HAHAHAHHAHAHAHAH GOEIE FA2 BRÜÜRquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk de mongool of the year awards, waarvoor hij hard bezig is om die te winnen
Tik em aanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAH GOEIE FA2 BRÜÜR
Besmettelijke carnavalsaidsquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ivm gezondheidsredenen raak ik liever geen brabanders aan
ik hoop dat je het begrijpt
Works for mequote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
ivm gezondheidsredenen raak ik liever geen brabanders aan
ik hoop dat je het begrijpt
Doeiquote:
Ik heb het ook verklaar dat danquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beer induced ADHD is not transferable
Je moeder heeft je laten vallen als kindquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:02 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik heb het ook verklaar dat dan.
Bleghquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beer induced ADHD is not transferable
Eerder andersomquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moeder heeft je laten vallen als kind
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een Joha.. Nee laat maar dat is niet netjes
Doe in Photoshop dan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ffs hoe kan een programma als Lightroom nou niet exporteren als PNG, stel prutsers
Alles exporteren naar PSD of Tiff en dan naar Photoshop? Hassle.. Ik weet niet hoe je moet wreken met batch en actions namelijk.quote:
Je kan toch edit in Photoshop en dan opslaan als?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles exporteren naar PSD of Tiff en dan naar Photoshop? Hassle.. Ik weet niet hoe je moet wreken met batch en actions namelijk.
Zou het met irfanview kunnen doen, maarja dan nog heb je 2x compressie eigenlijk.
Ik schiet in RAW, bewerk ze in Lightroom.. dan zou ik 175x naar Edit in Photoshop moeten doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je kan toch edit in Photoshop en dan opslaan als?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |