abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149888775
Onderstaande wordt wellicht een aardig verhaaltje – ik weet dat de aandachtsspanne van veel Fok!ers niet meer dan 10 regels is. Dus na deze zin kun je nog wegklikken.

Ik ben een man van 39 jaar. En ik voel me best rot. Wat is het geval: ik ben (zo meen ik en ook mijn omgeving van familie, vrienden en collega’s) een normale man. Ik heb een kleine leuke familie en ik heb leuke vrienden. Ik heb een leuke, goede baan met leuke collega’s. Heb een eigen koopappartementje . Zie ik er goed uit? Ik ben niet de hunk van de stad, maar ben ook geen lelijkerd, gewoon gemiddeld, klein buikje (niet schokkend). Super-sportief ben ik nooit geweest, maar ik tennis een keer per week en dat vind ik leuk. Dus wat dat betreft… ik denk dat ik een gemiddelde man ben op deze punten.

En dan toch; het is mij nooit gelukt om aan de vrouw te komen. Op de middelbare school was ik er niet zo mee bezig; en op een enkeling in de klas na was niemand er echt mee bezig. Toen ik ging studeren wakkerde het wel wat aan, maar hoe zeer ik ook een dame leuk kon vinden – ik heb nooit ervaren dat een dame mij leuk vond. Nee ik ben geen chick-magneet. Een maal tijdens mijn studie heb ik iemand laten weten haar leuk te vinden – zij voelde dat niet voor mij.
Ben ik verlegen – vroeger misschien meer als nu – maar afgewezen worden is toch niet leuk vooral als dat niet gecompenseerd wordt. Ik ben niet iemand die zo op een vrouw afstapt; dat zit niet in me.

Hierna ben ik gaan werken, via vrienden lukt het me niet met vrouwen een aanraking te komen. Een aantal vrienden van mij hebben inmiddels een vriendin/vrouw. Andere vrienden (die nog geen gezin /partner hebben) zie ik wat vaker. We gaan naar concerten, of het theater. We gaan op vakantie met elkaar – geen probleem. Maar ik kom zo geen vrouwen tegen.

Via internet heb ik sinds mijn 27e best een aantal dates gehad. Zeg gemiddeld 5 per jaar. De ene keer is het na één date over, soms een paar dates, en soms ook omdat ik niet verder wil. Twee maal ontstond er iets meer. Maar na een maandje was dat dan toch weer over. En dan hoor je zelfs dat zij niet verliefd op me kan worden (terwijl ik dat al zeker wel op haar was). Ook ben ik lid van een singlesvereniging, gewoon om naast mijn vaste vriendenclub andere mensen te ontmoeten en actief te zijn. Dus ik probeer niet op mijn zolderkamertje te blijven zitten.

Seksueel mis ik ook iets – ja ik ben gewoon nog maagd. Naast zoenen en wat gefriemel in bed is het nooit meer geweest. Echt, ik begrijp het ook niet. Hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik dat gewoon ontzettend mis – niet eens “de daad” op zich, maar gewoon het gevoel dat een dame ook met mij intiem wil zijn.

Feit is dat ik in een spiraal ben beland. Vrouwen missen bij mij misschien bepaalde ervaring en kunde; hierdoor maak ik minder kans deze op te doen, want ze wijzen me (niet zo gezegd, wellicht zonder dat ze het zelf expres zo doen) er denk ik op af, of vinden mij daardoor niet "geschikt". Ik weet zeker dat als een vrouw mij de gelegenheid geeft ik niet onderdoe voor andere mannen.

Dus ik voel me rot, met vrienden en familie, maar soms eenzaam. Ik weet niet hoe dit te doorbreken. Ik ben gewoon zo verlangend naar genegenheid en knuffel van een vrouw, en ik wil ook zo graag dit teruggeven. Huiselijk als het klinkt verlangde ik vroeger naar een vrouw, en gezin… dat laatste wordt ook steeds onwaarschijnlijker als je steeds vaker date met vrouwen van 38-plus.
Soms denk ik er kort aan om ergens gewoon maar seks te gaan kopen… gewoon om ervaring op te doen. Maar ik voel op dit moment er niets voor om prostitués te gaan bezoeken; helemaal omdat het geen vrijen is met iemand die wil dat je bij haar bent.

Ik moest dit even kwijt – ik verwacht geen kant-en-klare oplossingen
pi_149888949
Op papier klinkt het alsof je op zich alles al doet om in contact te komen met mensen, en dat heb/doe je ook. Ik heb dan ook geen pasklare oplossing voor je, maar misschien dat actiever worden bij een hobby wat meer voor je kan doen dan de singles vereniging waar de focus tóch op dat eeuwige daten ligt...

Wat doe je bijvoorbeeld nog meer bij je tennisvereniging dan tennissen? Alleen tennissen of is er ook een commissie/vereniging waar je actief kunt worden? Heb je nog andere hobbies waar clubs voor zijn waar je actief in kunt worden om op die manier mensen te ontmoeten die niet per se single zijn/op zoek zijn? Dat is voor mij altijd wel de beste manier gebleken: echt actief worden in de vereniging/groep mensen waar je je hobby mee uitvoert.
Ja doei.
pi_149889103
Dus je bent enkel eenzaam omdat je geen vriendin/vrouw hebt?
Dat is het lot van 90% van de fokkers, jezelf er gewoon bij neerleggen is imo de makkelijkste oplossing. Ik kan waarschijnlijk ook nooit een Lamborghini betalen bv, maar daar heb ik inmiddels gewoon vrede mee.
pindazakje
pi_149889370
Maar je weet niet waarom vrouwen je afwijzen?
En wij weten dat ook niet. Volgende keer misschien gewoon vragen?
En meer daten! Daten is een numbersgame. Je moet gewoon heel veel mensen daten met wie het niets wordt, voor je die ene tegen komt.
5 per jaar is weinig als je het mij vraagt. Dan moet je wel een heel hoge succesrate hebben wil je er wat uit halen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149889421
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:28 schreef henhod het volgende:
Ik ben niet iemand die zo op een vrouw afstapt; dat zit niet in me.
Zit het wel in je dat je op een andere manier laat blijken dat je wel moeite wil doen voor iemand of ben je in het algemeen wat afwachtend?

quote:
De ene keer is het na één date over, soms een paar dates, en soms ook omdat ik niet verder wil. Twee maal ontstond er iets meer. Maar na een maandje was dat dan toch weer over. En dan hoor je zelfs dat zij niet verliefd op me kan worden (terwijl ik dat al zeker wel op haar was).
Zelfs? En terwijl je het al wel op haar was?
Klinkt als een beetje aparte beredenering...

quote:
Ook ben ik lid van een singlesvereniging, gewoon om naast mijn vaste vriendenclub andere mensen te ontmoeten en actief te zijn. Dus ik probeer niet op mijn zolderkamertje te blijven zitten.
Heel goed!

quote:
Seksueel mis ik ook iets – ja ik ben gewoon nog maagd. Naast zoenen en wat gefriemel in bed is het nooit meer geweest. Echt, ik begrijp het ook niet. Hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik dat gewoon ontzettend mis – niet eens “de daad” op zich, maar gewoon het gevoel dat een dame ook met mij intiem wil zijn.
Wat begrijp je niet? Dat het er nog nooit van gekomen is?

quote:
Feit is dat ik in een spiraal ben beland. Vrouwen missen bij mij misschien bepaalde ervaring en kunde; hierdoor maak ik minder kans deze op te doen, want ze wijzen me (niet zo gezegd, wellicht zonder dat ze het zelf expres zo doen) er denk ik op af, of vinden mij daardoor niet "geschikt". Ik weet zeker dat als een vrouw mij de gelegenheid geeft ik niet onderdoe voor andere mannen.
En hier ga je voor de vrouwen denken en invullen en dat is een self fulfilling prophecy. Natuurlijk zijn er vrouwen die zo denken, maar niet iedereen zal je daar op afrekenen.
Dat jij het wel zeker weet dat je niet onderdoet voor andere mannen, hoeft niet duidelijk naar hen te zijn. Zeker niet als je afwachtend bent (niet op een vrouw af willen stappen), niet lekker in je vel zit en je zelfvertrouwen niet optimaal overkomt. Dus hoe laat je dat blijken?

quote:
Ik ben gewoon zo verlangend naar genegenheid en knuffel van een vrouw, en ik wil ook zo graag dit teruggeven.
Begrijpelijk, maar de wanhoop is niet zo aantrekkelijk. Je schrijft gelukkig dat je soms zelf dates afkapt, dat is goed. Laat het vooral om je gevoelens voor die ene persoon draaien en maak haar dit duidelijk als je haar wel ziet zitten.

quote:
Soms denk ik er kort aan om ergens gewoon maar seks te gaan kopen… gewoon om ervaring op te doen. Maar ik voel op dit moment er niets voor om prostitués te gaan bezoeken; helemaal omdat het geen vrijen is met iemand die wil dat je bij haar bent.
Weet je, als jij echt denk dat het gebrek aan ervaring je in de weg zit en jij enorm behoefte hebt aan dergelijk contact, dan is het zo'n gek idee nog niet. Google eens op ontknapingsservice en de girlfriend experience, zodat het dichter in de buurt komt bij wat je wil.
  Moderator zaterdag 21 februari 2015 @ 15:47:57 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_149889426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Dat is het lot van 90% van de fokkers, jezelf er gewoon bij neerleggen is imo de makkelijkste oplossing. Ik kan waarschijnlijk ook nooit een Lamborghini betalen bv, maar daar heb ik inmiddels gewoon vrede mee.
Schei toch uit :') Alsof een vriendin krijgen een 'taak' is die moeilijk of makkelijk is.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 21 februari 2015 @ 15:53:12 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_149889595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Het lot? Beetje kortzichtig. Iedereen kan wel wat vinden mits hij daar moeite voor wil doen en daarvoor openstaat.
pi_149889878
Ga dat eens via DM doen ofzo.
Ja doei.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:08:57 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_149890071
Ga gewoon eens naar de hoeren om op je gemak te raken bij het seksuele aspect. Laat desnoods zo iemand je een cursus geven.
pi_149891057
Laat ik proberen wat te verduidelijken… aan de hand van wat reacties.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Op papier klinkt het alsof je op zich alles al doet om in contact te komen met mensen, en dat heb/doe je ook. Ik heb dan ook geen pasklare oplossing voor je, maar misschien dat actiever worden bij een hobby wat meer voor je kan doen dan de singles vereniging waar de focus tóch op dat eeuwige daten ligt...
Wat doe je bijvoorbeeld nog meer bij je tennisvereniging dan tennissen? Alleen tennissen of is er ook een commissie/vereniging waar je actief kunt worden? Heb je nog andere hobbies waar clubs voor zijn waar je actief in kunt worden om op die manier mensen te ontmoeten die niet per se single zijn/op zoek zijn? Dat is voor mij altijd wel de beste manier gebleken: echt actief worden in de vereniging/groep mensen waar je je hobby mee uitvoert.
Het is niet dat ik probeer thuis te zitten, hoewel dat me toch ook wel gebeurt. Ik ben van kinds af aan ook niet altijd een club/verenigingsmens geweest. Op de basisschool en begin middelbare school ben ik wat gepest (niet fysiek), en ook dat heeft waarschijnlijk zijn weerslag op mijn karakter. Ik ben natuurlijk volwassen, maar toch zijn “op tennis gaan” of bij een singlesclub aanmelden kleine overwinninkjes op dat gebied. Eenmaal binnen is er ook geen probleem.
Echte sporthobby’s of andere echte doe-met-anderen-hobby’s heb ik nooit gehad. Ik speel een instrument, en ja als kind geleerd, en dat doe je alleen (het is geen scoutingclub). Muziek vind ik erg leuk, hoewel concertbezoeken de laatste tijd wat minder worden.
Een karaktereigenschap is dat ik veel zaken even interessant vind, en dan weet ik het wel – snel uitgekeken. Ik doe dan een fotografiecursus, leuk – en dan ben ik er mee bezig, en na een jaartje is dat over. Met tennis heb ik dat gelukkig niet. Ik heb veel respect voor mensen die echt zich helemaal aan een hobby kunnen overgeven.
Zoek een hobby is voor mij altijd een opdracht geweest waar ik niet veel mee kon… ik weet wel wat ik niet leuk vind, maar iets wel leuk vinden om te doen op een bepaald gebied is lastig.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je weet niet waarom vrouwen je afwijzen?
En wij weten dat ook niet. Volgende keer misschien gewoon vragen?
En meer daten! Daten is een numbersgame. Je moet gewoon heel veel mensen daten met wie het niets wordt, voor je die ene tegen komt.
5 per jaar is weinig als je het mij vraagt. Dan moet je wel een heel hoge succesrate hebben wil je er wat uit halen
Het is niet zo dat de vrouwen bij mij in de rij staan als ware het een Axe-reclame. Maar goed 5 was gemiddeld, vorig jaar heb ik met 8 vrouwen gedate. Misschien is dat weinig – maar ze komen dus niet in horden langs.
Waarom ik afgewezen word, dat kom je eigenlijk nooit te weten. Als een vrouw het al zegt probeert ze je niet af te kraken, en blijven het algemeenheden. “Geen klik” is toch wel een dooddoener. Of (na 4 dates) ,” je bent een hele leuke man, je past heel goed bij me, maar ik wordt niet verliefd”. Daar kan ik ook niets mee.
Aan de andere kant, ik kan soms ook niet duiden waarom het van mijn kant niet lukt; je merkt gewoon dat het niet past soms. En echt, niet eens op uiterlijk, want ze zijn soms erg leuk op dat punt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Zit het wel in je dat je op een andere manier laat blijken dat je wel moeite wil doen voor iemand of ben je in het algemeen wat afwachtend?
Ja ik ben wat afwachtend denk ik. Dat helpt natuurljk niet, maar aan de andere kant, om enigszins te laten blijken interesse te hebben ga je naar mijn gevoel een grens over die de vrouw laat weten “hij zit op me te azen” en dan is het gevoel vaak dat zij afwijst.
Er is dus voor mijn gevoel een keuzen tussen peilen of zij ook mij leuk vind, en zelf zeggen dat ik haar leuk vind, daartussen zit geen grijs gebied. Ik heb dames dus best ‘ns laten blijken hen leuk te vinden, maar dat is maar een keer positief beantwoord, en dat duurde dus een paar weekjes.

quote:
Zelfs? En terwijl je het al wel op haar was?
Klinkt als een beetje aparte beredenering...

Als je elkaar erg leuk vind, zoenen, knuffelen etc. en je hoort dan na een maand “ik ben niet verliefd op je”. Dan klopt er iets niet bij mij - ik zoen en knuffel omdat ik iemand leuk vind en ben/wordt verliefd. Na een maand horen dat iemand je zoent, knuffelt etc. en dat niet deed uit verliefdheid vind ik raar. Kan aan mij liggen. Je denkt dat iemand gek op je is, en dan lijkt het een toneelstukje te zijn geweest, is mijn gevoel dan.

quote:
Wat begrijp je niet? Dat het er nog nooit van gekomen is?
Ik begrijp niet dat een dame met mij niet verder wil in bed. Nou is TV niet de standaard in vergelijking met de werkelijkheid, maar er wordt door mensen toch aardig wat in het rond gevreeën… en ik lijkt daar buiten te staan.
quote:
En hier ga je voor de vrouwen denken en invullen en dat is een self fulfilling prophecy. Natuurlijk zijn er vrouwen die zo denken, maar niet iedereen zal je daar op afrekenen.
Dat jij het wel zeker weet dat je niet onderdoet voor andere mannen, hoeft niet duidelijk naar hen te zijn. Zeker niet als je afwachtend bent (niet op een vrouw af willen stappen), niet lekker in je vel zit en je zelfvertrouwen niet optimaal overkomt. Dus hoe laat je dat blijken?
Begrijpelijk, maar de wanhoop is niet zo aantrekkelijk. Je schrijft gelukkig dat je soms zelf dates afkapt, dat is goed. Laat het vooral om je gevoelens voor die ene persoon draaien en maak haar dit duidelijk als je haar wel ziet zitten.
Tja, je mag niet wanhopig zijn – sommigen vinden daten al wanhopig. Toch is het een gevoel dat in mij leeft – van wanneer komt mijn tijd.
quote:
Weet je, als jij echt denk dat het gebrek aan ervaring je in de weg zit en jij enorm behoefte hebt aan dergelijk contact, dan is het zo'n gek idee nog niet. Google eens op ontknapingsservice en de girlfriend experience, zodat het dichter in de buurt komt bij wat je wil.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:08 schreef Mishu het volgende:
Ga gewoon eens naar de hoeren om op je gemak te raken bij het seksuele aspect. Laat desnoods zo iemand je een cursus geven.
Die grens over gaan is voor mij best fors. Ja ik denk er wel eens aan… toch is hier gebruik van maken ook voor mij best iets dat me een treurig en mislukt gevoel geeft.
pi_149891398
Hoe zijn je people skills?

Wat is communicatiestyle, en hoe zou je je karakter omschrijven zelf?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_149893150
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:55 schreef I-care het volgende:
Hoe zijn je people skills?

Wat is communicatiestyle, en hoe zou je je karakter omschrijven zelf?
Poe hee... zijn daar definities voor?

Ik kan met iedereen een praatje maken; vrienden vinden dat van mij juist iets opvallends. Maar als het een erg leuke vrouw is kan ik dat ook tot op het punt dat het opvallend zou worden dat ik met haar praat/omga omdat ik haar "leuk" vind.
Om ijs te breken in het algemeen wil ik best een flauw grapje maken of wat dan ook, dat doe ik ook bij mensen die ik al langer ken. Dit wordt niet al vervelend ervaren... is voor mij een soort manier om ongemakkelijkheid of stilte weg te halen.

Ik voel me minder prettig bij mensen met een sterke mening (die menen gelijk te hebben), of die bazig zijn. Qua vrouw zoek ik dus ook iemand met gemoedelijk karakter - d'r mag best pit in zitten, en ik zoek wel een vrouw met input en ik ben geen watje, maar ik wordt moe van mensen die te bazig zijn. Heb daar eigenlijk gewoon geen zin in. Ik ben nooit competitief ingesteld geweest - het boeit me niet. Ik wil me nooit in vergelijking met andere (stoerdere) mannen hoeven bewijzen. Ook met tennis vind ik het leuk als ik win, maar verlies ik, dan boeit het me niet.

Qua vrouw is het voor mij prettig als zij ook ideeën aandraagt, het moet niet van mij afhangen - een vrouw met initiatief is fijn voor mij. Niet dat ik slaafs-volgzaam ben, ik geef mijn oordeel/mening wel, maar ben zelf niet nummer 1 in initiatieven en ideeën. Ik heb ontdekt dat eenmaal omgaand met een vrouw best initiatieven toon...

Ik weet niet of er iets goed of fout aan is, maar het is moeilijk zulke eigenschappen te veranderen... je bent jezelf, en valt toch altijd terug in deze karaktertrekken.
pi_149894234
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:04 schreef henhod het volgende:

[..]

Poe hee... zijn daar definities voor?

Ik kan met iedereen een praatje maken; vrienden vinden dat van mij juist iets opvallends. Maar als het een erg leuke vrouw is kan ik dat ook tot op het punt dat het opvallend zou worden dat ik met haar praat/omga omdat ik haar "leuk" vind.
Om ijs te breken in het algemeen wil ik best een flauw grapje maken of wat dan ook, dat doe ik ook bij mensen die ik al langer ken. Dit wordt niet al vervelend ervaren... is voor mij een soort manier om ongemakkelijkheid of stilte weg te halen.

Ik voel me minder prettig bij mensen met een sterke mening (die menen gelijk te hebben), of die bazig zijn. Qua vrouw zoek ik dus ook iemand met gemoedelijk karakter - d'r mag best pit in zitten, en ik zoek wel een vrouw met input en ik ben geen watje, maar ik wordt moe van mensen die te bazig zijn. Heb daar eigenlijk gewoon geen zin in. Ik ben nooit competitief ingesteld geweest - het boeit me niet. Ik wil me nooit in vergelijking met andere (stoerdere) mannen hoeven bewijzen. Ook met tennis vind ik het leuk als ik win, maar verlies ik, dan boeit het me niet.

Qua vrouw is het voor mij prettig als zij ook ideeën aandraagt, het moet niet van mij afhangen - een vrouw met initiatief is fijn voor mij. Niet dat ik slaafs-volgzaam ben, ik geef mijn oordeel/mening wel, maar ben zelf niet nummer 1 in initiatieven en ideeën. Ik heb ontdekt dat eenmaal omgaand met een vrouw best initiatieven toon...

Ik weet niet of er iets goed of fout aan is, maar het is moeilijk zulke eigenschappen te veranderen... je bent jezelf, en valt toch altijd terug in deze karaktertrekken.
Je hebt jezelf erg goed weten te omschrijven! Daar ligt het dus niet aan..Je uiterlijk zou het ook niet hoeven wezen dus.

Ten eerste moet je natuurlijk altijd zoveel mogelijk jezelf blijven, dat voorop. Maar misschien toch eens een tijdje proberen om de initiatiefnemer te zijn, als was het maar om even uit je comfortzone te komen, kijken of en hoe het bevalt, en dan kijken of dat enige effect sorteert bij de vrouwen?

Het proberen waard lijkt mij :)
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_149902967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef henhod het volgende:
Het is niet zo dat de vrouwen bij mij in de rij staan als ware het een Axe-reclame. Maar goed 5 was gemiddeld, vorig jaar heb ik met 8 vrouwen gedate. Misschien is dat weinig – maar ze komen dus niet in horden langs.
Laat media je niet gek maken, bij niemand staan vrouwen/mannen in de rij als in een Axe reclame. Ik hoop niet dat je hun deo koopt vanwege die reden :P

Maar gemiddeld 5 dates per jaar is niet weinig. Ik ken zelfs mensen die 1 date hebben in 7 jaar. Maar misschien behoor jij tot de bevolking waarbij de meesten denken dat je al bezet bent. Of ''het is te mooi om waar te zijn dat hij mij leuk vindt'' -> nog voordat ze iets heeft gedaan, heeft ze al opgegeven. Of je komt te druk bezig over; ''hij heeft toch geen tijd, dat gaat niks worden''

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 21-02-2015 22:57:07 ]
pi_149903595
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:39 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Laat media je niet gek maken, bij niemand staan vrouwen/mannen in de rij als in een Axe reclame. Ik hoop niet dat je hun deo koopt vanwege die reden :P

Maar gemiddeld 5 dates per jaar is niet weinig. Ik ken zelfs mensen die 1 date hebben in 7 jaar. Maar misschien behoor jij tot de bevolking waarbij de meesten denken dat je al bezet bent. Of ''het is te mooi om waar te zijn dat hij mij leuk vindt'' -> nog voordat ze iets heeft gedaan, heeft ze al opgegeven. Of je komt te druk bezig over; ''hij heeft toch geen tijd''
Maak je geen zorgen - ik geloof niet in het Axe-effect ;)

"Toch geen tijd" zal geen reden hebben - mijn agenda is niet overvol, ik zou alle tijd hebben (en anders maken).
pi_149903924
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:55 schreef henhod het volgende:

[..]

"Toch geen tijd" zal geen reden hebben - mijn agenda is niet overvol, ik zou alle tijd hebben (en anders maken).
Tot bepaalde fase doet werkelijkheid helaas niet toe, het gaat meer om hoe iemand jou interpreteert.

Maar jij hebt ook geen rare fratsen op je fb en dat soort social media? En google? Niet dat je daar ineens foto's hebt met diverse meiden, een bezopen kroegfoto, arrogante/ego model profielfoto, of teveel foto's enzo?
pi_149904183
Herkenbaar voor mij. Misschien heb je gewoon telkens pech gehad en ligt het niet aan jou? Je komt in ieder geval - via internet - over als een vrij normale man.
pi_149906132
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Als vijf per jaar weinig is, hoe kom je dan aan dates? Zelf heb ik nu vier datingsites geprobeerd. Eén in België, één in Frankrijk en twee in Nederland, maar de resultaten zijn identiek. Zero points. Geen enkele reactie, zelfs geen afwijzingen. Ik vind wat dat betreft dat TS het heel goed doet. Ik heb dit hele draadje doorgelezen en er ook niks in gevonden waarvan ik dacht: tja, dat zou je misschien niet/anders moeten doen.
pi_149907200
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:09 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Als vijf per jaar weinig is, hoe kom je dan aan dates? Zelf heb ik nu vier datingsites geprobeerd. Eén in België, één in Frankrijk en twee in Nederland, maar de resultaten zijn identiek. Zero points. Geen enkele reactie, zelfs geen afwijzingen. Ik vind wat dat betreft dat TS het heel goed doet. Ik heb dit hele draadje doorgelezen en er ook niks in gevonden waarvan ik dacht: tja, dat zou je misschien niet/anders moeten doen.
dates kun je echt overal scoren. En vooral Door Bijvoorbeeld Tinder is het nu kei simpel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149910406
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:55 schreef henhod het volgende:

[..]

TS je intenties zijn goed, maar de oerkreet moet knallen/galmen van eigentrots ipv dat voorzichtige pootje baden. (beetje overdreven dit, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).. je zit te lang in een bepaalde comfort zone en zou jezelf meer moeten/kunnen profileren. Komop, je bent single en wenst een vrouw. Boeit jouw dat wat andere vinden of ooit in het verleden is gebeurt.

Ga nu ff een hele lijst opsommen, hoop dat er voor jou wat tussen zit:
- Leg de druk op je werk iets minder, je zit waarschijnlijk in een vrij veilige positie.
- Zoek meer kennissen op: familie, vroegere vrienden etc. en vraag hun uit eten/bij jouw eten -> je wordt voor feestjes gevraagd en daar kun je makkelijk met vrouwen een serieus gesprek voeren.
- Probeer je bij een sportschool aan te melden of een sport welke je graag doet -> veelal gaan mensen sporten om zich vrij en onbezonnen te voelen, je traint en voelt je beter.
- Mocht je je vervelen op een avond, ga naar een speeddate evenement of probeer naar buiten te gaan.
- Groet wat mensen op straat, ga eens met het OV of loop gewoon een rondje tijdens een uitgaanstijdstip.
- Houd je ogen open op dating sites.

Nu vooral het punt waar ik mijn bericht mee begon, "wanneer jij afwachtend bent, denken veel mensen tss ik sta erboven." Op het moment dat jij feest,plezier en trots uitstraalt denken mensen veelal "hee, daar draait alles goed, kan ik ook wat meepikken."

Laat eerst alles goed draaien, slinger dat levenswiel eens flink aan, en als alles lekker rolt wordt de vrouwenstroop plakkeriger.

Qua seksuele ervaring, laat je aub niet uit de weg slaan...
Het moet klikken en het kan de beste overkomen dat er een foutje tijdens de seks wordt gemaakt of hij iets te dronken,gespannen of niet 100% comfortabel is.

Ik snap dat je dit wenst te ervaren.. je kan een prositituee bezoeken maar hierin zijn de meningen verdeeld. Ikzelf denk als student zijnde dat er best een aantal single moedertjes aardig veel vertrouwen / aandacht en liefde zien in een persoon als jij. succes!
pi_149910410
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 00:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dates kun je echt overal scoren. En vooral Door Bijvoorbeeld Tinder is het nu kei simpel
Misschien geldt dat niet zo als je 39 bent. Heb het destijds (toen het populair werd) geprobeerd maar zit een hoop zooi tussen (mannen, neppers en escort-spul), en het is niet goed voor je zelfvertrouwen als je toch wat naar "ok" swipet en je niks terug ontvangt.
Wellicht dat het wel werkt als je 20 bent of zo...
pi_149910661
Ik weet niet of je van wandelen houdt? Maar ik vond dit wel een leuke datingsite waarbij ik het gevoel heb dat het minder om oppervlakkige zaken als uiterlijk gaat: https://www.dewandeldate.nl/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149911540
quote:
[..]
Ja, alles kan. De vraag is alleen hoe groot de kans is dat het gebeurd. Nog afgezien van het feit dat je voor Tinder een FB-account nodig hebt. Een alternatief als FlirtApp kan ik TS overigens ook niet aanraden. Daar zijn amper Nederlandse vrouwen te vinden. Wel mensen die aan de andere kant van de wereld wonen en na twee nietszeggende postings al zeker weten dat jij de ware voor hen zou kunnen zijn. Leuk en vlijend, maar natuurlijk niet serieus.
pi_149911557
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 08:36 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ja, alles kan. De vraag is alleen hoe groot de kans is dat het gebeurd. Nog afgezien van het feit dat je voor Tinder een FB-account nodig hebt. Een alternatief als FlirtApp kan ik TS overigens ook niet aanraden. Daar zijn amper Nederlandse vrouwen te vinden. Wel mensen die aan de andere kant van de wereld wonen en na twee nietszeggende postings al zeker weten dat jij de ware voor hen zou kunnen zijn. Leuk en vlijend, maar natuurlijk niet serieus.
dan maak je toch Facebook :? Wat een mega probleem zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149911562
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 03:20 schreef henhod het volgende:

[..]

Misschien geldt dat niet zo als je 39 bent. Heb het destijds (toen het populair werd) geprobeerd maar zit een hoop zooi tussen (mannen, neppers en escort-spul), en het is niet goed voor je zelfvertrouwen als je toch wat naar "ok" swipet en je niks terug ontvangt.
Wellicht dat het wel werkt als je 20 bent of zo...
nu focus je op 1 ding dat ik noem... dates zijn toch echt overal, als je niet bang bent om een nee te horen
maar je moet dates niet zo serieus nemen. Het is niet meer dan 'hey, ik wil jou wel beter leren kennen'
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149912950
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:46 schreef rhubarbje het volgende:.
Zo makkelijk is het anders niet voor de gemiddelde man om dates te krijgen, laat staan voor mannen die minder aantrekkelijk zijn dan dat. Vijf per jaar is dan ook zeker niet weinig te noemen, ken er genoeg mannen die er voor zouden tekenen en er bij lange na niet aan komen.

Ook met Tinder is dat niet makkelijker geworden. Dat is een grote vleeskeuring met een mannenoverschot. Wanneer jij je uiterlijk niet mee hebt dan krijg je weinig matches en veel van die matches zijn ook nog fakers of bots.
pi_149913118
Ook als je offline date telt uiterlijk hoor. Als je de reden 'geen klik' krijgt is het 9 van de 10 keer uiterlijke problemen of je moet echt de hele avond niet je bek hebben opengetrokken... Lekkere makkelijke reden dus om iemand af te wijzen :) Als ik mezelf vergelijk met andere leeftijdsgenoten heb ik ook geen aantrekkelijk uiterlijk als in ruig, mannelijke type met baardje en lekker nors kijken. Vaak zijn die gasten nog een stuk jonger dus dan snap ik al helemaal niet hoe ze er zo uit kunnen zien...
Ik wordt dan ook altijd een stuk jonger geschat en dat is in mijn geval niet positief want ook op mij worden ze niet zo snel verliefd :')
  zondag 22 februari 2015 @ 11:25:32 #28
416020 K44S
The bearded man
pi_149913352
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 11:10 schreef Deezertje het volgende:
Ook als je offline date telt uiterlijk hoor. Als je de reden 'geen klik' krijgt is het 9 van de 10 keer uiterlijke problemen of je moet echt de hele avond niet je bek hebben opengetrokken... Lekkere makkelijke reden dus om iemand af te wijzen :) Als ik mezelf vergelijk met andere leeftijdsgenoten heb ik ook geen aantrekkelijk uiterlijk als in ruig, mannelijke type met baardje en lekker nors kijken. Vaak zijn die gasten nog een stuk jonger dus dan snap ik al helemaal niet hoe ze er zo uit kunnen zien...
Ik wordt dan ook altijd een stuk jonger geschat en dat is in mijn geval niet positief want ook op mij worden ze niet zo snel verliefd :')
Jij vergelijkt jezelf eeuwig en altijd met een ander en hebt bijna geen zelfvertrouwen.
Dus om nou 'tips' via jou aan te nemen is voor de andere daters erg riskant.

Uiterlijk telt enigszins mee maar een vlotte babbel is mooi meegenomen. Beetje brutaal zijn en af en toe wat foute opmerkingen weglachen. zo pak ik het altijd aan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149913579
quote:
Ik weet zeker dat als een vrouw mij de gelegenheid geeft ik niet onderdoe voor andere mannen.
Je bent maagd. Je doet wel onder voor andere mannen. Vooral voor mannen die geen maagd zijn. Zegmaar 99,99% van alle mannen.

Hoe je erbij komt dat je niet onder doet voor andere mannen is mij eigenlijk een raadsel.

Succes verder. Ofzo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149914349
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 08:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nu focus je op 1 ding dat ik noem... dates zijn toch echt overal, als je niet bang bent om een nee te horen
maar je moet dates niet zo serieus nemen. Het is niet meer dan 'hey, ik wil jou wel beter leren kennen'
Je had het over Tinder - mijn ervaring met Tinder is dus dat niemand terugreageert. Je swipet je dus suf, en ondertussen niks... na 2 weken heb ik het dan wel gehad. Nogmaals kan zijn omdat in mijn leeftijdscategorie men anders ermee omgaat dan als je 20 bent. Je leest over mensen die op tinder steeds dates hebben.... maar dat zijn vaak mensen van een lagere leeftijdscategorie.
pi_149914602
Hey, je zegt dat je ¨gemiddeld¨ bent. Als je lange tijd in een sleur zit kan het helpen om iets buiten je comfortzone te doen waardoor je je iets beter voelt, en waardoor je meer kans hebt op leuke contacten. Even een tijdje fanatiek Krav Maga gaan doen of zo. Hoe zit het met je kledingsmaak en kapsel en dergelijke? als je er tip/top, gepast en smaakvol bijloopt kan dat ook goed voor je zelfvertrouwen werken. Succes!
  zondag 22 februari 2015 @ 12:40:40 #32
416020 K44S
The bearded man
pi_149914785
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:31 schreef Mich29 het volgende:
Hey, je zegt dat je ¨gemiddeld¨ bent. Als je lange tijd in een sleur zit kan het helpen om iets buiten je comfortzone te doen waardoor je je iets beter voelt, en waardoor je meer kans hebt op leuke contacten. Even een tijdje fanatiek Krav Maga gaan doen of zo. Hoe zit het met je kledingsmaak en kapsel en dergelijke? als je er tip/top, gepast en smaakvol bijloopt kan dat ook goed voor je zelfvertrouwen werken. Succes!
ik heb gehoord dat mannen in pak het zelfde is als vrouwen in lingerie. Voor een eerste date in bioscoop wat overdressed.. maar wel leuk. Dus een zwarte vroeg met gestreept over wit overhemd met losse strop.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149914793
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 08:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan maak je toch Facebook :? Wat een mega probleem zeg
Niks meegekregen van de discussies rond het gedrag en de algemene voorwaarden van FB? Geeft niet hoor. :z
pi_149915189
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:40 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Niks meegekregen van de discussies rond het gedrag en de algemene voorwaarden van FB? Geeft niet hoor. :z
jawel, maar als je er alleen een voor Tinder maakt vul je je Naam en leeftijd in en de rest hoeft niet waar te zijn natuurlijk

Maar goed, dan niet Tinder maar okcupid, paiq, Hot or not, Badoo, knuffeldating, rubensdating, pepper etc. Niet zo zeuren om het zeuren :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149915312
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:19 schreef henhod het volgende:

[..]

Je had het over Tinder - mijn ervaring met Tinder is dus dat niemand terugreageert. Je swipet je dus suf, en ondertussen niks... na 2 weken heb ik het dan wel gehad. Nogmaals kan zijn omdat in mijn leeftijdscategorie men anders ermee omgaat dan als je 20 bent. Je leest over mensen die op tinder steeds dates hebben.... maar dat zijn vaak mensen van een lagere leeftijdscategorie.
je valt nog precies tussen wat ik ingesteld heb staan
nee iemand van 21 heeft hem waarschijnlijk niet tot 39 ingesteld maar er zijn genoeg singles van rond de 30 hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149915384
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Maar goed, dan niet Tinder maar okcupid, paiq, Hot or not, Badoo, knuffeldating, rubensdating, pepper etc. Niet zo zeuren om het zeuren :')
Sorry, heb vandaag gewoon een rotdag en ben inderdaad wat mopperiger dan anders.
pi_149917328
Ik wil niet bot overkomen, maar je klinkt als een kneus. En kneuzen zijn nooit gewild ongeacht je leeftijd.
Verlaag je eisen wat betreft vrouwen of verander je leven dusdanig zodat je meer vrouwen tegenkomt.
pi_149917952
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef henhod het volgende:
Ja ik ben wat afwachtend denk ik. Dat helpt natuurljk niet, maar aan de andere kant, om enigszins te laten blijken interesse te hebben ga je naar mijn gevoel een grens over die de vrouw laat weten “hij zit op me te azen” en dan is het gevoel vaak dat zij afwijst.
Maar jouw gevoel hoeft niet te kloppen met dat van de vrouw en jouw afwachtendheid kan naast respectvol ook enigszins ongeïnteresseerd of zelfs gemakzuchtig overkomen. Er zit een heel grijs gebied tussen haar willen bespringen en afwachten. Ik denk dat je daar eens meer moet experimenteren, gewoon om ook te zien dat jouw acties reacties oproepen en het dus niet standaard hetzelfde hoeft af te lopen.

quote:
Er is dus voor mijn gevoel een keuzen tussen peilen of zij ook mij leuk vind, en zelf zeggen dat ik haar leuk vind, daartussen zit geen grijs gebied. Ik heb dames dus best ‘ns laten blijken hen leuk te vinden, maar dat is maar een keer positief beantwoord, en dat duurde dus een paar weekjes.
Daar zit wel een grijs gebied, maar die moet je wel willen ontdekken. En dat jij dames een en ander hebt laten blijken, wil nog niet zeggen dat het bij hen net zo duidelijk is overgekomen. Niet iedereen werkt hetzelfde zeg maar, het blijft maatwerk.

quote:
Als je elkaar erg leuk vind, zoenen, knuffelen etc. en je hoort dan na een maand “ik ben niet verliefd op je”. Dan klopt er iets niet bij mij - ik zoen en knuffel omdat ik iemand leuk vind en ben/wordt verliefd. Na een maand horen dat iemand je zoent, knuffelt etc. en dat niet deed uit verliefdheid vind ik raar. Kan aan mij liggen. Je denkt dat iemand gek op je is, en dan lijkt het een toneelstukje te zijn geweest, is mijn gevoel dan.
Je geeft zelf al aan dat je iemand leuk vindt en dan verliefd wordt of bent. Bij sommigen duurt dat nu eenmaal langer en het kan ook afhangen van fysieke chemistry. Dat hoeft helemaal geen toneelstukje te zijn, maar soms moet iemand gewoon iets verder uit proberen dan jij om te merken of het echt klikt. Jij geeft zelf ook aan dat je weleens dates hebt afgekapt, dus dat is hetzelfde alleen leg jij de grens bij het fysieke stuk en daar verschillen andere mensen soms in.

quote:
Ik begrijp niet dat een dame met mij niet verder wil in bed. Nou is TV niet de standaard in vergelijking met de werkelijkheid, maar er wordt door mensen toch aardig wat in het rond gevreeën… en ik lijkt daar buiten te staan.
Vrij logisch dat jij met jouw ideeen over verliefdheid en dergelijke geen dames treft die a la minute hun broekje laten zakken voor je. Je geeft zelf al aan dat ze na in eerste instantie je leuk hebben gevonden aangeven niet verliefd te zijn, dus dan is het best begrijpelijk dat de deal niet bezegeld wordt tussen de lakens. Daarnaast heb je weinig ervaring, dus nogal wiedes dat je het niet snapt. Het kan ook zijn dat je nog niet begrijpt hoe je een vrouw kan plezieren en niet iedere vrouw kan en wil uitleggen hoe het wil moet (om diverse redenen). Of dat het de vrouw onzeker maakt. Dat is klote, maar wel de waarheid. Troost je, je merkt wel of een vrouw echt gek op je is en zelf ook lekker in d'r vel zit.

quote:
Tja, je mag niet wanhopig zijn – sommigen vinden daten al wanhopig. Toch is het een gevoel dat in mij leeft – van wanneer komt mijn tijd.
Heel begrijpelijk, maar probeer het niet je dates te laten overschaduwen. Die vrouwen willen dat je voor hen gaat als persoon, niet als algemeen gemis en goed genoeg om het even cru te verwoorden.
En daten op zich is niet sneu, maar met de verkeerde insteek kan het dat wel zijn.

quote:
Die grens over gaan is voor mij best fors. Ja ik denk er wel eens aan… toch is hier gebruik van maken ook voor mij best iets dat me een treurig en mislukt gevoel geeft.
Als je het echt graag wilt, moet je soms genoegen nemen met the next best thing als je die heilige graal niet te pakken weet te krijgen. Ik ben vast niet de enige vrouw die liever een vent ziet die voor zichzelf zorgt dan te blijven hangen in frustratie. Als het gevoel je echt zo in de weg zit en je op deze manier wel op weg kunt worden geholpen met wat extra zelfvertrouwen, waarom zou je jezelf dat dan ontzeggen?
pi_149926925
quote:

[..]

Nee, niet voor iedereen is dat keisimpel. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 22 februari 2015 @ 18:33:07 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149926994
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee, niet voor iedereen is dat keisimpel. :')
Nee hoor, Fas. Je moet gewoon interesse tonen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149928202
quote:

[..]

Voor een vrouw ja |:(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149928358
Ik zou echt haast ergens een profiel aan maken als man om het tegendeel te bewijzen :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149928596
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou echt haast ergens een profiel aan maken als man om het tegendeel te bewijzen :')
Ja, doe dat eens. Neem een foto van TS en ga zelf eens ervaren hoe hard je scoort op verschillende datingsites.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149929124
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:15 schreef rhubarbje het volgende:
Als gemiddelde vrouw heb je echt veel makkelijker matches op Tinder dan een gemiddelde man.
pi_149929160
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:38 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Als gemiddelde vrouw heb je echt veel makkelijker matches op Tinder dan een gemiddelde man.
dat ontken ik toch ook niet? Maar 5 dames per jaar is gewoon weinig als je prioriteit op dit moment een partner is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149932531
Je bent iig actief bezig met proberen verandering in de situatie te brengen. Complimenten daarvoor!

Hoe lang heb je Tinder geprobeerd? Er zitten inderdaad meer jongvolwassenen, maar toch ook wel een aantal dertigers zou ik denken. Als niemand je liket na een jaar, dan vraag ik me toch af hoe 'normaal' je er dan uit ziet.

Aan de ene kant zijn er genoeg normale veertigjarigen die relaties hebben, dus mijn argument is wellicht niet geheel valide.
Maar wat ik denk dat een oorzaak is, is juist je normaal zijn. Gebaseerd op wat je hier typt lijk je op alle vlakken gemiddeld. Niet mooi, niet lelijk. Gewoon een baan, je tennist 1x per week. Je hebt vrienden. Wat onderscheidt jou van de rest? Wat maakt jou bijzonder? Heb je gevoel voor humor, ben je gevat? Dat zou een grote plus zijn qua aantrekkelijkheid.
Ik denk dat dat wel een reden zou kunnen zijn waarom je het verliest van leeftijdgenoten. Op Tinder like ik zelf ook geen mensen van achterin de dertig die er gewoontjes uit zien en ook geen bijzondere tekst hebben staan.

Ik denk dat uit je comfortzone stappen een goed advies is. Doe eens iets geks, iets wat je een beetje eng vind maar wel nieuwsgierig naar bent. Wie weet waar het je brengt!
Of inderdaad je standaard verlagen en daten om ervaring op te doen. Als beide partijen akkoord zijn is daar nix mis mee. Zou je een scharrel willen?
I don't care if you want me 'cause I'm yours anyhow
pi_149975834
Zoals MalenaScorida zegt: ga zo door! En ook dat je je moet onderscheiden van de rest klopt inderdaad. Laat ik het zo zeggen dat bijna alle mannen onder dit gemiddelde vallen. Dat je nog weinig ervaring hebt op dit gebied moet helemaal niet ter sprake komen tijdens een date. Ook boeit het een vrouw in principe weinig of je een goede baan hebt, veel verdient, een leuke auto hebt etc. Vooral dat opschepperige gedrag is een enorme afknapper. Ook cadeautjes kopen en overdreven aardig doen is not done. Daar krijgt een vrouw helemaal geen sexuele spanning van. Een vrouw zal nooit vallen voor jou als persoon, maar juist hoe jij bij haar bent. Draai het bijvoorbeeld maar om: je kan kiezen tussen twee vrouwen waarvan de eerste heel mooi maar saai is, je totaal niet kan boeien of een vrouw die minder mooi is maar je wel erg aan het lachen kan maken en je wel interesseert. Waarschijnlijk die laatste toch? Verschil tussen mannen en vrouwen is dat mannen nogal simpel kunnen denken (wow, dat is een mooie vrouw!) terwijl vrouwen al tientallen dingen kunnen bedenken bij een persoon (zou hij bij mij passen, of toch niet?, etc).

Maar goed, de sleutel tot het versieren is imo nog altijd het fysieke contact. Aanraken! En het lijkt wel alsof alle mannen dat eng vinden bij vrouwen. Ze zijn bang dat ze handtastelijk worden gevonden en raken haar dan maar helemaal niet aan. Terwijl je vrouwen door je aanraking juist een vertrouwd en veilig gevoel geeft. Begin gewoon met kleine tikjes op haar elleboog oid, daarna hand op schouder leggen en tot slot op haar bovenarm (of als je durft been). Altijd doen bij een positief verhaal van haar kant. Als je dat nog kan combineren met plagen en een vleugje droge humor dan ben je zo binnen! Op die manier daag je haar uit en bouw je sexuele spanning op. Anyway, als ik jou was dan zou ik eens een aantal 'versiercoach' websites afgaan en wat van die ebooks kopen. Daar staat het bovenstaande in maar dan heel duidelijk uitgelegd. Het heeft mij echt enorm geholpen met het versieren!

Overigens: neem eens een assertiviteitscursus. Daar heb je echt veel aan! Succes! vooral niet opgeven en blijf gewoon doorgaan met daten. Maar lees dan eerst een een goed versierboek ;)
pi_149978942
Of wordt gewoon welvarend :7 Ik ken iemand die nooit aan een vrouw kon komen en nooit vriendinnen had (ook nog heel lang maagd dus), tot hij rijk werd en floep! daar waren ze. Inmiddels getrouwd en een zoon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149980808
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 08:52 schreef Isabeau het volgende:
Of wordt gewoon welvarend :7 Ik ken iemand die nooit aan een vrouw kon komen en nooit vriendinnen had (ook nog heel lang maagd dus), tot hij rijk werd en floep! daar waren ze. Inmiddels getrouwd en een zoon.
Denk dat TS liever iemand heeft die hem leuk vind om wie hij is, dan vanwege zijn geld. Daarnaast wordt je, vooral in deze tijd, niet zomaar even welvarend.
pi_149981093
Je moet sociaal zijn om een relatie te starten en te onderhouden. Mensen die minder sociaal zijn blijven gewoon langer alleen helaas.
pi_150004549
Zoek de vrouwen eens buiten Nederland, dan is je probleem zo opgelost. ^O^ ;)
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  dinsdag 24 februari 2015 @ 20:57:47 #52
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_150005818
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:28 schreef henhod het volgende:

Ik ben niet iemand die zo op een vrouw afstapt; dat zit niet in me.

Hier gaat het dus mis. Dit is voor iedereen moeilijk in het begin en jij bent schijnbaar een lafaard die het maar afschuift op 'het zit niet in me'.
De rest van de mannelijke bevolking die dit net zo moeilijk heeft gevonden maar na afwijzingen toch gewoon door is gegaan met het afstappen op vrouwen zijn inmiddels geen maagd meer en een aantal vriendinnen verder. Dat je dit op je 39ste nog steeds niet door hebt, is wel sneu om eerlijk te zijn. Je moet er moeite voor doen, het komt niet vanzelf.

5 dates via internet per jaar en inschrijving bij een singles club is daar gewoon niet genoeg voor. En als je zelf niet uit je comfort zone komt, ben je over 39 jaar nog maagd en vrijgezel.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 21:02:02 #53
406944 SugeLucky
pi_150006082
En nog een tip, ga naar de hoeren. Als je dan een relatie krijgt of met een date in bed beland hoef je niet te zeggen dat je nog maagd bent en weet je in ieder geval al een beetje hoe of wat.
pi_150013039
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef SugeLucky het volgende:
Je moet er moeite voor doen, het komt niet vanzelf.
Niet voor iedereen. :7
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:06:31 #55
406944 SugeLucky
pi_150013121
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Niet voor iedereen. :7
Bij een enkeling gaat het inderdaad vanzelf. Bij TS in ieder geval niet, daar is hij hopelijk toch nu wel achter :)
pi_150013324
Ik denk dat Henhod alleen een verkeerde aanpak heeft, maar dat hij een goeie vent is.
Komt wel goed :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:16:16 #57
406944 SugeLucky
pi_150013524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat Henhod alleen een verkeerde aanpak heeft, maar dat hij een goeie vent is.
Komt wel goed :)
Is dit niet iets wat je tegen iemand van 18 zegt? TS is 39.

Hij moet echt iets drastisch veranderen als hij daadwerkelijk een relatie met een vrouw wil krijgen of in ieder geval seks.
pi_150013549
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:06 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Bij een enkeling gaat het inderdaad vanzelf. Bij TS in ieder geval niet, daar is hij hopelijk toch nu wel achter :)
Dat is waar.

Ik ben benieuwd hoe TS zijn voorkomen is; hij is gemiddeld qua knap zijn, zo omschrijft hij volgens mij zelf. Maar klopt dat zelfbeeld, en wat doet hij specifiek om zichzelf aantrekkelijk te maken? Leuk kapsel, vlotte kleding, lichaamshouding en fitheid; allemaal factoren die een rol spelen.

En tja, zelfs al is kroegtijgeren je ding niet, je zal toch ergens een markt moeten opzoeken om je te presenteren.
Dat, en accepteren dat blauwtjes lopen deel van het spel is, voor iedereen die het speelt, ook de besten.

Een idee als de hoeren is voor mij ondenkbaar, maar ik heb dan ook nooit hoeven denken dat zoiets noodzaak was. Toch heb ik ook wel eens verlegen gezeten om een heerlijk vrouwenlijf, maar accepteerde altijd dat het wel weer zou komen, of zo niet, dan niet. Tot die tijd is er vanalles om plezier uit te halen, wat op zichzelf weer helpt met anderen aantrekken.
pi_150013721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Hij moet echt iets drastisch veranderen als hij daadwerkelijk een relatie met een vrouw wil krijgen of in ieder geval seks.
Weet ik niet, stel nou dat je vanaf je 16e nooit hebt gehoord wat je niet goed doet, dan kun je jezelf ook niet verbeteren, ik denk dat het zoiets is.
Maar ik daag 1 andere woman magnet fokker uit om samen met Henhod en mij uit te gaan, kijken wat er gebeurd!

;)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:24:07 #60
406944 SugeLucky
pi_150013826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Weet ik niet, stel nou dat je vanaf je 16e nooit hebt gehoord wat je niet goed doet, dan kun je jezelf ook niet verbeteren, ik denk dat het zoiets is.

Er is zoiets als zelfreflectie. En daarnaast, de enige manier om te leren wat je niet goed doet, is door naar vrouwen toe te gaan, fouten te maken en blauwtjes te lopen en het bij een ander op een andere manier proberen.
pi_150013910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:24 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Er is zoiets als zelfreflectie. En daarnaast, de enige manier om te leren wat je niet goed doet, is door naar vrouwen toe te gaan, fouten te maken en blauwtjes te lopen en het bij een ander op een andere manier proberen.
True that
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:27:16 #62
406944 SugeLucky
pi_150013950
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef Gray het volgende:

[..]

En tja, zelfs al is kroegtijgeren je ding niet, je zal toch ergens een markt moeten opzoeken om je te presenteren.
Dat, en accepteren dat blauwtjes lopen deel van het spel is, voor iedereen die het speelt, ook de besten.

Een idee als de hoeren is voor mij ondenkbaar, maar ik heb dan ook nooit hoeven denken dat zoiets noodzaak was. Toch heb ik ook wel eens verlegen gezeten om een heerlijk vrouwenlijf, maar accepteerde altijd dat het wel weer zou komen, of zo niet, dan niet. Tot die tijd is er vanalles om plezier uit te halen, wat op zichzelf weer helpt met anderen aantrekken.
Het zal voornamelijk zo zijn dat TS zich zelf niet in de gelegenheid brengt om zichzelf te kunnen presenteren. Dit vindt hij namelijk vermoedelijk eng want zo 'is hij niet'. Om het maar even lullig te zeggen.

En ik heb een hele andere visie op hoeren. Ik ben weleens naar de hoeren gegaan, en dat was voor de lol. Niet omdat ik nou zo desperate was.

Maar voor TS lijkt het me wel verstandig. Om op je 39e te moeten vertellen tegen een date dat je nog maagd bent, lijkt me voor beide partijen wat gênant.
pi_150014170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:27 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het zal voornamelijk zo zijn dat TS zich zelf niet in de gelegenheid brengt om zichzelf te kunnen presenteren. Dit vindt hij namelijk vermoedelijk eng want zo 'is hij niet'. Om het maar even lullig te zeggen.
De drang naar (vrouwelijk) contact zit wel in hem, blijkbaar, dus dan zal hij ook B moeten zeggen. Part of the game.

quote:
En ik heb een hele andere visie op hoeren. Ik ben weleens naar de hoeren gegaan, en dat was voor de lol. Niet omdat ik nou zo desperate was.
In dit geval denk ik wel dat het in je moet zitten. :P

quote:
Maar voor TS lijkt het me wel verstandig. Om op je 39e te moeten vertellen tegen een date dat je nog maagd bent, lijkt me voor beide partijen wat gênant.
Kan. Ligt maar net aan de vrouw die je ontmoet, al zullen de goede zeldzaam zijn in deze leeftijdscategorie. Daar zijn natuurlijk wel een aantal opties voor om mee om te gaan, zoals niet zeggen, later in het daten zeggen, of vroeg op tafel leggen. Of via prostitutie (wat voor mij is als rijlessen vergeleken met rijervaring, maar toch).
pi_150014179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:16 schreef SugeLucky het volgende:

Zelfde als steeds moeten horen van mensen die zeggen: ''Dat komt wel. Ooit vind je iemand die bij je past'' om 10 jaar later nog steeds single te zijn. :') Dat zijn gewoon van die dooddoeners die mensen gebruiken om niet heel hard te zeggen dat ze het kut vinden dat je single bent maar het ook niet zo vreemd vinden.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 23:37:48 #65
406944 SugeLucky
pi_150014411
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zelfde als steeds moeten horen van mensen die zeggen: ''Dat komt wel. Ooit vind je iemand die bij je past'' om 10 jaar later nog steeds single te zijn. :') Dat zijn gewoon van die dooddoeners die mensen gebruiken om niet heel hard te zeggen dat ze het kut vinden dat je single bent maar het ook niet zo vreemd vinden.
Nou wellicht denken die mensen echt dat het nog wel komt.

Ik ben alleen van mening dat je niet zelf moet gaan afwachten tot het wel komt, maar dat je er voor moet zorgen dat het gebeurt.
pi_150014486
Hoogste tijd dat je naar de oorzaak gaat zoeken. Kun je niet een van je oude dates benaderen, haar dit verhaal uitleggen en vragen om een uitleg waar je iets mee kunt.
In ieder geval door blijven gaan met daten.
Anders vraag aan de vrouwen van je vrienden of zij je willen koppelen met een van haar vriendinnen. Mocht het dan weer niet lukken dan kom je via haar achter de werkelijke reden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150014880
Zoveel lopende clichés hier.... _O-
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  woensdag 25 februari 2015 @ 00:43:16 #68
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_150016749
Een keer naar de hoeren kan geen kwaad (het klinkt ook zo negatief meteen..), of een massage salon.

Je bent die dag automatisch wat positiever, want je hebt eindelijk eens seks gehad, daarna een kroegje in en met een beetje mazzel loop je met een vrouwtje naar buiten (of bouw je wat contact op voor later). Werkt hier althans wel. Ik heb geen serieuze relatie's, maar seks zo nu en dan is goed voor zelfvertrouwen.
pi_150022720
Herken me op zich ook wel in dit topic. Eigenlijk al heel mijn leven alleen en weet mezelf altijd wel bezig te houden, en nu nog. Maar op een gegeven moment merk je wel dat je wat mist als je voor de zoveelste keer alleen aan een nieuwe serie of film begint. Niemand om tegen aan te kruipen of lullen begint wel eenzaam te worden en dat je overal alleen naar toe moet en met de feestdagen etc.
pi_150024082
Hoe is het mogelijk dat je met 6 dates in een jaar met geen van deze dames seks hebt gehad? Nou wil ik niet zeggen dat je er de eerste date gelijk bovenop moet duiken maar je kan rustig een beetje 'fysiek' worden en het ijs breken. De tweede date kun je haar neuken, de eerste hou je netjes :P
Het klinkt alsof je veel te afwachtend bent en goedkeuring zoekt. Als man moet je echter het 'contact' leiden want vrouwen kunnen dit niet.
Je droom van waar of wie je wilt zijn is je allergrootste kracht.
pi_150026840
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:32 schreef Deezertje het volgende:

Ken/kende genoeg leuke mannen in de 30 die al eeuwen vrijgezel zijn, waarvan ik ook niet zo goed begreep hoe dat nou kon. Ik zie genoeg regelrechte losers/eikels mèt vriendin 8)7

Dus ik vind het niet alleen kut voor die mannen, ik vind het ook vreemd :P (alhoewel ik er zelf ook geen relatie mee zou willen, dus tsja)
pi_150027086
speed date brother , speeddate
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 25 februari 2015 @ 13:08:04 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150027127
Dr_Flash? :?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_150027373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ken/kende genoeg leuke mannen in de 30 die al eeuwen vrijgezel zijn, waarvan ik ook niet zo goed begreep hoe dat nou kon. Ik zie genoeg regelrechte losers/eikels mèt vriendin 8)7

Dus ik vind het niet alleen kut voor die mannen, ik vind het ook vreemd :P (alhoewel ik er zelf ook geen relatie mee zou willen, dus tsja)
Dan weet je dus wel waaraan het ligt, want je zegt het zelf al. :P
pi_150028032
quote:

[..]

Waarom wil jij met die mannen geen relatie, afgezien dat je al voorzien bent? Dan heb je namelijk meteen het antwoord op je eigen vraag.
pi_150029635
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:15 schreef Dside het volgende:

Dan weet je dus wel waaraan het ligt, want je zegt het zelf al. :P
Met zeker 90% van de mannen met relatie wil ik ook geen relatie, dus ach :P
pi_150031054
Tja, er zijn ook gewoon type mannen die opzich prima gasten zijn maar lastig aan een vriendin komen.

Maar natuurlijk betekent dit dat er toch wel een reden is. Probeer ze inderdaad te benaderen met je probleem en vraag waardoor ze denken dat ze niet verliefd werden. Waarschijnlijk is het iets wat niet perse negatief is, en daardoor ook niet iets wat ze snel zullen zeggen omdat ze denken dat je gewoon zo bent en daardoor bang zijn je ermee te kwetsen.

En dan kan je kijken of je daar aan kan en wil werken, of dat je blijft zoeken naar iemand die daar geen probleem mee heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door Paganitzu op 25-02-2015 15:29:16 ]
pi_150034365
Ik ben dus ook al lang vrijgezel, en spreek dames steeds vaker aan, maar helaas ook steeds vaker geen interesse te horen gekregen. Ben deels achter de reden: ik kom gewoon niet spannend genoeg over qua karakter. Ik kleed me wel goed, leuk kapsel etc. maar gewoon een degelijke jongen wordt weer als watje bestempeld :')
pi_150034413
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben dus ook al lang vrijgezel, en spreek dames steeds vaker aan, maar helaas ook steeds vaker geen interesse te horen gekregen. Ben deels achter de reden: ik kom gewoon niet spannend genoeg over qua karakter. Ik kleed me wel goed, leuk kapsel etc. maar gewoon een degelijke jongen wordt weer als watje bestempeld :')
Nou dan zitten ze er niet naast want je karakter is ook echt zo'n lauw washandje waarvan je niet weet wie hem gebruikt heeft
brrrr
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150034466
quote:
:'). Vrouwen willen alleen klootzakken, ja. Volgende keer een vrouw onverwachts in haar gezicht stompen en ze druipt voor je.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_150034660
quote:
Je bent gewoon saai. Verzorgd uitzien voor een date is de norm in Nederland. Daarmee scoor je geen extra punten bij de vrouwen tenzij je sloddervossen date.
pi_150034749
quote:
Ken/kende genoeg leuke mannen in de 30 die al eeuwen vrijgezel zijn, waarvan ik ook niet zo goed begreep hoe dat nou kon. Ik zie genoeg regelrechte losers/eikels mèt vriendin
Wellicht stellen ze veel te hoge eisen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 februari 2015 @ 17:01:07 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_150034800
Denk dat het grootste probleem is dat je maagd bent. Je hoeft echt geen 100 vrouwen te hebben geneukt, maar je straalt het uit. Als je het vertelt is dat gewoon een afknapper bij iemand van 39. Gaan ze al snel denken dat er iets mis met je is, omdat je al wel gedate hebt. Waarom zouden de vrouwen voor hun het niet hebben gedaan, tenslotte.

Zou gewoon eens een 'girlfriend experience' doen. Dus niet op de wallen naar de hoeren, maar gewoon wat meer uitgeven en er een avondje van maken. Dan is die druk er in elk geval af. Hoe langer je dat uitstelt, hoe moeilijker je het jezelf maakt.
Bouwt je zelfvertrouwen op en dan moet je gewoon wat harder tegen jezelf worden. Meer gaan daten, speeddaten, Tinder, relatieplanet, noem ze maar op. Ga met gezellige collega's vaker uit, zoek een stamkroeg, breid je vriendenkring uit, voeg ze toe aan Facebook. Ga minder om met vrienden die alleen maar uit zijn op een avondje bankhangen en ga actiever op zoek.

Zorg ervoor dat je wat te vertellen hebt. Spreek leuke dames aan op Facebook (maar niet met date-ideeen, gewoon geinteresseerd zijn en dan doorpakken als ze je leuk vinden). Het is echt niet zo moeilijk, als je maar je best doet zonder wanhopig over te komen.

Het probleem ligt echt bij jezelf. Je denkt dan wel dat je gemiddeld bent, maar dat ben je niet.
pi_150034964
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:59 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Wellicht ligt het aan de vrouwen. Oh nee wacht, dat is onmogelijk. :') _O-
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:08:50 #85
406944 SugeLucky
pi_150035092
quote:
Ben jij de enige die het niet opvalt dat je in werkelijk iedere post hetzelfde zegt?
pi_150035154
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ben jij de enige die het niet opvalt dat je in werkelijk iedere post hetzelfde zegt?
Nee daarom is Deezertje een begrip :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_150035248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:59 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Het zijn eerder de vrouwen in die leeftijdscategorie die veel te hoge eisen hebben, zie datingsites eisenlijstjes.
pi_150035280
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:56 schreef wiskundenoob het volgende:
Verzorgd uitzien voor een date is de norm in Nederland. Daarmee scoor je geen extra punten bij de vrouwen tenzij je sloddervossen date.
Inderdaad, mensen horen gewoon schone nagels te hebben, niks tussen de tanden, geen stinkende haren etc. Date of geen date, verzorg jezelf gewoon ....

------------------
Verder is te lezen dat TS alleen tennist, gemiddeld Nederlandse vrouw tennist niet, dus wat voor raakvlakken heb je dan tussen al die vrouwen? Misschien dat jullie werken in dezelfde werkveld, maar dan houdt het ook echt op. Voor sommigen is dit bij de derde date, anderen hebben dit al door nog voordat je op de 1e date vraagt. Leuk en grappig zijn is niet genoeg.

Andersom geldt dit ook voor de dames, wat doe je graag? Dan hoor je vaak winkelen en make-up opbrengen :N

Richtlijn: ga vaker verschillende dingen doen die je leuk vind/lijken, ga nieuwe dingen/plaatsen ontdekken en leren. Dan kan je ook vaker meepraten over allerlei zaken met mensen. Dan heb je meer raakvlakken en creer je meer binding met mensen. Ga dus in je vrije tijd niet 3x per week lam zuipen en jezelf vetmesten met alcohol ofzo, mochten mensen dit doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yiwei op 25-02-2015 17:21:50 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:21:22 #89
406944 SugeLucky
pi_150035477
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het zijn eerder de vrouwen in die leeftijdscategorie die veel te hoge eisen hebben, zie datingsites eisenlijstjes.
Een hele hoop eeuwige vrijgezellen en maagden hebben eerder uit gebrek aan durf/zelfvertrouwen zogenaamd hoge eisen. Zo kunnen ze het enigszins voor zichzelf goed praten waarom ze weer geen initiatief hebben genomen om bijv. een gesprek aanknopen.
  woensdag 25 februari 2015 @ 17:21:44 #90
406944 SugeLucky
pi_150035486
dubbel
pi_150042561
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als man heb je het alleen maar makkelijker naarmate je ouder wordt tenzij je tot de laagste regionen behoort. Maar dan heb je nog een andere optie: importbruid.
pi_150042746
quote:
10s.gif Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef Dside het volgende:

[..]

Wellicht ligt het aan de vrouwen. Oh nee wacht, dat is onmogelijk. :') _O-
Hoe hebben de meeste mannen die een relatie willen dan een relatie met een vrouw?
pi_150043824
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:34 schreef wiskundenoob het volgende:

Als man heb je het alleen maar makkelijker naarmate je ouder wordt tenzij je tot de laagste regionen behoort. Maar dan heb je nog een andere optie: importbruid.
Ook die ken ik :D Poolse apothekersassistente, na cataloguskeuze en 1 weekend Polen was het huwelijk afgesproken :7 Nog steeds samen na 10+ jaar + 2 kinderen.
pi_150044589
quote:
Dames maandenlang aanstaren om ze uiteindelijk binnen 5 minuten te vragen waarom ze niet ook iets voor jou voelen, is geen aanspreken, maar karma.
  woensdag 25 februari 2015 @ 23:24:11 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_150050908
quote:
1s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat ontken ik toch ook niet? Maar 5 dames per jaar is gewoon weinig als je prioriteit op dit moment een partner is
Gaan we doe hele discussie hier nu ook krijgen? Echt rhub, je zal vast in het echt anders zijn dan op FOK maar af en toe heb ik bij posts van jou echt het idee dat je denkt dat jouw leven hetzelfde is als dat van een willekeurige andere persoon. Geloof me, dat is niet zo. Als heteroseksuele vrouw is het een stuk makkelijker om dates te vinden (en daar verder mee te gaan) dan als man of lesbienne (vraag het fas eens als je me niet geloofd). En natuurlijk zijn er ook mannen die veel daten, maar dat zijn vaak niet de average joe's qua uiterlijk of babbels. En als je dan zoals TS onzeker bent vanwege weinig ervaring word het helemaal een stuk lastiger. Dan vind ik 5 dates per jaar eerlijk gezegd nog best netjes.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 25 februari 2015 @ 23:34:35 #96
441366 QueenKong
xoxo Queen Kong
pi_150051327
Neem de leiding. Dat doe je duidelijk niet, neem jezelf voor iedere keer dat als je iets opmerkt aan een vrouw het te zeggen. ,,Heb je wat nieuws met je haar/nieuwe kleren aan/nieuwe sieraden om/ andere parfum op?'' en sluit daarna erop aan met dat het haar wel heel erg leuk staat of dat ze dr goed uitziet. Vrouwen zoeken in mannen een vorm van leiding nemen. Doe je dat niet, dan laat je over je heen lopen. Dat je nog maagd bent helpt ook niet mee, maar met de bovenstaande tip moet je wel een dame in het uitgaansleven kunnen ontmoeten die je wil voor minstens een avondje. Vrouwen willen het idee hebben dat jij weet wat je doet, en zolang jij dat gelooft ondanks dat je weet dat dat niet zo is, kom je met een hoop weg... ik bedoel klaar.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
pi_150060031
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:08 schreef Mishu het volgende:
klinkt hard, maar ik denk ook dat dit je over een bepaalde angst heen zet qua benadering van vrouwen TS.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_150060094
Boeh fucking boeh, first class world problems. :')

Wat een intens triest topic zeg, doe niet zo onzeker.
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:23:43 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_150060155
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 23:24 schreef yats het volgende:

[..]

Gaan we doe hele discussie hier nu ook krijgen? Echt rhub, je zal vast in het echt anders zijn dan op FOK maar af en toe heb ik bij posts van jou echt het idee dat je denkt dat jouw leven hetzelfde is als dat van een willekeurige andere persoon. Geloof me, dat is niet zo. Als heteroseksuele vrouw is het een stuk makkelijker om dates te vinden (en daar verder mee te gaan) dan als man of lesbienne (vraag het fas eens als je me niet geloofd). En natuurlijk zijn er ook mannen die veel daten, maar dat zijn vaak niet de average joe's qua uiterlijk of babbels. En als je dan zoals TS onzeker bent vanwege weinig ervaring word het helemaal een stuk lastiger. Dan vind ik 5 dates per jaar eerlijk gezegd nog best netjes.
Waarom neem je de moeite nog, echt. :')
Laat haar je toch niet opnaaien man.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_150060769
Ik had een beetje hetzelfde maar dan zo'n 10 jaar eerder, dus zo rond mijn 29ste.

Als ik zo je OP en de rest van je posts lees, straalt het erg veel wanhoop en onzekerheid uit. Ook je issue dat je maagd bent speelt een veel te grote rol. Sterker nog, mocht je toch nog eens naakt in bed belanden met een vrouw dan vrees ik dat je je lul van de zenuwen niet eens meer omhoog krijgt. Zeker niet als er ook nog een condoom om moet. (geen grap, dit meen ik serieus) Je kunt dat maagd probleem in ieder geval oplossen door een keer een hoer te bezoeken, gewoon zo'n amateur op sexjobs bijvoorbeeld.

Verder zou ik veel meer initiatief nemen tot lichamelijk contact, bij mijn eerste dates was ik altijd wat angstig voor contact, laat staan dat ik initiatief nam om te zoenen. Neem van mij aan dat de meeste vrouwen het prima vinden om te zoenen en/of te knuffelen op een eerste of tweede date (behalve dan sommige fokkers, die zullen het ontkennen).
Maar pas wel op dat je niet te aanhankelijk wordt, dus zorg voor een goeie balans.

En niet zo snel verliefd worden, beschouw een date gewoon als iets luchtigs en vrijblijvends. Probeer eerst eens langer dan een maand contact te houden, en zet niet meteen alles voor haar opzij. En verzin iets leuks om samen te doen, doe een leuk voorstel voor een activiteit op een zondagmiddag bijvoorbeeld. Hou het in het begin een beetje afwisselend.
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')