Ohw ieuw ieuw ieuw. Lekker in het kwakkie van de voorgangerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
die nap wordt steeds aangeduwd dus vandaar denk ik
Er zijn ergere dingen, al zou ik zo snel niet weten watquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog maar een paar jaar. En is niets mis mee hoor.![]()
![]()
Maar volgens mij wil ze zo naar bed ...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb even overlegd en jij mag blijven.
Wil jij niet buiten mij om overleggen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb even overlegd en jij mag blijven.
jij overlegd ook zonder mij sukkeltjequote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wil jij niet buiten mij om overleggen?
Dank.
Qua leeftijd hoopte ik hier anoniem te kunnen postenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet ik weet. bedank het oudere fonds maar.
Zat ergere dingen, leeftijd is maar een getal, gaat erom hoe jong/oud je je voelt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen, al zou ik zo snel niet weten wat
ooh ik droom zo vaak en ben vaaknwakker dat ik veel nog mee krijg en dat is ook wel eens sc gerelateerdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]Straks ga ik er vannacht nog over dromen
![]()
![]()
(ik heb laatst over sc-gerelateerde zaken gedroomd![]()
)
dan moet je botox nemen want zelfs je letters hebben rimpelsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Qua leeftijd hoopte ik hier anoniem te kunnen posten
Mooi!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb hem woensdag nog zien hangen.
hing er piep fijn bij
dat is boven de veertig echt elke dag weer anders...zeker als je erop gewezen wordtquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zat ergere dingen, leeftijd is maar een getal, gaat erom hoe jong/oud je je voelt.
Ik denk dat ik nu maar even huilend in een hoekje van de bank ga liggenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je botox nemen want zelfs je letters hebben rimpels
gvd isax ik nam net een slok. Mijn neus volquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef isax het volgende:
[..]
dan moet je botox nemen want zelfs je letters hebben rimpels
Oh boy....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
Dan pas ik de octrooi aanvraag nog even aan.
Dat hele "voorbind" gedoe is een beetje outdated en niet echt sexy meer. Dus dan wordt het een voorzuig-anus. Je plopt hem zo met de zuignap op je kruis, et voila: voorbips!
ik denk dat pave je eerste klant wordquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
Dan pas ik de octrooi aanvraag nog even aan.
Dat hele "voorbind" gedoe is een beetje outdated en niet echt sexy meer. Dus dan wordt het een voorzuig-anus. Je plopt hem zo met de zuignap op je kruis, et voila: voorbips!
Ssst, ik weet het, maar doe graag aan ontkenning.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
dat is boven de veertig echt elke dag weer anders...zeker als je erop gewezen wordt
Jij bent boven de 40?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
dat is boven de veertig echt elke dag weer anders...zeker als je erop gewezen wordt
Voorbips! Klinkt ook wel erg geil!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
Goede zuignap dus. Dan pas ik de octrooi aanvraag nog even aan.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
hoeft niet! ze staan je goed! ik neem je meteen serieus.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu maar even huilend in een hoekje van de bank ga liggen
of een hybride plugin systeem dat het bestaande kanaal vd vrouw gebruiktquote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi!
was het iets van sterke drank?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd isax ik nam net een slok. Mijn neus vol
Oeps ik ben onzichtbaar...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent boven de 40?![]()
Waarom hebben wij jou dan nog nooit gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |