SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Dat is geen leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zit ik net bij PSV - Dord
Daarom juist, dat is gewoon even een wok-over.quote:
Je bent zelf een lekker spelertje.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:24 schreef Flippiee het volgende:
Al is dos Santos wel een lekker spelertje
Eerste helft was treurig, daarna moest ik weg en heb ik niets gezien. Nu distantieer ik me volledig van HER-UTRquote:
Niet allemaal tegelijk. PSV-Dordt boeit me echt niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk dus geen idee hoe ik dat ga kijken.
Computer & laptop aan en meerdere schermen maar doen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker spelertje.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Wie speelt er eigenlijk tegenwoordig bij AZ?
Hoor er nooit wat over, bij VI ook niet, terwijl ze wel gewoon 3/4de staan en waarschijnlijk in de zomer dus wel voor EL moeten spelen.
Op de degelijke resultaten na gebeurt er ook geen fuck bij AZquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Hoor er nooit wat over, bij VI ook niet, terwijl ze wel gewoon 3/4de staan en waarschijnlijk in de zomer dus wel voor EL moeten spelen.
Steven Berghuisquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Gudelj natuurlijk, dat is de grote man. Verder Hupperts van Roda, Dos Santos die over vijf jaar bij een topclub speelt. Esteban in de goal. Veel verder kom ik ook niet zo 1-2-3.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:25 schreef MouzurX het volgende:
Berghuis verdammtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft buiten Gudelj ook geen interessante spelers.
Hupperts.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft buiten Gudelj ook geen interessante spelers.
Ga weg. Die kan er he-le-maal niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |