ja tochquote:
okee, ik kwam op dt moment net binnen..kon niet weten dat je er al was...ik hou van eendjesquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik was er en toen pas hadden ze het over eenden.
dan is het goedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, je laat je door 1 post al wegjagen? Het was maar een grapje op de UTO invasie in 40+
lol doe eens ff normaal zegquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus laat haar dr lekker mee bezig blijven zonder dat jij dat gaat beslissen Als Voxs vindt dat Fann een entry in dr strips krijgt doet ze dat ... Isaxt heeft ook al 2 glitters van dr gemaakt ,,, Who cares
Ik ook, behalve als ze in mijn tuin gaan zitten schijtenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
okee, ik kwam op dt moment net binnen..kon niet weten dat je er al was...ik hou van eendjes
Ik hoor er al helemaal bijquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol doe eens ff normaal zegIk had t ook over onze Deisy trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat het te snel ?quote:
Ja ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ik niet maar ik vroeg me af wie er het meest vanaf eist en dacht hee choco heeftvdaar onderzoek naar gedaan en misschien weet zij iets. C'est ca
revolutie...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal welkom hoor, zelfs een overname sta ik niet in de weg
ga je nu ruzie maken met Joezi? Zit er iets in het water of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus laat haar dr lekker mee bezig blijven zonder dat jij dat gaat beslissen Als Voxs vindt dat Fann een entry in dr strips krijgt doet ze dat ... Isaxt heeft ook al 2 glitters van dr gemaakt ,,, Who cares
ik viel net vd bankquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ja... lol![]()
(ik moet soms zo lachen... boel slaat helemaal op hol)
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:32 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy een gast noemen. Barbaren.
Wat sta ik ver boven de 2e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zit al bijna in de top 500 geloof ik.![]()
nou gelijk.. dat is slechts mijn kantquote:
ik denk serieus dat er wel vraag naar is op de wallenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké, bedankt!![]()
Gat.. in de markt. Tot zo!
ja daarom zeg ik dat he?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lieg niet, je hangt zelf tegenwoordig ook in 40+ dus je kent ze al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |