abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149861343
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Full Bundesliga

Sam en Boateng zijn wel leuke spelers om mee te linken ook nog.
Farfan ook gewoon totaal negeren _O- Oké 3* skills maar verder echt significant veel beter dan Sam :P
Ik vond hem een baas deze fifa, op RF wel te verstaan met Lewandowski en SIF Perisic er naast.
pi_149861353
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:30 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Full Bundesliga

Sam en Boateng zijn wel leuke spelers om mee te linken ook nog.
Tijd geleden met Farfan gespeeld, die deed het ook prima. Helaas wel 3* skills.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:35:42 #53
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149861380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Suarez vind ik maar een nare kerel, heb daarom bijna nooit met hem gespeeld, moet wel enige sympathie voor mijn spelers hebben natuurlijk. Die andere kerel ken ik niet. Ik ga m eens opzoeken in wefut
He en bedankt he :(
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:36:11 #54
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149861388
Wel een interessante kaart inderdaad, hele complete spits. Groot, snel en sterk, en nog eens 85 finishing ^O^

De lengte is het enige nadeel van Lacazette. Al zijn doelpunten zijn met de voet gemaakt, koptechnisch kan ik niks met hem.
Maar diep van binnen lach ik.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:37:40 #55
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149861426
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:35 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

He en bedankt he :(
Altijd groot liefhebber van de speler geweest trouwens
pi_149861472
Dit zo maar eens maken dan:

Nu eerst lekker door de regen naar huis. Ik heb weekenddddd *O*
pi_149861530
Teampje voor de autisten onder ons.

pi_149861536
En nu naar wintersport _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_149861559
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Farfan ook gewoon totaal negeren _O- Oké 3* skills maar verder echt significant veel beter dan Sam :P
Ik vond hem een baas deze fifa, op RF wel te verstaan met Lewandowski en SIF Perisic er naast.
3* is echt no go voor mij op RW
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149861577
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:42 schreef over_hedge het volgende:
En nu naar wintersport _O_
Lekker man! Hoop dat je een beetje chille sneeuw hebt!
pi_149861606
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:40 schreef DannyDeko het volgende:
Dit zo maar eens maken dan:
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/395350/]afbeelding[/url] ]

Nu eerst lekker door de regen naar huis. Ik heb weekenddddd *O*
precies het team dat ik een tijd terug had bedacht voor hem. Maar toch full Bundes gegaan uiteindelijk :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149861691
Echt die long throws van keepers dit jaar :')

2-1 verloren terwijl ik 1 punt nodig had voor promotie omdat mijn keeper de bal recht tegen sturridge aangooit
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:51:50 #63
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149861782
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Henrys het volgende:

2-1 verloren terwijl ik 1 punt nodig had voor promotie omdat mijn keeper de bal recht tegen sturridge aangooit
Zomaar uit zichzelf? Kutspel inderdaad soms.
pi_149861891
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:48 schreef Henrys het volgende:

daarom dropkick ik echt alles. Die zijn mega nauwkeurig. Ook longthrow trait is maar inefficiënt dit jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:57:15 #65
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149861942
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

daarom dropkick ik echt alles. Die zijn mega nauwkeurig. Ook longthrow trait is maar inefficiënt dit jaar
Met Cech gaat het bijna altijd goed. En die ene keer dat het fout gaat geef ik gewoon mezelf de schuld.
pi_149861972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Met Cech gaat het bijna altijd goed. En die ene keer dat het fout gaat geef ik gewoon mezelf de schuld.
Als je gewoon goed kijkt kan het eigenlijk niet fout gaan. Als het dus fout gaat is het vaak je eigen schuld inderdaad.
  vrijdag 20 februari 2015 @ 16:58:31 #67
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149861984
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zeker niet met Suarez en Choupo gespeeld? :P
Toch wel goed he, die UP IF? _O_
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_149862008
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:57 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Bij mij ging het echt te vaak fout met gooien. Dan zie je ruimte voor de counter, heb je een keeper met long throw, balkje helemaal vol en dan komt er een random pisbal over 20 meter die ze onderscheppen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149862073
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

Toch wel goed he, die UP IF? _O_
Echt bizar. Kerel van 1.91 die zo wendbaar en snel is. Net een slangenmens hoe hij overal doorheen komt. Kan echt geen minpunt noemen eigenlijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:04:20 #70
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149862153
Buiten Handanovic, nog keepers in de Serie A die er iets van kunnen?
pi_149862186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Buiten Handanovic, nog keepers in de Serie A die er iets van kunnen?
Lopez vond ik wel degelijk. Merkte geen verschil tussen IF en NIF.

