quote:*grin*
Op woensdag 2 juli 2003 00:41 schreef Stranger het volgende:
Since MJ is a Snyder, his family is pretty darn complicated. His nephew and niece, Luke and Faith Snyder, are also his second cousins.
His half-sister Lily is married to his uncle Holden, making her also his aunt. Lily is also his first cousin because her father Josh is married to MJ's aunt Meg. So poor MJ is triple related to Lily, she's his sister, aunt, and cousin. Gross.It probably could get worse but my head hurts even thinking about it.
Ik lees trouwens net dat Lily ook getrouwd is geweest met Dante
. Tsk tsk
.
quote:kijk 1996 dus
In 1996 Teddy Ellison came back to Oakdale alone as a teenager. He called himself Ryder Hughes and while in town he dated Nikki and became friends with Dani Andropolous.
Wel goed nieuws om te lezen dat Jennifer eruit gaat
quote:Molly en Jack samen
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Check ook het allerbovenste filmpje op deze site, gaat over alle CBS soaps. zitten ook leuke ATWT beelden tussen
Boeiend filmpje wel
Ik vind die van The Bold weer het stylisht, op dat strand enzo.

Vreemd genoeg niet blond zoals haar ouders en broer...
quote:Ik had me haar echt blond voorgesteld.............
Op maandag 28 juli 2003 10:58 schreef SmashBro het volgende:
Lucy (zusje van Bryant):Vreemd genoeg niet blond zoals haar ouders en broer...
Susan(moeder van Emily) staat op het punt te trouwen met Rick, die echter de seriemoordenaar is die al meerdere moorden gepleegd heeft in het ziekenhuis van Oakdale. Bob weet dit als enige maar die ligt in coma.
quote:Zie ATWT-filmpje in mijn sig waarin Rick Bob probeert te vermoorden.
Op maandag 28 juli 2003 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
ATWT is op dit moment behoorlijk spannend in Amerika.Susan(moeder van Emily) staat op het punt te trouwen met Rick, die echter de seriemoordenaar is die al meerdere moorden gepleegd heeft in het ziekenhuis van Oakdale. Bob weet dit als enige maar die ligt in coma.
quote:Die bovenstaande blijkt dus alweer een nieuwe Lucy te zijn, wij krijgen binnenkort eerst nog even deze te zien:
Op maandag 28 juli 2003 11:37 schreef Marie79 het volgende:[..]
Ik had me haar echt blond voorgesteld.............
quote:ah......... vandaar
Op maandag 28 juli 2003 21:56 schreef SmashBro het volgende:[..]
Die bovenstaande blijkt dus alweer een nieuwe Lucy te zijn, wij krijgen binnenkort eerst nog even deze te zien:
quote:Ze zijn idd goed gecast, maar de ouders veranderen helemaal niet......die worden amper ouder, terwijl de kids al 20 jr ouder zijn.....
Op maandag 28 juli 2003 10:49 schreef SmashBro het volgende:
Als je kijkt naar de ouders zijn ze wel goed gecast op zich, ze lijken best wel op respectievelijk Emily en Holden.

...
Ik vind het juist zo leuk de laatste tijd zonder Ben. Ik snap uberhaupt niet waarom de schrijvers Ben er nog niet uitgeschreven hebben, blijkbaar vindt het Amerikaanse publiek hem wel leuk.
Op deze staat weer een nieuw ATWT filmpje : http://www.cbs.com/daytime/quickies/
Ziet er spannend uit, en leuk dat Susan weer een grote rol heeft in ATWT, hier in Nederland zien we haar nooit meer eigenlijk. Ik vond die eeuwige strijd tussen haar en Emily altijd leuk, ten tijde van de Tom en Emily verhaallijn.
Dat filmpje van The Bold is ook tof.
Amber
. "I am NOT leaving without my son!"
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 29-07-2003 11:57]
Dit is de nieuwe Rosanna die in April 2002 in ATWT kwam in Amerika. Ik weet niet waar we nu precies in Nederland zitten, ik denk in 2001 ofzo dus het zal nog wel even duren voordat ze hier te zien is.
quote:Ik vind die andere Rosanna leuker!
Op dinsdag 29 juli 2003 11:52 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Dit is de nieuwe Rosanna die in April 2002 in ATWT kwam in Amerika. Ik weet niet waar we nu precies in Nederland zitten, ik denk in 2001 ofzo dus het zal nog wel even duren voordat ze hier te zien is.
En het hoeveelste 'bijna' huwelijk gaat dat nu voor Ben worden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |