Het enigste wat ik kan vermoeden is dat het in contact is geweest met haarverf van m'n moeder, of een van die haarverfproducten. Of chloor zou ook nog realistisch zijn..quote:Op zondag 22 februari 2015 00:53 schreef Queller het volgende:
Lijkt eerder gebleekt dan een vlek door iets dat erop zit.
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het enigste wat ik kan vermoeden is dat het in contact is geweest met haarverf van m'n moeder, of een van die haarverfproducten. Of chloor zou ook nog realistisch zijn..
Is dit niet te verhelpen dan?
Ah! Haarverf. Iets met van dat haarbleekspul (ben ff kwijt hoe het heet).quote:Op zondag 22 februari 2015 00:56 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Het enigste wat ik kan vermoeden is dat het in contact is geweest met haarverf van m'n moeder, of een van die haarverfproducten. Of chloor zou ook nog realistisch zijn..
Is dit niet te verhelpen dan?
En zelfs dat bleekt weer wegquote:Op zondag 22 februari 2015 00:58 schreef LompeHork het volgende:
Sowieso iets met het woord "bleek" is niet best. Beste optie is een permanent-marker met dezelfde kleur als je broek dan.
Ja ik weet niet 100% zeker of het daardoor komt.quote:Op zondag 22 februari 2015 00:58 schreef Queller het volgende:
[..]
En zelfs dat bleekt weer weg
Nieuwe broek kopen en declareren bij je moeder
Jeukt lekker aan de ballen en de haren gaan er van rechtop staan als je voldoende beweegt. Voor een man is dat toch wel een pré.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het voor broek en waar op de broek zit deze vlek?
Het ziet er inho uit als een gebleekte vlek. Dat krijg je niet meer netjes weg ben ik bang. Je zou de hele broek nog kunnen verven in een donkerdere kleur, maar de kans is aanwezig dat het net zo hard weer wegbleekt.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:00 schreef Zwappel het volgende:
Ja ik weet niet 100% zeker of het daardoor komt.
Maar zijn er niet stiften of soorten verf waarmee ik het enigszins kan verminderen? (En het ook blijft zitten na een wasbeurt)
Want het is wel echt een doorn in het oog, en die broeken zijn vrij prijzig
Zie je die foto!?quote:Op zondag 22 februari 2015 01:01 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het voor broek en waar op de broek zit deze vlek?
Jawelquote:Op zondag 22 februari 2015 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Ach, in een sportbroek is een vlek toch niet zo erg.
Neem er maar afscheid van. Gaat 'm niet meer worden...quote:
Een Aussiequote:Op zondag 22 februari 2015 01:03 schreef Lienekien het volgende:
Ach, in een sportbroek is een vlek toch niet zo erg.
quote:Op zondag 22 februari 2015 01:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Neem er maar afscheid van. Gaat 'm niet meer worden...
RIP aan je broek
Misschien kan je er nog zo'n kek kniestuk op naaien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |