quote:Dit is de nieuwe Chris
Op donderdag 7 november 2002 14:32 schreef Takkembah het volgende:[..]
Oh en Chris gaat, maar in Amerika is ie alweer terug.. en wederom een ander acteur..
Ik vind Chris twee toch lekkerder.
quote:uhh Hij is allang ontslagen...
Op maandag 11 november 2002 22:02 schreef schatje het volgende:[..]
Dit is de nieuwe Chris
Ik vind Chris twee toch lekkerder.
quote:Chris drie bedoel je??
Op maandag 11 november 2002 23:17 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
uhh Hij is allang ontslagen...
quote:Ja die...
Op dinsdag 12 november 2002 15:06 schreef schatje het volgende:[..]
Chris drie bedoel je??
quote:Ik heb het inmiddels ook gelezen, heeft maar enkele maanden meegespeeld.
Op dinsdag 12 november 2002 21:41 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Ja die...
quote:
Julia tried a suicide attempt to gain attention. While Jack was trying to end things with her once and for all, Julia overheard his phone call with Barbara, and mistook Barbara for Carly.Julia called Owen and ordered him to blow up the boathouse. Near the end of the trial, Julia discovered that Hal and Emily were on Owen's trail and made one last-ditch effort to kill Carly. Jack arrived in the nick of time to save Carly.Carly broke up with Jack and tried to move to Chicago (and jump start her design career there). Prodded by Craig, she was given a job by Emily at The Intruder, but after catching onto the scheme for which she was being used, Carly quit. She designed the spring line for BRO and became a huge success, riding it all the way to a job offer with Rimbaud in Paris. However, once she arrived in Paris, she was abducted and sent to a spa tended by Dr. Cyrus Weston, an associate of Jamess. After several months of imprisonment in the spa, Rose (and supposedly Emily) escaped, and Carly, though severly aged, was returned.
Jack finally recovered Carly from James in an exchange for Barbara. In an effort to get Carly to quickly regain custody of Parker (who had been given temporarily to Rosanna), Jack had Carly and Parker move in with him.
quote:Ja geweldig gewoon. Ze proberen van Julia een soort vrouwelijke James Stenbeck te maken. Carly is gewoon een gare "backstabbing" bitch.
Op woensdag 4 december 2002 22:39 schreef schatje het volgende:[..]
quote:Hij wordt doodgeschoten. Hij en Molly zijn dan al getrouwd. Weet nie waarom ie wordt doodgeschoten.
Op woensdag 6 november 2002 16:32 schreef mitt het volgende:Wrom gaat Jake dood??
De dochter van Tom,Lien komt ook terug en krijgt wat met Ben.
Margo wordt ernstig ziek
quote:En dit dan, ook helemaal geweldig:
Op woensdag 4 december 2002 23:54 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ja geweldig gewoon. Ze proberen van Julia een soort vrouwelijke James Stenbeck te maken. Carly is gewoon een gare "backstabbing" bitch.
quote:
Manipulated by James, Barbara demanded that James remove Rose, Carly and Emily from her life. Through various set-up scenarios, James kidnapped all three women from Oakdale. Set to reclaim her life, she found that no one was accepting her back again.When James taunted both Barbara and Paul about where the women were and his role in their abductions, Barbara tackled James to retrieve the evidence. Alas, the evidence was destroyed and James landed in a coma. After escaping once with Hals help, James escaped a second time, this time conscious, and with Craigs help. James eventually set up a swap: Carly and Emily for Barbara. Barbara insisted on going through with it, and James left haggard old Carly behind after making off with Barbara. After James had Barbaras face fixed, he noted they needed to get rid of one last loose end -- Emily. Rather than kill Emily, Barbara conspired with Emily and stabbed James in the gut. Back in Oakdale, Barbara is facing serious charges, but has a brash, lawyer. In order to pay her mounting legal bills and not drag anyone down with her, Barbara has dissolved her partnership with Lisa and secured a loan from Rosanna.
quote:Met die Bonnie (mag haar nu al niet
Op donderdag 5 december 2002 22:42 schreef schatje het volgende:
Korte filmpjes, is wel geinig, je hebt wel een Real Player nodig om het te bekijken: http://www.cbs.com/daytime/quickies/
quote:De nanny schiet hem dood
Op donderdag 5 december 2002 00:08 schreef Shirley het volgende:[..]
Hij wordt doodgeschoten. Hij en Molly zijn dan al getrouwd. Weet nie waarom ie wordt doodgeschoten.
quote:
ATWT Brings In Another New Chris Hughes
Posted Sunday, December 15, 2002 9:33:58 PM
Bailey Chase has been cast as As The World Turns' Chris Hughes.Chase may be best known for his work as Graham on Buffy: The Vampire Slayer. Chase also appeared in the first season of MTV's "Undressed" as well as the upcoming motion picture, Rats.
The role of Chris Hughes has been problematic for As The World Turns executives. In just four years, the show has seen four previous actors tackle the role. Christian Siefert has held the role for the longest period of time, Seifert joined the cast in 1992 before leaving in 1998. Former All My Children star Ben Jorgenson held the role briefly in 1999. That same year, Paul Korver was brought aboard. Korver exited in March 2001. Chris' most recent stint in Oakdale was short-lived; Alan White debuted in July 2002 and was dismissed in September.
A first airdate has not been announced for Chase, but it is expected to be before the year's end.
quote:Jeetje ik vind dat de Chris-character al lang is uitgespeeld. Wie moet ie nu neuken na Emily en Molly?? Carly??
Op woensdag 18 december 2002 23:13 schreef schatje het volgende:
Weer een nieuwe Chris:
[..]
quote:Hij ziet er niet verkeerd uit in ieder geval..
Op woensdag 18 december 2002 23:30 schreef Dragonwizard het volgende:[..]
Jeetje ik vind dat de Chris-character al lang is uitgespeeld. Wie moet ie nu neuken na Emily en Molly?? Carly??
quote:Die is toch van Miss Saigon?
Op zaterdag 14 december 2002 01:32 schreef Dragonwizard het volgende:
Straks kunnen we Lien Huges weer terugverwachten gespeeld door musicalster Lea Salonga...
En wie is de moeder van die Lien? Een bekende in Oakdale of gewoon een van Toms vele one night stands.
quote:Beetje een kruising tussen Rick en Thorne uit The Bold.
Op woensdag 18 december 2002 23:36 schreef schatje het volgende:[..]
Hij ziet er niet verkeerd uit in ieder geval..
quote:Lien is de dochter die hij verwekt heeft toen hij in Vietnam was, hij wist zelf niet dat ze bestond tot ze opeens voor hem stond.(als puber)
Op donderdag 19 december 2002 16:32 schreef SmashBro het volgende:En wie is de moeder van die Lien? Een bekende in Oakdale of gewoon een van Toms vele one night stands.
quote:Tom heeft in Vietnam gevochten en heeft daar wat met een Vietnamese vrouw gehad. Je raadt het al: Daar kwam Lien van!
Op donderdag 19 december 2002 16:32 schreef SmashBro het volgende:
En wie is de moeder van die Lien? Een bekende in Oakdale of gewoon een van Toms vele one night stands.
Weet je wat trouwens wel een rotkarakter is? Die Rose! Ze;fs toen ik 6 was zag ik er nog minder blij uit!!!
quote:Wat!!!!!!!!!!!!!??? Rose, een rotkarakter????
Op vrijdag 3 januari 2003 11:53 schreef ChrisJX het volgende:
Wie is Chris?
Ik kijk 's ochtends vaak, maar dan ben ik half wakker, dus ik snap al die namen niet zo. En dan haal ik B&B en ATWT ook nog eens door elkaar...Weet je wat trouwens wel een rotkarakter is? Die Rose! Ze;fs toen ik 6 was zag ik er nog minder blij uit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |