quote:
DUURT LANG.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Hallo meneer, mijn toetsenbord typt geen woorden meer, ik denk dat hij stuk is, kunt u hier een offerte voor opstellen om het te laten repareren?"
Vertaal dat maar.
Tssk, ik zocht het dus ook op en kwam op niks uit.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Godsamme, daar heb ik toch geen biet aan. Denk je soms dat ik het ga opzoeken ofzo? Nou mooi niet. Ben gekke Henkie toch niet.
Gr gr normale Henkie.
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik was al henk, jij mag iemand anders zijn vanavond.
konijn.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:38 schreef gymbo het volgende:
ok ik heb zelf een vraag dan
wat is het meest belgische gerecht
Trollbrood met een stukje kaas. Beter kun je ook kauwen op leer, want dat is wat je nu krijgt.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:38 schreef gymbo het volgende:
Hutspot. Stomme vraag.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:38 schreef gymbo het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:39 schreef LompeHork het volgende:
Even de foto's in de OP terugzetten, brb
Daar schiet ik ook niks mee op zo. Nu blijf ik voor eeuwig in het ongewisse.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Tssk, ik zocht het dus ook op en kwam op niks uit.
wat heb ik nu weer verkeerd gedaanquote:Op zondag 22 februari 2015 02:39 schreef LompeHork het volgende:
Even de foto's in de OP terugzetten, brb
Samen met mij, scheelt dat een beetje?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Daar schiet ik ook niks mee op zo. Nu blijf ik voor eeuwig in het ongewisse.
Dat ligt eraan, ben er net zo beduusd van als mij?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Samen met mij, scheelt dat een beetje?
Behoorlijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, ben er net zo beduusd van als mij?
kan je mijn ip adres gewoon niet zien als mod ?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is te makkelijk, TS is nu al lang door de mand gevallen.
Ik kan zelfs je anus spotten op 450 meter afstand.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef gymbo het volgende:
[..]
kan je mijn ip adres gewoon niet zien als mod ?
Dat kan ik zelfs manquote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef gymbo het volgende:
[..]
kan je mijn ip adres gewoon niet zien als mod ?
Ik voel een klik tussen ons. Allebei beduusd van een uitspraak die jij deed, waarvan we allebei geen idee hebben wat het betekent.quote:
Je bent geen Belg, pisnicht.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef gymbo het volgende:
[..]
belgen vinden het eigenlijk niet echt leuk van die moeder grappen
kan ik echt ni mee lachen
Oh ik vind dat erg plezant.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef gymbo het volgende:
[..]
belgen vinden het eigenlijk niet echt leuk van die moeder grappen
kan ik echt ni mee lachen
Dat kan kun je van die van mij ook dat is geen kunst.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan zelfs je anus spotten op 450 meter afstand.
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:43 schreef gymbo het volgende:
TRACEER ME DAN , vertel me welke stad ik woon
Dit is iets wat een Belg toch echt anders zou formuleren. Verder geef ik geen neuk, want ik steek geen tijd in 12-jarige asperger-patientjes.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:43 schreef gymbo het volgende:
Eigenlijk zei LompeHork het.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik voel een klik tussen ons. Allebei beduusd van een uitspraak die jij deed, waarvan we allebei geen idee hebben wat het betekent.
Nee, dat klikt alleen maar heviger.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk zei LompeHork het.Ontklikt dat?
Volendam.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:43 schreef gymbo het volgende:
Driedubbele klik gespot.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, dat klikt alleen maar heviger.
Urkquote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volendam.
Kan me niet voorstellen dat er iets anders is dan extreme incest dat tot dit soort debieltjes leidt.
hahahahaa das ee ngoeiequote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volendam.
Kan me niet voorstellen dat er iets anders is dan extreme incest dat tot dit soort debieltjes leidt.
Dat was een makkelijk lijntje om te trekken.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |