doe sws maar, want dit is gewoon stoken.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:30 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik denk dat ik zo eens de TT ga aanpassen want al die hoofdletters
Moet je weer weg?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wellicht, maar dan wel pas om 22:00
Ach, anders hebben we Fylax die de stream komt terroriseren.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet niks. Maar weet niet of ik eerder al thuis ben.
Of Pixel of jij, of Uccie, maar daar heb ik weinig vertrouwen meer inquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, anders hebben we Fylax die de stream komt terroriseren.
Ik ga ondertussen kijken of ik pc geluiden uit krijg, en mic aanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of Pixel of jij, of Uccie, maar daar heb ik weinig vertrouwen meer in
PC geluiden word lastig, omdat stereomix,quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga ondertussen kijken of ik pc geluiden uit krijg, en mic aan
Ah jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PC geluiden word lastig, omdat stereomix,
Ja daarom. Mic. moet je waarschijnlijk niet over stereomix laten lopen. maar bij mij doet hij het ook vreemd. Als ik de mic achterin inplug krijg ik hetzelfde probleem als jij hebt. En voorin doet hij het wel gewoonquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah jaVergeten
Maar gelukkig doet dat niet zo veel verder. Dus dan maar af en toe een klikje horen.
Ik heb alleen een onboard micquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja daarom. Mic. moet je waarschijnlijk niet over stereomix laten lopen. maar bij mij doet hij het ook vreemd. Als ik de mic achterin inplug krijg ik hetzelfde probleem als jij hebt. En voorin doet hij het wel gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |