Ik zit er ook niet mee. Ik vind grijs worden leuk en de bril bevalt me ook welquote:Op zondag 22 februari 2015 01:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit er niet zo mee. Maar ik heb de geboortedata even bekeken en het is zo.
Is je vlek al weg?quote:
En je hebt een vlek in je broek.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:04 schreef agter het volgende:
[..]
Slaap lekker. Ik ga m'n bedje opzoeken.
En of je Google stuk isquote:Op zondag 22 februari 2015 02:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Is je vlek al weg?
Wat zei Australian toen je ze belde?
QFT. Ik trakteer haar gaarne op Ierse koffie. Tevens is dit ook mooi: LIF / Ik word er maar niet beter op.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:03 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan is het begrijpelijk dat Yvonne zéker meegaat....
Ik kon het niet goed verstaan, de verbinding hing ondersteboven.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Is je vlek al weg?
Wat zei Australian toen je ze belde?
Waarom is de OP niet terug?quote:Op zondag 22 februari 2015 02:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT. Ik trakteer haar gaarne op Ierse koffie. Tevens is dit ook mooi: LIF / Ik word er maar niet beter op.
Als ik een note voor trollen krijg, trek ik bij jou aan de bel.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
QFT. Ik trakteer haar gaarne op Ierse koffie. Tevens is dit ook mooi: LIF / Ik word er maar niet beter op.
Omdat ik geen LIF mod benquote:
Trekkenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik een note voor trollen krijg, trek ik bij jou aan de bel.
Ik zei trek.
Bel over een uur of 12 nog maar een keer....dan is het dezelfde tijd....quote:Op zondag 22 februari 2015 02:05 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed verstaan, de verbinding hing ondersteboven.
Mijn neus en mijn koffie, wat doe jequote:Op zondag 22 februari 2015 02:05 schreef Zwappel het volgende:
Ik kon het niet goed verstaan, de verbinding hing ondersteboven.
Klussen, vlekken herstellen.. Tjaquote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Fijn dat TS geholpen is, trouwens.
Wat deed dit topic überhaupt in K&W? (in OUD betekent klussen alles behalve trekken)
Leuk toch, ff de klutsers van streek makenquote:Op zondag 22 februari 2015 02:12 schreef Five_Horizons het volgende:
Fijn dat TS geholpen is, trouwens.
Wat deed dit topic überhaupt in K&W? (in OUD betekent klussen alles behalve trekken)
Altijd koffie voor het slapengaanquote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Koffie? Het is bijna half 3 in de ochtend
Queller is minimaal 73. Die heeft echt die koffie nodig om te kunnen ademen op dit tijdstip.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:19 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Koffie? Het is bijna half 3 in de ochtend
quote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Queller is minimaal 73. Die heeft echt die koffie nodig om te kunnen ademen op dit tijdstip.
Je wilt helemaal geen vlek herstellen. Er was niets mis met die vlek. Ja, dat 'ie er zit, maar verder. Het is geen kapotte vlek, ofzo. Toch?quote:
Z'n houding staat me niet aan, dus ik wil hem wel verbouwen ja.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je wilt helemaal geen vlek herstellen. Er was niets mis met die vlek. Ja, dat 'ie er zit, maar verder. Het is geen kapotte vlek, ofzo. Toch?
Jij hebt mij ook wel een beetje van streek gemaakt.quote:Op zondag 22 februari 2015 02:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Leuk toch, ff de klutsers van streek maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |