Goed om te wetenquote:Op maandag 2 maart 2015 12:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die 3e is voor plastic. Dat is pas nieuw.
Ondertussen heb ik mijn bericht herzien. Je gaat er 4 krijgen als het goed is. De 3e nu zal voor het overige vuil zijn. Container voor plastic volgt. Hoorde mijn ouders er over in ieder geval. Zelf heb ik geen containers aangezien ik in een appartement woon.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:27 schreef Marthinezruit het volgende:
[..]
Goed om te weten![]()
Had al zitten denken om iets van een bolderkar te gebruiken om de vuilniszakken weg te brengenanders blijf je lopen
Wel goed voor de conditie.
Wij hadden een grijze, maar hebben nu ook ondergrondse containers. Wel een rotwerk met die zakken over straat lopen. En ik begreep idd dat we ergens dit jaar ook een plastic bak krijgen, die zal beter van pas komen met al die zakken die we nu vol krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik mijn bericht herzien. Je gaat er 4 krijgen als het goed is. De 3e nu zal voor het overige vuil zijn. Container voor plastic volgt. Hoorde mijn ouders er over in ieder geval. Zelf heb ik geen containers aangezien ik in een appartement woon.
Hoewel mijn ouders ook geen grijze container meer hebben omdat ze in de wijk ondergrondse containers hebben. Die hebben er straks 3. Niet alle wijken hebben ondergrondse containers volgens mij.
Auto insmeren met modderquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:19 schreef alpeko het volgende:
Terrorzwaan![]()
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rechtse-autospiegels
Da's de tweede inwoner van Zwijndrecht die dit jaar is verdronken....quote:Op maandag 2 maart 2015 18:26 schreef TheSorrow het volgende:
vandaar al die helikopter activiteit... RIP
Er tegenaan oké. Maar deze auto stond er middenopquote:Op woensdag 15 april 2015 22:03 schreef karr-1 het volgende:
Hmm ja ik heb er wel vaker mensen tegen aan zien gaan of bijna tegen aan zien gaan. Het zijn ondingen inderdaad
Die blauwe mini jeep achtige auto? Hoe krijg je dat ding daar. Stond trouwens wel veel tokkie volk te kijken toen ik langs liep...quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:20 schreef alpeko het volgende:
Er had vandaag iemand zijn (lees: haar) auto letterlijk bovenop zo'n betonnen "paasei" gekregen die aan weerszijde aan de kant van de weg in de Kort Ambachtlaan staan. Moest worden weggesleept. Ondingen zijn het maar dit was wel een beetje onhandig
Die ja. Het was er behoorlijk druk ja. Kwam er met moeite langs.quote:Op donderdag 16 april 2015 07:55 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Die blauwe mini jeep achtige auto? Hoe krijg hem dat ding daar. Stond trouwens wel veel tokkie volk te kijken toen ik langs liep...
Als ik die gast die bij mooi weer hier de buurt terroriseert met zijn veel te lawaaiige quad ooit aantref bovenop zo'n ei gaat de vlag uitquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:20 schreef alpeko het volgende:
Er had vandaag iemand zijn (lees: haar) auto letterlijk bovenop zo'n betonnen "paasei" gekregen die aan weerszijde aan de kant van de weg in de Kort Ambachtlaan staan. Moest worden weggesleept. Ondingen zijn het maar dit was wel een beetje onhandig
Tja te scherpe bocht, teveel gas, je ligt er zo denk ikquote:Op woensdag 15 april 2015 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er tegenaan oké. Maar deze auto stond er middenop
Als ik langs de stoep schuur met m'n velgen gaat dat geluid al door merg en been, ik wil niet weten hoe het klinkt als je je auto op zo'n ding jatstquote:Op donderdag 16 april 2015 20:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tja te scherpe bocht, teveel gas, je ligt er zo denk ik
En wat er dan nog over is van de onderkant van je autoquote:Op donderdag 16 april 2015 20:14 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Als ik langs de stoep schuur met m'n velgen gaat dat geluid al door merg en been, ik wil niet weten hoe het klinkt als je je auto op zo'n ding jatst
Daar niet over gesproken!quote:Op donderdag 16 april 2015 20:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En wat er dan nog over is van de onderkant van je auto
Wat een mafketel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:35 schreef alpeko het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)woonhuis-zwijndrecht
Zal je buurman zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |