SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
Akkoord vanaf NUquote:Op zondag 22 februari 2015 12:45 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Even een minuut stilte houden dan?
Of speciale 7,5k packs. Kan ik ook een keer een pakje halen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Tim86 het volgende:
Beter knalt EA er nog even wat 50k of 100k packs uit straks
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Of speciale 7,5k packs. Kan ik ook een keer een pakje halen.
Hoe duur is Fredy?quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppen
Gisteren gezakt tot 115k op futfocus, maar ben pas vanavond weer thuis dus had geen kans om gisteren te kopen toen hij vast wel rond 100k te krijgen was. Nu vast weer wat gestegen.quote:
Stats zien er, zoals altijd, weer heerlijk uit. 91 long shot + 95 shot powerquote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoef er ook geen te halen hoor. Maar wil dat Muller en Guarin nog wat droppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 22 februari 2015 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk wel 50k packs maar geen 100k packs, misschien ook wel helemaal niks.
Dat is SIF Aurier alquote:Op zondag 22 februari 2015 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand hier IF Danilo? Dat moet wel de beste RB in het spel zijn...
Dat betwijfel ik. Aurier is misschien fysiek iets sterker maar geef mij maar 86 long shot en 90 shot power. Aurier is meer een verdediger, Danilo kan verdedigen maar ook lekker mee aanvallen. Dat vind ik best wel belangrijk voor een back.quote:
Varkenoordquote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef renevandieren het volgende:
[..]
Ziek?
Ik ga zo denk ik. Even hofplein slopen.
Misschien kom ik donderdag een bierie doen bij dhzquote:Op zondag 22 februari 2015 13:26 schreef renevandieren het volgende:
[..]
DHZVarkenoord
Dat is Haram.
Bohhh even laten weten dan.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Misschien kom ik donderdag een bierie doen bij dhz
Nope.quote:
Joh, zo gaat het elke weekquote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef DePresident. het volgende:
Dordrecht kan er echt helemaal niets van.![]()
Mijn voorspelling mocht niet uitkomenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:54 schreef Tim86 het volgende:
zo schandalig lucky
Waarom mag Kane ze nog nemen
grensrechter jaquote:
Geen Toornstratwitter:Feyenoord twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:22:04De opstelling van #Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Vilhena, Kazim en Boëtius. #FEYexc reageer retweet
excelsior gaat toch winnen heb er 70eu op ingezet.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:22 schreef RijstbaI het volgende:
Geen Toornstratwitter:Feyenoord twitterde op zondag 22-02-2015 om 15:22:04De opstelling van #Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Boulahrouz, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Immers, Clasie; Vilhena, Kazim en Boëtius. #FEYexc reageer retweet
Vind hem sowieso overschatquote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..wissel El Ghazi gewoon. Motorisch gestoord is hij vandaag
Dit. En snel! We want Ricoquote:Op zondag 22 februari 2015 15:51 schreef Tim86 het volgende:
Serieus..wissel El Ghazi gewoon. Motorisch gestoord is hij vandaag
Kun je nagaan hoe armoedig het daaronder wel niet moet zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Helaas. PSV kampioen van de armoede.
Dat is toch wat ie zegt?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe armoedig het daaronder wel niet moet zijn.
Het is verschrikkelijk jaquote:Op zondag 22 februari 2015 16:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe armoedig het daaronder wel niet moet zijn.
Zo is het elk jaar toch?quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Helaas. PSV kampioen van de armoede.
Wie er ook kampioen word in Nederland, het is altijd huilen geblazen. Het is geen BPL of BBVA en zal dat ook nooit worden, boeie...quote:
Premier League is pas overschat, zoveel kutwedstrijden worden daar gespeeld..quote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen word in Nederland, het is altijd huilen geblazen. Het is geen BPL of BBVA en zal dat ook nooit worden, boeie...
Ja is ook zo. Maar daar heb je vaak wel een spannendere titelrace met ploegen die overall minder punten laten liggen.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Premier League is pas overschat, zoveel kutwedstrijden worden daar gespeeld..
Als Chelsea kampioen wordt is het ook maar zakelijk imoquote:Op zondag 22 februari 2015 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie er ook kampioen word in Nederland, het is altijd huilen geblazen. Het is geen BPL of BBVA en zal dat ook nooit worden, boeie...
Zhano een paar Roemenen meegenomen?twitter:AwaydaysNL twitterde op zondag 22-02-2015 om 16:42:20Rome-taferelen in Heerenveen: 50 supporters van Heerenveen en Groningen met elkaar op de vuist. Gerucht: 3 supporters zijn neergestoken. reageer retweet
Als de Premier League overschat wordt, waar staat de Primera Division dan... Dat is toch ook een Mickey Mouse competitie. Serie A en Ligue 1 stellen ook niet zo veel voor en de Bundesliga a.k.a. BayernMunichLiga.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Premier League is pas overschat, zoveel kutwedstrijden worden daar gespeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |