abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:38:08 #101
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149890924
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:52 schreef Obsolete94 het volgende:

[..]

Natuurlijk begrijp ik dat het niet netjes om te zeggen dat Nederlandse mannen me niet aanstaan, maar dat is tot nu toe mijn ervaring.
Was je nou 20 of zo? Heb je qua mannen al zo'n staat van dienst? :?
pi_149890938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:12 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ze is 19, natuurlijk is ze mega naief. Je bent nog een kind op die leeftijd. Het is alsof je een puber aan het overtuigen bent van zijn/haar ongelijk. Dat lukt alleen al uit principe niet.

Lekker die kant op gaan, ongetwijfeld een paar mooie levenslessen in het verschiet.
_O- Dat is wel heel overdreven hoor. :P En ze is 20 zegt ze.
pi_149890975
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Nammie het volgende:

[..]

Nee, das niet overdreven.
pi_149891011
Niet om het een of ander, maar toen ik in Nederland woonde kon ik ook niet echt de man vinden wat betreft mijn type, of het was een indische of half indische jongen, maar die cultuur paste ik weer niet in.
Ik houd niet van het lange blonde type, ik vind blanke Nederlanders over het algemeen lelijk, hoe lief en aardig ze ook kunnen zijn.
Nu woon ik al 16 jaar in Portugal (en ik ben 53, ik kom niet net kijken) en zie toch wel veel meer mensen van mijn type.

Over het algemeen denk ik dat in elk om het even land het prettiger vertoeven is met meer ontwikkelde mensen dan met de boerenpummels (hoewel ik leuke tijden heb gehad met boerenpumels daar niet van, maar je wilt ook wel eens een goed gesprek), maar de kans om meer mooie mannen naar je smaak te zien is natuurlijk het grootst in een land waar die wonen.
Maar om ze meteen allereli eigenschappen toe te delen als volk is niet slim. Klootzakken tref je overal.

Los daarvan zal ik iedereen altijd aanmoedigen om een tijdje naar het buitenland te gaan, hetzij voor studie, hetzij voor werk, hetzij voor backpacken of wat dan ook, want proeven van andere culturen laat je meer voelen hoe je zelf in het leven staat, wat Nederland wel en niet voor goeds te bieden heeft en wat een ander land wel en niet voor goeds te bieden heeft en het is hoe dan ook altijd een waardevolle ervaring. Dus als je de kans krijgt: DOEN.
pi_149891091
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 12:13 schreef nikky het volgende:
De TS komt arrogant over. Dat het niet klikt begrijp ik wel.

Je zegt in feite dat je vriendinnen en hun relaties niets voorstellen. Daarnaast dat jouw smaak qua stijl en muziek beter is dan die van de rest.

Wat dat betreft pas je wel in Frankrijk. Ik vind het namelijk arrogant volk.
Amen.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:49:14 #106
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149891226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Alentejana het volgende:

Over het algemeen denk ik dat in elk om het even land het prettiger vertoeven is met meer ontwikkelde mensen dan met de boerenpummels (hoewel ik leuke tijden heb gehad met boerenpumels daar niet van, maar je wilt ook wel eens een goed gesprek), maar de kans om meer mooie mannen naar je smaak te zien is natuurlijk het grootst in een land waar die wonen.
Maar om ze meteen allereli eigenschappen toe te delen als volk is niet slim. Klootzakken tref je overal.

Begrijp ik nou dat Nederland enkel 'boerenpummels' heeft waar je geen goed gesprek mee kunt voeren en dat dat in Portugal echt anders is...? :?
pi_149891295
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Was je nou 20 of zo? Heb je qua mannen al zo'n staat van dienst? :?
TS heeft zo te lezen dozijnen aan mannen in elke stad in Nederland gehad dat ze de gemiddelde Nederlandse man zo goed kent.
pi_149891326
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Begrijp ik nou dat Nederland enkel 'boerenpummels' heeft waar je geen goed gesprek mee kunt voeren en dat dat in Portugal echt anders is...? :?
Lees je nou zo slecht? Er staat duidelijk dat het in ELK land prettiger is met ontwikkelde mensen te vertoeven dan met boerenpummels, hoewel ik daar ook lol mee heb gehad. Staat nergens waar, want dat is in diverse landen.

Er staat nergens iets speciefiek over het ene of het andere land.

Dat naar je smaak slaat op uiterlijk. Als je bv op donkere mensen valt is het logisch dat je in een land waar donkere mensen inheems zijn, meer mensen van je smaak zult zien.
pi_149891421
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:44 schreef Chillerd het volgende:

[..]

Amen.
Iemand arrogant noemen die een smaak uitspreekt slaat natuurlijk nergens op.
Als je van een ander type man of muziek houdt, wil dat niet automatisch zeggen dat anderen te min zijn of dat je vriedinnen te min zijn omdat die een andere smaak hebben.

Er worden rare conclusies getrokken.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:58:08 #110
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149891470
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:52 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Lees je nou zo slecht? Er staat duidelijk dat het in ELK land prettiger is met ontwikkelde mensen te vertoeven dan met boerenpummels, hoewel ik daar ook lol mee heb gehad. Staat nergens waar, want dat is in diverse landen.

Ja, je hebt gelijk.

quote:
[...](hoewel ik leuke tijden heb gehad met boerenpumels daar niet van, maar je wilt ook wel eens een goed gesprek)
Heb je hier ook een toelichting bij...?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 16:58:09 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149891471
Onderstaand is natuurlijk wel arrogant. (En dom.)

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef Obsolete94 het volgende:

Waar mijn vrienden en ik nog het meest verschillen, is op het vlak van muziek. Ik houd van muziek met gevoel en mij trekt het wanneer mannen goed hun emoties weten te uiten. Mijn vriendinnen verklaren me voor gek en kunnen deze liedjes niet waarderen. Hoe kunnen ze hier een oordeel over hebben, terwijl ze amper een woord Frans verstaan? Ik denk gewoon dat ze zich gewoon ongemakkelijk voelen omdat ze weten dat hun relatie met een Nederlandse man niet echt veel voorstelt. Hieronder staan een paar van mijn favorieten die ik op dit moment luister.
Gourmetten of steengrillen?
pi_149891534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:56 schreef Alentejana het volgende:
TS doet anders aardig haar best met het doen alsof haar mening een feit is.
Dat is arrogant ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:16 schreef Obsolete94 het volgende:
Waar mijn vrienden en ik nog het meest verschillen, is op het vlak van muziek. Ik houd van muziek met gevoel en mij trekt het wanneer mannen goed hun emoties weten te uiten. Mijn vriendinnen verklaren me voor gek en kunnen deze liedjes niet waarderen. Hoe kunnen ze hier een oordeel over hebben, terwijl ze amper een woord Frans verstaan? Ik denk gewoon dat ze zich gewoon ongemakkelijk voelen omdat ze weten dat hun relatie met een Nederlandse man niet echt veel voorstelt.
Ze mag blij zijn als ze bij terugkomst nog vrienden heeft als ze zich altijd zo gedraagt.
pi_149891792
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:56 schreef Alentejana het volgende:
Als je van een ander type man of muziek houdt, wil dat niet automatisch zeggen dat anderen te min zijn of dat je vriedinnen te min zijn omdat die een andere smaak hebben.

Er worden rare conclusies getrokken.
Door TS zelf ja, want zij is degene die de smaak van anderen niet serieus neemt en o.a. nota bene haar vriendinnen vertelt dat hun liefdes geen kut voorstellen vergeleken bij TS haar idee van Fransozen. Want dan is TS niet naïef, maar juist heel wijs. En dat is waar de reacties op komen, niet omdat ze liever een Jean-Pierre ipv een Pieter-Jan heeft.
pi_149891799
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:58 schreef Boca_Raton het volgende:

Heb je hier ook een toelichting bij...?
Gewoon de simpele dingen: Met een groep op de dijk zitten met een krat bier, of op het klimduin of in een keet of schuur, vul maar in. (Niet dat ik bier drink). Naar de motorcross, ´savonds laat naar het strand en een mooi kampvuur maken, naakt zemmen, moppen vertellen, carnaval, kermis, buiten eten met een varken aan het spit, in een kroeg liederen zingen, muziek maken, of dobbelen of wat dan ook...
Oergezellig, heel goede herinneringen aan, en doe het nog steeds graag en vol overgave, maar niet echt prikkelend genoeg voor mijn geest.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:00 schreef Syntos het volgende:

[..]

TS doet anders aardig haar best met het doen alsof haar mening een feit is.
Dat is arrogant ja.
Dat stukje heb ik over het hoofd gezien en is inderdaad een hard oordeel.
pi_149891805
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:22 schreef Obsolete94 het volgende:

[..]

Yep, beide. Supercombinatie, toch?
Beetje lastig als je weer terug naar Nederland gaat. Of heb je het van tevoren allemaal al uitgekiend?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:31:06 #116
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_149892348
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ach kom, zo'n tweedejaars guppie. Dat mag toch niet volwassen heten?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_149892360
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Alentejana het volgende:
Niet om het een of ander, maar toen ik in Nederland woonde kon ik ook niet echt de man vinden wat betreft mijn type, of het was een indische of half indische jongen, maar die cultuur paste ik weer niet in.
Ik houd niet van het lange blonde type, ik vind blanke Nederlanders over het algemeen lelijk, hoe lief en aardig ze ook kunnen zijn.

Ik vind het uiterlijk van Nederlandse mannen te divers om te zeggen dat ze over het algemeen lelijk zijn. Genoeg Nederlanders met donker haar, donkere ogen en niet te lang zijn.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:40:24 #118
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_149892546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:31 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ach kom, zo'n tweedejaars guppie. Dat mag toch niet volwassen heten?
Tot hoe ver wil je de leeftijd waarop je iemand als volwassen kan beschouwen oprekken?
  zaterdag 21 februari 2015 @ 17:44:02 #119
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_149892639
Volgens mij gaat er met het vertrek van TS een hoop kennis en kunde m.b.t. mannen, verloren. :|W
pi_149892641
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:32 schreef Fascination het volgende:
Leuk, een tegenhanger van de "alle Nederlandse vrouwen zijn kut"-topics. ^O^ Doorspekt met net zoveel naïviteit en wereldvreemdheid.
Ikr? :') Alsof we daar niet genoeg van hadden :') .
pi_149892739
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:31 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik vind het uiterlijk van Nederlandse mannen te divers om te zeggen dat ze over het algemeen lelijk zijn. Genoeg Nederlanders met donker haar, donkere ogen en niet te lang zijn.
Ik zeg niet dat Nederlandse mannen over het algemeen lelijk zijn, ik zeg dat ik blanke Nederlandse mannen over het algemeen lelijk vindt.
Als ik zeg dat ik over het algemeen niet van bloemetjes behang houd, wil dat niet zeggen dat bloemetjes behang lelijk is. Het wil zeggen dat ik niet weg ben van alle bloemetjes behang hoewel sommige er best mee door kunnen.
"Over het algemeen niet mooi vinden" houd in dat er uitzonderingen zijn die je wel mooi vindt. Het algemeen sloeg op mijn mening/smaak, niet op de bevolking.
pi_149892787
Nederlandse vrouwen zijn ook niet je van het, eenmaal boven de 20 vinden ze het wel best en krijgen ze een reet van hier tot Tokio.
  zaterdag 21 februari 2015 @ 18:05:00 #123
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_149893152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 17:50 schreef etuiedelapiel het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn ook niet je van het, eenmaal boven de 20 vinden ze het wel best en krijgen ze een reet van hier tot Tokio.
Mwoah, ik zou eerder na hun 25ste zeggen.
Graag op anoniem
pi_149893322
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 11:23 schreef faf het volgende:
kijk niet teveel van "het gras is groener aan de overkant".

Het klopt wel dat in Nederland een koude en individualistische cultuur hangt. (..)
Als je in je uppie naar Frankrijk gaat dan is dat ook nogal individualistisch; en die zorgzame man bij wie niet hijzelf maar het gezin, de familie en de gemeenschap op nummer 1 staat, die zit daar in principe niet zomaar op te wachten.
pi_149893540
Ik heb bijna mijn hele leven in Frankrijk gewoond.
Op reltationele vlak zijn Franse mannen spontaner en authantieker dan Nederlanders mannen.

In het algemeen he.
De geschiedenis , onderwijs en cultuur speelt een grote rol in het uitdrukkingsvorm van de Franse man.
Het verschil is niet alleen groter op relationel vlak maar ook op de werkvloer , gezinsleven , onderwijs en maatschappelijk.

Maw: ja flink verschil tussen Nederlandse en Franse mannen.
Die is er altijd geweest. Je hebt meer verschil onderling in Nederlandse mannen dan andersom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')