Maar ik ergerde me kapot aan het uitzicht op zijn vleespet bij doeltrappen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:06:25 #72
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_149862197

Eerste filmpje van KSI sinds tijden dat goed is.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_149862217
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 16:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Zomaar uit zichzelf? Kutspel inderdaad soms.
Hij projecteert zo erg die worp dat het een kleine moeite is om die bal met een 90 pace spits te onderscheppen. Vind SIF De Gea trouwens ook maar wisselvallig misschien toch maar terug naar Courtois die pakt echt alles als ik tegen hem speel
pi_149862242
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij projecteert zo erg die worp dat het een kleine moeite is om die bal met een 90 pace spits te onderscheppen. Vind SIF De Gea trouwens ook maar wisselvallig misschien toch maar terug naar Courtois die pakt echt alles als ik tegen hem speel
Hart _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:10:42 #75
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_149862295
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lopez vond ik wel degelijk. Merkte geen verschil tussen IF en NIF.

Maar ik ergerde me kapot aan het uitzicht op zijn vleespet bij doeltrappen.
Ik zit met dat Griezmann team te puzzelen. Ik ga Pogba gewoon koppelen aan IF Bonucci en Chiellini. Alleen heeft Boateng de andere plek als CB. Dus het wordt een 8 chem Handanovic, of een 10 chem italiaanse Serie A- keeper. Ik neig naar de 8 chem Handanovic, heb ik al eerder gehad, en dat ging beter dan met Neuer toen.
pi_149862625
IF Toure is wellicht mijn favoriete IF dit jaar. Hoef geen Kompany meer te gebruiken en IF Toure is echt zoveel beter en van zijn lengte merk ik niks
pi_149862647
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:24 schreef Henrys het volgende:
IF Toure is wellicht mijn favoriete IF dit jaar. Hoef geen Kompany meer te gebruiken en IF Toure is echt zoveel beter en van zijn lengte merk ik niks
Hij lijkt mij ook wel goed ja, maar die lengte is wel erg extreem bij hem. Als je dan eens iemand tegenkomt die wel kan crossen en timen (zijn zeldzaam dit jaar) dan ben je de sjaak.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149862671
Ik denk dat ik al 12 potjes op rij niet meer heb gewonnen. :') :D
PSN: DePresident_
pi_149862706
huh er is niks gepost over die ene en toch verdwijnen er posts? :?
pi_149862719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:

[..]

Ik zit met dat Griezmann team te puzzelen. Ik ga Pogba gewoon koppelen aan IF Bonucci en Chiellini. Alleen heeft Boateng de andere plek als CB. Dus het wordt een 8 chem Handanovic, of een 10 chem italiaanse Serie A- keeper. Ik neig naar de 8 chem Handanovic, heb ik al eerder gehad, en dat ging beter dan met Neuer toen.
Buffon heeft wel een UP. Ik vind hem (al zijn versies) al jaren kut eigenlijk, maar je kan het eens proberen. Neuer vond ik ook maar mehh, maar dat komt wel mede door het prijskaartje wat de totale ervaring dan nog erger verneukt. UP Handanovic op 8 chem zal ook echt niet heel slecht zijn ineens. Hij pakt sowieso iedere pingel die binnen 2 meter komt van waar hij duikt. Niet normaal bij pingels, net als IRL _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149862724
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Van Litmanen ofzo?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149862739
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Van Litmanen ofzo?
oh die heb ik helemaal niet zien posten _O-
pi_149862766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

oh die heb ik helemaal niet zien posten _O-
Hij komt iedere dag even trollen voor mijn gevoel, maar ik zie posts vaak verdwijnen of ge-edit worden. Denk dat hij in zijn kliniek een half uurtje per dag het internet op mag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:32:39 #84
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_149862834
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
WTF mijn bolletjes post is ook geedit :') mogen we het zelfs niet meer over cocaïnesmokkel hebben _O-
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_149862915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:26 schreef DePresident. het volgende:
Ik denk dat ik al 12 potjes op rij niet meer heb gewonnen. :') :D
Daar had ik ook last van. Nu heb ik een divisie team wat echt puur zakelijk,overpowered en pace is en en een team met spelers die ik in het echt ook graag zie spelen maar die zou ik nooit in divisie gebruiken

Voel me totaal niet schuldig omdat het toch een fortuin heeft gekost en ik toch maar tegen dezelfde BPL Teams speel met 0 creativiteit. Heb net 2 seizoenen op rij alleen maar tegen BPL teams gespeeld. Begin Ibarbo haast te missen. Kan zelfs winnen van park the bus/custom tactics teams door puur op de counter te spelen zonder hoge steekballen te spammen
pi_149863011
Tegen park the bus kan je toch niet counteren joh _O-

Ik kan er ook steeds beter tegen spelen, maar dan is het gewoon meer door erdoorheen te dribbelen of puzzelen. Voordeel van die auto defending die al die kneuzen gebruiken is ook dat je makkelijk penalties uit kan lokken door er gewoon met een simpele skill move tegenaan te vliegen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:40:33 #87
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_149863023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij lijkt mij ook wel goed ja, maar die lengte is wel erg extreem bij hem. Als je dan eens iemand tegenkomt die wel kan crossen en timen (zijn zeldzaam dit jaar) dan ben je de sjaak.
Wtf, opeens 5 cm kleiner dan vorig jaar _O- Had die 183 nog in m'n hoofd.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_149863095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Tegen park the bus kan je toch niet counteren joh _O-

Ik kan er ook steeds beter tegen spelen, maar dan is het gewoon meer door erdoorheen te dribbelen of puzzelen. Voordeel van die auto defending die al die kneuzen gebruiken is ook dat je makkelijk penalties uit kan lokken door er gewoon met een simpele skill move tegenaan te vliegen.
Dat klopt maar als je een keer scoort tegen park the bus gaan volgens mij echt gelijk op all out attack want daarna is het een stuk makkelijker. Enige waar ik echt een hekel aan heb is als je tegen park the bus speelt en de keeper pakt ook nog een keer alles en dan spelen ze een keer een perfecte hoge steekbal en dat is dan gelijk een goal
pi_149863138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:43 schreef Henrys het volgende:

[..]

Dat klopt maar als je een keer scoort tegen park the bus gaan volgens mij echt gelijk op all out attack want daarna is het een stuk makkelijker. Enige waar ik echt een hekel aan heb is als je tegen park the bus speelt en de keeper pakt ook nog een keer alles en dan spelen ze een keer een perfecte hoge steekbal en dat is dan gelijk een goal
+1
pi_149863175
quote:

[..]

Amen, my brother
pi_149863285
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:40 schreef Reemi het volgende:

[..]

Wtf, opeens 5 cm kleiner dan vorig jaar _O- Had die 183 nog in m'n hoofd.
Ja ik dus ook. Hij leek me wel prima, maar die 1.78cm is wel shocking _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149863298
quote:

[..]

Alles draait dan ook om die eerste goal. Daarna zijn de floodgates vaak wel open ja.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_149863320
quote:

[..]

zijn wel leuke wedstrijden als je kans op kans creëert maar hij er niet in wil :P
  vrijdag 20 februari 2015 @ 17:56:15 #94
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_149863401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Alles draait dan ook om die eerste goal. Daarna zijn de floodgates vaak wel open ja.
Inderdaad, al kom je meestal niet verder dan de 2e goal omdat er dan weer disconnect in beeld komt te staan. :')
Dat is echt in teveel potjes, ga ik lekker haal ik het eerste kwartier nog niet eens en blijft het close verlies ik die pot weer op miraculeuze wijze in de laatste paar minuten óf met pingels. :')
pi_149863536
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:53 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

zijn wel leuke wedstrijden als je kans op kans creëert maar hij er niet in wil :P
Als je hem wint wel ja..
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
pi_149863558
heerlijk net een powernap gedaan
pi_149863598
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 18:01 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:

[..]

Als je hem wint wel ja..
kan ik niet van wakker liggen als ik dat niet doe
pi_149863618
Komen er nog speciale packs oid dit weekend denken jullie?
pi_149863646
WAT was ook al weer de site waar je kon zien hoeveel een speler kost
pi_149863662
Wel leuk al die Gervinho, Doumbia en Ibarbo teampjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')