SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als Heerenveen niet wint en Vitesse wel kan Vitesse weer een plekje klimmenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals ik vermoedde. Heerenveen mist Van den Berg enorm.
En dan zou Vitesse volgende week PEC kunnen passeren.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Heerenveen niet wint en Vitesse wel kan Vitesse weer een plekje klimmen
Dat zou prachtig zijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zou Vitesse volgende week PEC kunnen passeren.
PSV vormt wat dat betreft de enige uitzondering. Wat inhoudt dat hoe hoog ze ook staan of hoeveel prijzen ze weten te pakken, supporter van die kleurloze club zal ik namelijk nooit woorden.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er is nog ruimte op de PSV bandwagon. Wees welkom.
Vier wedstrijden terug stond Vitesse nog 11 punten achter PEC.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zou Vitesse volgende week PEC kunnen passeren.
Vitesse is op basis van de laatste wedstrijden gewoon favorietquote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen die denken dat Vitesse vanmiddag gaat winnen.
Vitesse is een schijtclub die vanmiddag gewoon weer gaat verzaken.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse is op basis van de laatste wedstrijden gewoon favoriet
Denken dat Twente een of meerdere punten gaat pakkenquote:Op zondag 22 februari 2015 12:49 schreef Intellectueel het volgende:
Mensen die denken dat Vitesse vanmiddag gaat winnen.
Je bent zelf een schijtclubquote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vitesse is een schijtclub die vanmiddag gewoon weer gaat verzaken.
Jij hebt geen verstand van voetbal. Vitesse gaat vanmiddag gewoon verliezen.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denken dat Twente een of meerdere punten gaat pakken.
Jammer dat Ajax tegelijkertijd speelt, anders had ik hard willen lachen om die enorm droevige verdediging.
Waar is het allemaal op gebaseerd? Vertel me dat eens.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:51 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van voetbal. Vitesse gaat vanmiddag gewoon verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |