Farfan ook gewoon totaal negerenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Full Bundesliga
Sam en Boateng zijn wel leuke spelers om mee te linken ook nog.
Tijd geleden met Farfan gespeeld, die deed het ook prima. Helaas wel 3* skills.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Full Bundesliga
Sam en Boateng zijn wel leuke spelers om mee te linken ook nog.
He en bedankt hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Suarez vind ik maar een nare kerel, heb daarom bijna nooit met hem gespeeld, moet wel enige sympathie voor mijn spelers hebben natuurlijk. Die andere kerel ken ik niet. Ik ga m eens opzoeken in wefut
3* is echt no go voor mij op RWquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Farfan ook gewoon totaal negerenOké 3* skills maar verder echt significant veel beter dan Sam
![]()
Ik vond hem een baas deze fifa, op RF wel te verstaan met Lewandowski en SIF Perisic er naast.
precies het team dat ik een tijd terug had bedacht voor hem. Maar toch full Bundes gegaan uiteindelijkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:40 schreef DannyDeko het volgende:
Dit zo maar eens maken dan:
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/395350/]afbeelding[/url] ]
Nu eerst lekker door de regen naar huis. Ik heb weekenddddd
Zomaar uit zichzelf? Kutspel inderdaad soms.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Henrys het volgende:
Echt die long throws van keepers dit jaar![]()
2-1 verloren terwijl ik 1 punt nodig had voor promotie omdat mijn keeper de bal recht tegen sturridge aangooit
daarom dropkick ik echt alles. Die zijn mega nauwkeurig. Ook longthrow trait is maar inefficiënt dit jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Henrys het volgende:
Echt die long throws van keepers dit jaar![]()
2-1 verloren terwijl ik 1 punt nodig had voor promotie omdat mijn keeper de bal recht tegen sturridge aangooit
Met Cech gaat het bijna altijd goed. En die ene keer dat het fout gaat geef ik gewoon mezelf de schuld.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
daarom dropkick ik echt alles. Die zijn mega nauwkeurig. Ook longthrow trait is maar inefficiënt dit jaar
Als je gewoon goed kijkt kan het eigenlijk niet fout gaan. Als het dus fout gaat is het vaak je eigen schuld inderdaad.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met Cech gaat het bijna altijd goed. En die ene keer dat het fout gaat geef ik gewoon mezelf de schuld.
Toch wel goed he, die UP IF?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker niet met Suarez en Choupo gespeeld?
Bij mij ging het echt te vaak fout met gooien. Dan zie je ruimte voor de counter, heb je een keeper met long throw, balkje helemaal vol en dan komt er een random pisbal over 20 meter die ze onderscheppen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met Cech gaat het bijna altijd goed. En die ene keer dat het fout gaat geef ik gewoon mezelf de schuld.
Echt bizar. Kerel van 1.91 die zo wendbaar en snel is. Net een slangenmens hoe hij overal doorheen komt. Kan echt geen minpunt noemen eigenlijk.quote:
Lopez vond ik wel degelijk. Merkte geen verschil tussen IF en NIF.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Buiten Handanovic, nog keepers in de Serie A die er iets van kunnen?
Hij projecteert zo erg die worp dat het een kleine moeite is om die bal met een 90 pace spits te onderscheppen. Vind SIF De Gea trouwens ook maar wisselvallig misschien toch maar terug naar Courtois die pakt echt alles als ik tegen hem speelquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zomaar uit zichzelf? Kutspel inderdaad soms.
Hartquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij projecteert zo erg die worp dat het een kleine moeite is om die bal met een 90 pace spits te onderscheppen. Vind SIF De Gea trouwens ook maar wisselvallig misschien toch maar terug naar Courtois die pakt echt alles als ik tegen hem speel
Ik zit met dat Griezmann team te puzzelen. Ik ga Pogba gewoon koppelen aan IF Bonucci en Chiellini. Alleen heeft Boateng de andere plek als CB. Dus het wordt een 8 chem Handanovic, of een 10 chem italiaanse Serie A- keeper. Ik neig naar de 8 chem Handanovic, heb ik al eerder gehad, en dat ging beter dan met Neuer toen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lopez vond ik wel degelijk. Merkte geen verschil tussen IF en NIF.
Maar ik ergerde me kapot aan het uitzicht op zijn vleespet bij doeltrappen.
Hij lijkt mij ook wel goed ja, maar die lengte is wel erg extreem bij hem. Als je dan eens iemand tegenkomt die wel kan crossen en timen (zijn zeldzaam dit jaar) dan ben je de sjaak.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:24 schreef Henrys het volgende:
IF Toure is wellicht mijn favoriete IF dit jaar. Hoef geen Kompany meer te gebruiken en IF Toure is echt zoveel beter en van zijn lengte merk ik niks
Buffon heeft wel een UP. Ik vind hem (al zijn versies) al jaren kut eigenlijk, maar je kan het eens proberen. Neuer vond ik ook maar mehh, maar dat komt wel mede door het prijskaartje wat de totale ervaring dan nog erger verneukt. UP Handanovic op 8 chem zal ook echt niet heel slecht zijn ineens. Hij pakt sowieso iedere pingel die binnen 2 meter komt van waar hij duikt. Niet normaal bij pingels, net als IRLquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zit met dat Griezmann team te puzzelen. Ik ga Pogba gewoon koppelen aan IF Bonucci en Chiellini. Alleen heeft Boateng de andere plek als CB. Dus het wordt een 8 chem Handanovic, of een 10 chem italiaanse Serie A- keeper. Ik neig naar de 8 chem Handanovic, heb ik al eerder gehad, en dat ging beter dan met Neuer toen.
Van Litmanen ofzo?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
huh er is niks gepost over die ene en toch verdwijnen er posts?
Hij komt iedere dag even trollen voor mijn gevoel, maar ik zie posts vaak verdwijnen of ge-edit worden. Denk dat hij in zijn kliniek een half uurtje per dag het internet op mag.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh die heb ik helemaal niet zien posten
WTF mijn bolletjes post is ook geeditquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
huh er is niks gepost over die ene en toch verdwijnen er posts?
Daar had ik ook last van. Nu heb ik een divisie team wat echt puur zakelijk,overpowered en pace is en en een team met spelers die ik in het echt ook graag zie spelen maar die zou ik nooit in divisie gebruikenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:26 schreef DePresident. het volgende:
Ik denk dat ik al 12 potjes op rij niet meer heb gewonnen.![]()
Wtf, opeens 5 cm kleiner dan vorig jaarquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook wel goed ja, maar die lengte is wel erg extreem bij hem. Als je dan eens iemand tegenkomt die wel kan crossen en timen (zijn zeldzaam dit jaar) dan ben je de sjaak.
Dat klopt maar als je een keer scoort tegen park the bus gaan volgens mij echt gelijk op all out attack want daarna is het een stuk makkelijker. Enige waar ik echt een hekel aan heb is als je tegen park the bus speelt en de keeper pakt ook nog een keer alles en dan spelen ze een keer een perfecte hoge steekbal en dat is dan gelijk een goalquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Tegen park the bus kan je toch niet counteren joh
Ik kan er ook steeds beter tegen spelen, maar dan is het gewoon meer door erdoorheen te dribbelen of puzzelen. Voordeel van die auto defending die al die kneuzen gebruiken is ook dat je makkelijk penalties uit kan lokken door er gewoon met een simpele skill move tegenaan te vliegen.
+1quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat klopt maar als je een keer scoort tegen park the bus gaan volgens mij echt gelijk op all out attack want daarna is het een stuk makkelijker. Enige waar ik echt een hekel aan heb is als je tegen park the bus speelt en de keeper pakt ook nog een keer alles en dan spelen ze een keer een perfecte hoge steekbal en dat is dan gelijk een goal
Amen, my brotherquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat klopt maar als je een keer scoort tegen park the bus gaan volgens mij echt gelijk op all out attack want daarna is het een stuk makkelijker. Enige waar ik echt een hekel aan heb is als je tegen park the bus speelt en de keeper pakt ook nog een keer alles en dan spelen ze een keer een perfecte hoge steekbal en dat is dan gelijk een goal
Ja ik dus ook. Hij leek me wel prima, maar die 1.78cm is wel shockingquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf, opeens 5 cm kleiner dan vorig jaarHad die 183 nog in m'n hoofd.
Alles draait dan ook om die eerste goal. Daarna zijn de floodgates vaak wel open ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
zijn wel leuke wedstrijden als je kans op kans creëert maar hij er niet in wilquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
Inderdaad, al kom je meestal niet verder dan de 2e goal omdat er dan weer disconnect in beeld komt te staan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles draait dan ook om die eerste goal. Daarna zijn de floodgates vaak wel open ja.
Als je hem wint wel ja..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zijn wel leuke wedstrijden als je kans op kans creëert maar hij er niet in wil
kan ik niet van wakker liggen als ik dat niet doequote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:01 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Als je hem wint wel ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |