nee.quote:Op zondag 7 november 2004 13:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kunnen we geen wekelijks item krijgen?
Dat is er misschien nog wel eentje.quote:Op zondag 7 november 2004 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Slipjes opsturen!
Daar gaat je kans om elke week je jingle te horen.quote:Op zondag 7 november 2004 13:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee.
je snapt me niet.quote:Op zondag 7 november 2004 13:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar gaat je kans om elke week je jingle te horen.
Aan de andere kant: je hebt daarmee wel een awardnominatie veroverd in de categorie 'beste grafkankerjingle 2004'.
ik vraag inseau wel voor een bus slagroom en een likrondjequote:Op zondag 7 november 2004 13:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel geil dat je Seborik en mij met slagroom vergelijkt.
Hmmmmm, slagroom.
FUCK YOU, A-HOLE!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2003 16:36 schreef Jerruh het volgende:user die het snelste op de kast zit
Quotehergebruik over alles.quote:Op zondag 7 november 2004 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Aangezien die debiele awards weer worden uitgereikt vrees ik dat dit topic als contragewicht ook weer noodzakelijk zal zijn.
Na zoveel jaar mag hij die cup toch wel houden, of niet?quote:Op zondag 7 november 2004 12:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Grootste Monobrow (m/v), zowel als crewlid als als user.
How about: leukste fokker met vergiet op het hoofd?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Na zoveel jaar mag hij die cup toch wel houden, of niet?
HTF ben ik nu weer in dit topic verzeild geraakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |