SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winter Upgrade info HIER
ik zie alleen meer mensen die boven het gemiddelde zitten hoorquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar kleine mannetjes bij degene die ik opgezocht heb. wie was er nog meer een beetje normaal dan?
Ken alleen paar gasten die zaalvoetballen, vind binnen teamsporten maar een beetje gay. Lijkt me wel leuk om een keertje te voetballen. Ben inmiddels al zo oud dat het eigenlijk al te laat is om te beginnen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:36 schreef FCsuarez het volgende:
Gewoon foebelluh jonguhh niks te hockeyen.
Alleen hockeymeisjes met je stick laten spelen meer niet.
Ik ben met 1.92 nou niet extreem lang ofzo. Ook niet extreem zwaar (er was gelukkig nog een voetballer met een match)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zie alleen meer mensen die boven het gemiddelde zitten hoor
Je hebt nog nooi op voetbal gezeten?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ken alleen paar gasten die zaalvoetballen, vind binnen teamsporten maar een beetje gay. Lijkt me wel leuk om een keertje te voetballen. Ben inmiddels al zo oud dat het eigenlijk al te laat is om te beginnen.
Noem je nou in 1 zin en zaalvoetbal en volleybal Gayquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ken alleen paar gasten die zaalvoetballen, vind binnen teamsporten maar een beetje gay. Lijkt me wel leuk om een keertje te voetballen. Ben inmiddels al zo oud dat het eigenlijk al te laat is om te beginnen.
1,92 is significant groter dan het gemiddelde en 88kg ook hèquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben met 1.92 nou niet extreem lang ofzo. Ook niet extreem zwaar (er was gelukkig nog een voetballer met een match)
Ja weet het gemiddelde niet, voel me nooit groot ofzo als ik in een kroeg sta.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,92 is significant groter dan het gemiddelde en 88kg ook hè
Vanaf mijn 6e deed ik aan tennis en hockey, daar was ik toen al 4/5 dagen mee zoet in de week. Daar had ik helemaal geen tijd meer voor joh.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je hebt nog nooi op voetbal gezeten?
88-ish kilo is gewoon prima met die lengte. Mijn doel voor het einde van dit jaar is om ongeveer 93 kilo te wegen (dus nog +4 te gaan)quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik ben met 1.92 nou niet extreem lang ofzo. Ook niet extreem zwaar (er was gelukkig nog een voetballer met een match)
Volleybal even over vergeten, dat is wel een mooie sporten. Vind ik alleen leuker om op het strand te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Noem je nou in 1 zin en zaalvoetbal en volleybal Gaymoet je hier komen. dwerg.
1,81 in 2011quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja weet het gemiddelde niet, voel me nooit groot ofzo als ik in een kroeg sta.
ja meisjes zijn soms wat klein.
Weet niet in wat voor tenten jij dan staat, maar ik kan op een feest meestal wel over het grote gros heenkijken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja weet het gemiddelde niet, voel me nooit groot ofzo als ik in een kroeg sta.
ja meisjes zijn soms wat klein.
Ok ok, ik vind hockey echt helemaal niets. Tennissen daarentegen kan ik nog best redelijk, albeit met een slechte techniekquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vanaf mijn 6e deed ik aan tennis en hockey, daar was ik toen al 4/5 dagen mee zoet in de week. Daar had ik helemaal geen tijd meer voor joh.
Stuur Lindgren. een dm zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik zit even door de eerste spoiler van de TT te scrollen, zoveel users die hier niet meer posten
Tijd voor een update, met een nieuwe kopje voor de gevallen strijders!
Ik hoop nog 2 kilo vet om te zetten in 3 kilo spierquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
88-ish kilo is gewoon prima met die lengte. Mijn doel voor het einde van dit jaar is om ongeveer 93 kilo te wegen (dus nog +4 te gaan)
Kost die nergert?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:48 schreef Henrys het volgende:
MOTM Lukaku speelt echt heerlijk, MOTM Bony is kut en Doumbia als CAM werkt niet
Tijd voor plan B
[ afbeelding ]
Heb er 400k voor betaald maar zal wel nog omlaag gaanquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kost die nergert?
bohhh ik heb wel 88 heading accuracy
Headinghi ha ho
Dacht hem voor een 0 minder op te pikken. laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb er 400k voor betaald maar zal wel nog omlaag gaan
Denk niet dat hij zo goedkoop wordt, is maar MOTM voor 1 dagquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dacht hem voor een 0 minder op te pikken. laat dan maar zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |