter alleen een T waar bij mij een R staat.
Hij werkt blijkbaar bij de Coral Bay Nickel Corporation en verdient blijkbaar 205,57 dollar per maand, wat een baas.
Ik had toevallig net precies hetzelfde. Moest tegen een team van gemiddeld 79 met NIF Icardi in de spits en die kerel maakt gewoon een hattrick. Niets lukte bij mij, de normaalste dingen gingen fout.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef DannyDeko het volgende:
Net voor het eerst dit jaar een gevoel gehad dat de handicap nog steeds bestaat. Echt belachelijk als je zag hoe traag en lomp mijn SIF Isco en zn vriendjes waren ten opzichte van zijn silvers.
En oja, IF Ruffier is by far de slechtste keeper die ik heb gehadWas niet het eerste potje dat ie de meest bizarre blunders maakte.
Waarom zijn die zoveel waard dan?quote:Op zondag 22 februari 2015 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Beste pull uit mijn packs afgelopen 2 dagen was Korte van Dordrecht
door die cupquote:
Idd had dat vandaag ook, wellis waar met een robben en een sif sanches op 7 chem op st. Maar ik heb nog nooit zo'n trage shit gezien, als dikke stront door een trechter. Je merkt het gelijk en je weet bij voorbaat dat het geen leuke pot gaat worden.quote:Op zondag 22 februari 2015 20:41 schreef DannyDeko het volgende:
Net voor het eerst dit jaar een gevoel gehad dat de handicap nog steeds bestaat. Echt belachelijk als je zag hoe traag en lomp mijn SIF Isco en zn vriendjes waren ten opzichte van zijn silvers.
En oja, IF Ruffier is by far de slechtste keeper die ik heb gehadWas niet het eerste potje dat ie de meest bizarre blunders maakte.
quote:
Ik ga nooit meer tegen je spelen. Je krijg echt ALLES mee altijd.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Ragequit
Ik kan je niet eens ongelijk geven. Het begon al met die 2 snelle mazzelgoals van mij en daarna had ik echt alles mee.
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer tegen je spelen. Je krijg echt ALLES mee altijd.
Elke steekbal die je geeft komt aan.
quote:
Hahahahaaa kneus.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Ragequit
Ik kan je niet eens ongelijk geven. Het begon al met die 2 snelle mazzelgoals van mij en daarna had ik echt alles mee.
Winnen van tim86quote:Op zondag 22 februari 2015 22:33 schreef Henrys het volgende:
Wat is er nog te doen als je alles in FUT al hebt gewonnen inclusief divisie 1 met een perfect record.
Kan geen pauperteams meer gebruiken nu ik Ronaldo gewend ben en het niet alsof zodra ik MOTM Bony gebruik mijn tegenstander geen Sturridge meer gebruikt
quote:
Lukte aan het begin van FUT ook niet bij iedereen, blijkbaar nog steeds niet gefixtquote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Meer mensen problemen met de catalogus van EA? Wil transferplekjes kado geven aan iemand, maar krijg dan een foutmelding.
quote:Op zondag 22 februari 2015 22:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Meer mensen problemen met de catalogus van EA? Wil transferplekjes kado geven aan iemand, maar krijg dan een foutmelding.
Als er geld binnen te harken valt, werkt meestal wel direct..quote:Op zondag 22 februari 2015 23:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Er zal eens wel iets lukken bij die gasten in Canada
Vorig jaar ook in ieder geval.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:29 schreef DannyDeko het volgende:
Ik dacht trouwens dat je altijd 21 punten voor de titel moest hebben in divisie 1. Zie nu net dat het 23 punten is
Oh nja was dit jaar nog niet eerder in de positie gekomen om div 1 te winnen, dus vandaarquote:
Gewoon verdedigen met TOTY Silva en Luiz en dan +10 kaarten erbij.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh nja was dit jaar nog niet eerder in de positie gekomen om div 1 te winnen, dus vandaar
2e potje achter elkaar nu tegen TOTY Ronaldo. Echt niet normaal die man.. is gewoon niet van de bal te krijgen .
Miljoenen kopen en dan blij zijn met 100k winstquote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik iets DSL.Voelt best lekker dat je hem zomaar verkoopt voor meer dan 3x de inkoopprijs.
quote:Op maandag 23 februari 2015 01:13 schreef King.Vegeta het volgende:
[ afbeelding ]
Voor het eerst dat ik iets DSL.Voelt best lekker dat je hem zomaar verkoopt voor meer dan 3x de inkoopprijs.
Ik zou het zo weer doen, maar heb al zo'n mailtje gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Miljoenen kopen en dan blij zijn met 100k winst
Dit was eigenlijk ook meer een Bittere deal die Ernst had kunnen maken.quote:
IF Henkiequote:Op maandag 23 februari 2015 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De eredivisiewedstrijden van dit weekend zo stuk voor stuk in ogenschouw nemend: een IF Tighadouini zou niet zo heel vreemd zijn![]()
Wat een baas is datquote:
Heb dit ook heel vaak, dat zijn van die gasten die zich weer helemaal terug laten degraderen naar div. 10. Tevens tellen die wedstrijden ook voor de stats van je speler, waardoor bv. Ibra niet eens 1 op 1 liep bij mij.quote:Op maandag 23 februari 2015 00:12 schreef DannyDeko het volgende:
Ik word nu al paar keer tegen dezelfde kerel gematched. En elke keer als de spelers het veld opkomen lopen disconnect ie en krijg ik wel iets van 200 coins maar geen win/loss en welke contracten eraf van elke speler :s
IF Guardado. Zou wel prettig zijn, want ik wil hem op CMquote:Op maandag 23 februari 2015 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De eredivisiewedstrijden van dit weekend zo stuk voor stuk in ogenschouw nemend: een IF Tighadouini zou niet zo heel vreemd zijn![]()
Volgend jaar ja, als ie in FUT zitquote:Op maandag 23 februari 2015 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een baas is dat![]()
Maar niet genoeg voor een IF deze week schat ik zo. Zijn tijd gaat echt nog wel komen
Ik heb alleen een samenvatting gezien, maar had nou niet het idee dat hij eruit sprong.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Guardado. Zou wel prettig zijn, want ik wil hem op CM
Niet eens in FUT?quote:
Het zou elke week terecht zijn. Maar EA kijkt alleen naar doelpunten/reddingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb alleen een samenvatting gezien, maar had nou niet het idee dat hij eruit sprong.
Klopt. Heel soms kijken ze naar beoordelingen, maar dat is echt heel beperkt. En dus krijgt Guardado er geen, en Tighadouini (die het aardig deed, maar echt geen supergoede wedstrijd speelde) er dus wel eenquote:Op maandag 23 februari 2015 08:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het zou elke week terecht zijn. Maar EA kijkt alleen naar doelpunten/reddingen.
Volendam hequote:Op maandag 23 februari 2015 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb alleen een samenvatting gezien, maar had nou niet het idee dat hij eruit sprong.
[..]
Niet eens in FUT?
Schandalig
vond er maar weinig aanquote:Op maandag 23 februari 2015 09:11 schreef renevandieren het volgende:
Het was weer een wedstrijdje gisteren hoor.
Denk dat Bruma de enige PSV'er met kans op een IF is.quote:Op maandag 23 februari 2015 08:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
IF Guardado. Zou wel prettig zijn, want ik wil hem op CM
Kan er evengoed nog wel geen kut aan zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze speelden volgens Frankie hun beste wedstrijd sinds tijden
Ow, ik dacht dat dat Manu was.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:25 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Alleen de samenvatting gezien. Armenteros had de misser van het jaar.
Dat was een skillmiss. Laten weten dat je kan scoren maar om je kleine broertje te sparen mis je hem.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat Manu was.
Aaahhwww sweet.quote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat was een skillmiss. Laten weten dat je kan scoren maar om je kleine broertje te sparen mis je hem.
GAAAAYYYYYYYYquote:Op maandag 23 februari 2015 09:30 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Dat was een skillmiss. Laten weten dat je kan scoren maar om je kleine broertje te sparen mis je hem.
Missen om je boertje te sparen, afmaken die gozerquote:
Dat kan haast niet anders johquote:Op maandag 23 februari 2015 09:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk dat Bruma de enige PSV'er met kans op een IF is.
Maar Guardado krijgt wellicht wel een TOTS Most Consistent op deze manier
Goed manquote:Op maandag 23 februari 2015 10:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet zo goed. Maar het event van zaterdag ging veel beter, ik ben toen 2e geworden.
Zijn de coins weer goedkoop geworden. Opzich wel gek na al die packs die er dit weekend geopend zijnquote:Op maandag 23 februari 2015 11:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vd week was Messi nog rond de 6.5 miljoen. Dacht dat ik hem met wat sprokkelwerk had kunnen halen. Maar de prijs is nu 8.98 miljoen
Ik hou de coinprijzen niet meer bij. Maar idd een hoop packs geopend in de FUT wereld. Alleen is de NIF Messi daar niet bij gebaat omdat deze week zijn TIF in packs zit.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn de coins weer goedkoop geworden. Opzich wel gek na al die packs die er dit weekend geopend zijn
Dan ben ik wel even benieuwd naar jouw bevindingen.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik hou de coinprijzen niet meer bij. Maar idd een hoop packs geopend in de FUT wereld. Alleen is de NIF Messi daar niet bij gebaat omdat deze week zijn TIF in packs zit.
Ga ik wel iets met Suarez maken. Alle principes overboord dan maar.
Ohja even vergeten dat hij niet in packs zitquote:Op maandag 23 februari 2015 11:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik hou de coinprijzen niet meer bij. Maar idd een hoop packs geopend in de FUT wereld. Alleen is de NIF Messi daar niet bij gebaat omdat deze week zijn TIF in packs zit.
Ga ik wel iets met Suarez maken. Alle principes overboord dan maar.
Gewoon een team maken met Doumbia, IF Guarin, UP Pogba en IF Nainggolan.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ohja even vergeten dat hij niet in packs zit
Ik ga straks ook maar eens een dik team maken om mee te spelen denk ik. dan maar een paar ton verlies.
Zat hier aan te denken.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Gewoon een team maken met Doumbia, IF Guarin, UP Pogba en IF Nainggolan.
Nog nooit zoveel ragequits gehad.
Zal wel als nieuwe feature in FUT 16 gepresenteerd wordenquote:Op maandag 23 februari 2015 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
Is er al enig zicht op het weer online komen van de trading in de webapp ?
Ik hoorde dat ze een nieuwe automatisch kopen feature aan het toevoegen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zal wel als nieuwe feature in FUT 16 gepresenteerd worden
Of misschien zijn ze bezig met Paypal/Ideal (NL only) toevoeging op de webapp om nog meer geld te verdienen.
Zou je niet minstens 1 aanvallend ingestelde CM erbij willen hebben? Een Gotze, Muller, David Silva of Oscar?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zat hier aan te denken.
[ afbeelding ]
Aanvallen is niet effectief in FUT 15. ik ga hem miss proberen om te bouwen naar IF guarin, maar dan zal ik toure moeten laten vallen ben ik bang.quote:Op maandag 23 februari 2015 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou je niet minstens 1 aanvallend ingestelde CM erbij willen hebben? Een Gotze, Muller, David Silva of Oscar?
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Aanvallen is niet effectief in FUT 15. ik ga hem miss proberen om te bouwen naar IF guarin, maar dan zal ik toure moeten laten vallen ben ik bang.
Nice, al vind ik schwein ook wel een beestquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 11:40 schreef RijstbaI het volgende:
http://foxsports.nl/video/263432-lekkerweekend-24.html
Mehhh mevrouw zabaleta is beter te doen.quote:
Zijn hoofd legen?quote:Op maandag 23 februari 2015 11:55 schreef Pino0 het volgende:
Hoe kan het nou dat ik zoveel win tegen normale teams en tegen een team met 2 non-rares voel ik meteen die HANDICAP
Helemaal niks lukt, hij krijgt alles mee etc
Ik heb jullie ooit gevraagd voor de naam van de ontwikkelaar van fut, bij deze nog een keer.
Ik wil de reden weten waarom er handicap in het spel is
Als ooit de wereld dan vergaat dan zoek ik hem op en leeg ik zijn gezicht voor de ogen van zijn familie op een cirkelzaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |