Trekken is voor mannen een heel natuurlijke bezigheid. Geloof ik. Voor vrouwen misschien ook wel, maar dan niet aan zichzelf. Zeg maar. Ergo: de oplossing van dit probleem zoeken in trekken, is als praten over borstvoeding in OUD. Denk ik. Of zo.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Je post buiten KPD, weet je nog?
Die zou ook echt wel meegaan, ja....quote:Op zondag 22 februari 2015 01:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat LompeVrouw een bikkel is staat buiten kijf! Misschien krijg ik Yvonne wel mee![]()
dat zou echt puik zijn!
Of om een vlekkenschaar.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet bij de drogist zoeken naar/vragen om textielverf voor synthetische stof.
Serieus wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die zou ook echt wel meegaan, ja....
Ik begin een leesafwijking te krijgen.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat LompeVrouw een bikkel is staat buiten kijf! Misschien krijg ik Yvonne wel mee![]()
dat zou echt puik zijn!
Ik stel voor dat je komt helpen. Jeugdig enthousiasme, merk ik....quote:Op zondag 22 februari 2015 01:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Trekken is voor mannen een heel natuurlijke bezigheid. Geloof ik. Voor vrouwen misschien ook wel, maar dan niet aan zichzelf. Zeg maar. Ergo: de oplossing van dit probleem zoeken in trekken, is als praten over borstvoeding in OUD. Denk ik. Of zo.
Nou ja, vergeet dat ik het gezegd heb (behalve als je het een goed idee vindt. In dat geval: afspraken maken via PM, want anders krijg je grommers van de baas).
En je hebt je bril nog niet eens op? Verdomme, jij moet scherp zijn als je die bril eenmaal gevonden hebt (hint: waarschijnlijk heb je hem achtergelaten in je koelkast toen je worstjes zocht in het holst van de nacht).quote:Op zondag 22 februari 2015 01:43 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik begin een leesafwijking te krijgen.
Ik las: ik slik!!!!
Ik las: dat zou echt pik zijn!
Even mijn bril zoeken; zo terug...
(ja, ik heb de 40 wel al achter me)
Klopt!quote:
Ja, de wereld zit er echt op te wachten dat ik kom helpen trekkenquote:Op zondag 22 februari 2015 01:44 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je komt helpen. Jeugdig enthousiasme, merk ik....
Was het maar zo. Ik kan 'm (weer eens) niet vinden....quote:Op zondag 22 februari 2015 01:45 schreef LompeHork het volgende:
En je hebt je bril nog niet eens op? Verdomme, jij moet scherp zijn als je die bril eenmaal gevonden hebt (hint: waarschijnlijk heb je hem achtergelaten in je koelkast toen je worstjes zocht in het holst van de nacht).
Bizar...quote:Op zondag 22 februari 2015 01:46 schreef Five_Horizons het volgende:
Klopt!
Sterker: 0,0 afwijking, zo bleek laatst.
En Queller wil dat ook al niet....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |