Ik heb al rimpels bij mijn ogen als ik lachquote:
Ik ontdek dagelijks nieuwe grijze harenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al rimpels bij mijn ogen als ik lach.
Ik mis wat haar op mijn hoofdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al rimpels bij mijn ogen als ik lach.
I feel your painquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ontdek dagelijks nieuwe grijze haren
Niet? Das met victor reinier. die linkerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
ohja dat heb ik inderdaad heel vaak gezien.
jawel, maar ik heb denk ik alle politieseries, NL, UK en VS weleens gezien, dus die intro's gaan nogal eens mis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet? Das met victor reinier. die linker
Je was te langzaam met wegzappen. Net als ik......quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar waarom herken ik de tune dan?
Vergeet Bron Broen niet.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb denk ik alle politieseries, NL, UK en VS weleens gezien, dus die intro's gaan nogal eens mis.
Misschien van een trailer op tv ofzoquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Maar waarom herken ik de tune dan?
Ja, dat zal 't zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je was te langzaam met wegzappen. Net als ik......
Ohja en Forbrydelsen en Varg Veum en en...quote:
Goed punt wel ja.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien van een trailer op tv ofzo
Hvordan har du det?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja en Forbrydelsen en Varg Veum en en...
Met ondertiteling natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |