Ook dat jaquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:08 schreef Georgiana het volgende:
Dat het ook maar 100 euro kostte, moet ook genoeg zeggen, lijkt me.
Dit meen je nietquote:
mijn vriend zit helemaal onder de tattoo's. Van een hele hoop heb ik ook zo mijn bedenkingen en wens ik dat het fotoshop isquote:
Oh jee, jij faket zeker ook je orgasmes om je wederhelft tevreden te stellen. Bang dat je 'm anders teleur stelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mijn vriend zit helemaal onder de tattoo's. Van een hele hoop heb ik ook zo mijn bedenkingen en wens ik dat het fotoshop is
En dan wilt hij er ook 1ntje voor mij laten zetten en ik maar me inhouden om niet te zeggen: hopelijk wat smaakvoller dan de rest
Ik fake helemaal niks maar soms is het wijzer om je mond te houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 00:12 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Oh jee, jij faket zeker ook je orgasmes om je wederhelft tevreden te stellen. Bang dat je 'm anders teleur stelt.
Goddamn, je mag tegen elkaar toch wel eerlijk zijn? En dus zou je gewoon meoten kunnen zeggen waar het op staat
Zou geen fotoshop zijnquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Fucking hell..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/reneengerrie.vincenten.1?fref=ufi
Je hebt die hele dress-discussie gemist?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:34 schreef appelepent het volgende:
Heb nu 3 keer gekeken, maar wat is er zo leuk/ vreemd/ verneukt aan?![]()
Behalve spuuglelijk dan.
Denk het ja. Zal even googlen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt die hele dress-discussie gemist?
http://edition.cnn.com/20(...)old-dress/index.htmlquote:
En die reacties dan ook allemaal onder die foto'squote:Op donderdag 19 maart 2015 19:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Fucking hell..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, ik zie nu pas dat het een jurk isquote:Op zondag 22 maart 2015 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt die hele dress-discussie gemist?
Ik vond op die FB pagina deze ook wel redelijk schokkend.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Fucking hell..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je vindt blote benen schokkend?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond op die FB pagina deze ook wel redelijk schokkend.
Niet zozeer de tattoo zelf, die is nog best aardig, maar dat dikke been met die striae en kennelijk onder het bikinibroekje ook nog een tat(Ik dacht eerst dat 't een mannenbeen was)
[ afbeelding ]
Niet percee schokkend, maar zonder tatoeage is dat been ook niet erg sexyquote:Op maandag 23 maart 2015 10:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik vond op die FB pagina deze ook wel redelijk schokkend.
Niet zozeer de tattoo zelf, die is nog best aardig, maar dat dikke been met die striae en kennelijk onder het bikinibroekje ook nog een tat(Ik dacht eerst dat 't een mannenbeen was)
[ afbeelding ]
Och, het type volk dat zich dergelijke kunstwerkjes laat aanmeten vind het allemaal prachtig. Dan mag een tattoueerder toch trots zijn op zn werk als de mensen het mooi vinden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:48 schreef Mgolovic het volgende:
Godverdomme zeg. Op zo'n werk kun je toch niet trots zijn?
Thanks voor die link. Ik had dat hele gedoe met die jurk gemist.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)old-dress/index.html
Het was een soort twitter-hype en die man heeft dat op zich laten tatoeëren. Misschien is de tatoeage wel gelukt, maar iets wat viral gaat op internet (over een jurk!) op je lijf laten zetten vond ik fucked up
Deze ook nog gezien? Ook gezet door Laura, inwoonster in Utopia. De naam stond al tussen de hartjes, is dus weggewerkt en er opnieuw ondergezet. De vlinder stond er al.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:44 schreef Puntenjager het volgende:
Holy crapEn met zulk uitschot wil je je dan associëren met je volgens jou wèl fantastische tattoo
Wanneer stopt dat mens met anderen verminken ?>quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Deze ook nog gezien? Ook gezet door Laura, inwoonster in Utopia. De naam stond al tussen de hartjes, is dus weggewerkt en er opnieuw ondergezet. De vlinder stond er al.
[ afbeelding ]
Laura op 10 februari bij een 17 jarig meisje, haar eerste tattoo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thomas Berge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal fan tas tischquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Deze ook nog gezien? Ook gezet door Laura, inwoonster in Utopia. De naam stond al tussen de hartjes, is dus weggewerkt en er opnieuw ondergezet. De vlinder stond er al.
[ afbeelding ]
Laura op 10 februari bij een 17 jarig meisje, haar eerste tattoo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thomas Berge
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is het probleem? DIe mensen willen zelf verminkt worden. Alles om maar een paar seconden op tv te kunnen komen lijkt het wel..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer stopt dat mens met anderen verminken ?>
Bewijs dat zij die heeft gezet? Ik vind haar werk bagger maar dit lijkt mij zwartmakerij...quote:Op donderdag 2 april 2015 09:44 schreef Mylene het volgende:
Weer iemand die een tattoo heeft laten zetten in Utopia, door Laura.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |