Ik ben over een uurtje bij je.quote:
niceeequote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:04 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben over een uurtje bij je.
Wat wij anderen toewensen doet hij gewoon ff.quote:
Ja veel FOK!kers hebben tegenwoordig een leven op zaterdagavondquote:
Levenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja veel FOK!kers hebben tegenwoordig een leven op zaterdagavond
Maar anders stel ik het gewoon weer uit. Ben ik ook wel goed in.
Precies. mensen die mensen ontmoetenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Leven
Ik drink thuis veel goedkoper.
Veel te veel gedoe en daarna al die verplichtingenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies. mensen die mensen ontmoeten!!!!!!!!!
Precies, en ik ben altijd de hele avond bezig met de vrouwen van me af slaan, waardoor ik niet genoeg kan drinken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Veel te veel gedoe en daarna al die verplichtingen![]()
Struggles inderdaad. Nu kan ik m'n eigen muziek kiezen, rustig zitten, en drinken wat ik wil.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Precies, en ik ben altijd de hele avond bezig met de vrouwen van me af slaan, waardoor ik niet genoeg kan drinken.
Eens, vrouwen zijn ook vies.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Struggles inderdaad. Nu kan ik m'n eigen muziek kiezen, rustig zitten, en drinken wat ik wil.
Would do again. 9/10
Tv programma;s die in Nederland worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat voor quiz was het ook alweer btw?
Aight.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tv programma;s die in Nederland worden uitgezonden.
Wou eerst alleen series doen, maar trek het even wat breder. Dus het kunnen ook gewone programma's zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |