Inderdaad, wij zijn allemaal woedend. Ook onze andere nicht (haar eigen zus) is heel boos. Ze had mijn broertje moeten bellen, dan had hij hem per direct weer opgehaald en had het beestje nu nog geleefd. Beter in een klein huis alle liefde krijgen die het nodig heeft dan af laten maken. Zelfs familie die je je leven lang kent kun je blijkbaar niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:36 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wat een laffe naaienstreek van dat nichtje zeg! Zoiets doe je niet zonder overleg met de oorspronkelijke eigenaren.
Zo vaag is het niet. Onze nicht wilde dolgraag die hond overnemen. Volgens haar eigen zus is ze er waarschijnlijk gewoon zat van geweest omdat hij niet heel lang alleen kon zijn.quote:
Dus de dierenarts had dit nooit mogen doenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:43 schreef bonke het volgende:
volgens mij mag een dierenarts zelfs bij geneesbare ziektes of breuken geen spuitje meer geven
de eigenaar zal moeten betalen voor de ziektekosten van een dier zolang het geneesbaar is
tokkies be tokkie. En als zij een lulverhaal (tenminste, daar gaan we maar vanuit dan, we horen hier maar één kant) ophangen dat hij vals is of bijvoorbeeld mensen heeft gebeten dan gaat zo'n dierenarts daar wellicht in mee. Die is vast niet wettelijk verplicht zwart op wit te hebben staan dat aan de hand van gedragsonderzoek is gebleken dat hij onhandelbaar is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zo vaag is het niet. Onze nicht wilde dolgraag die hond overnemen. Volgens haar eigen zus is ze er waarschijnlijk gewoon zat van geweest omdat hij niet heel lang alleen kon zijn.
Ze zou mijn broertje bellen mocht er iets aan de hand zijn, maar geen telefoontje, geen smsje, helemaal niks en vandaag kreeg die te horen dat King dood is.
Ze zijn er al geweest maar zij trekt zich er niks van aan. Volgens haar was hij vals. En we kunnen ook niks meer doen nu, die lieve schat is doodquote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:44 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik zou er gewoon even langs gaan om verhaal te halen!
Ze heeft niks laten weten. Tot voor kort zij ze dat het goed ging met King, beweerde dat hij bij haar wel alleen kon zijn en nu opeens bericht dat ze hem heeft laten afmaken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:45 schreef Rockefellow het volgende:
Ze heeft toch laten weten dat het niet ging.
Wellicht moet je Broertje voortaan wat beter nadenken voordat hij afspraken maakt... of een hond aanschaft... of een naam voor een huisdier verzint.
Het was in de tijd dat hij bij mijn broertje was totaal geen onhandelbare hond, nergens last van. Heel lief en luisterde ook heel goed. Mijn moeder heeft ook regelmatig op hem gepast in haar eigen huis en ook nergens last van, voor haar puppy van toen 10 weken was die ook heel lief.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
tokkies be tokkie. En als zij een lulverhaal (tenminste, daar gaan we maar vanuit dan, we horen hier maar één kant) ophangen dat hij vals is of bijvoorbeeld mensen heeft gebeten dan gaat zo'n dierenarts daar wellicht in mee. Die is vast niet wettelijk verplicht zwart op wit te hebben staan dat aan de hand van gedragsonderzoek is gebleken dat hij onhandelbaar is.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ze heeft niks laten weten.
quote:bericht dat ze hem heeft laten afmaken.
Ik bedoel hiervoor. Ze zou het laten weten als het niet goed ging bij haar in huis, als mijn broertje dat geweten had dan had hij hem per direct daar weer weggehaald. Hij wilde een goed leven voor de hond, wilde hem niet dood hebben.quote:
Lijkt mij stug. Je kan iemand niet verplichten om te betalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:43 schreef bonke het volgende:
volgens mij mag een dierenarts zelfs bij geneesbare ziektes of breuken geen spuitje meer geven
de eigenaar zal moeten betalen voor de ziektekosten van een dier zolang het geneesbaar is
De dierenarts kan ook een behandeling niet verplichten, dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij stug. Je kan iemand niet verplichten om te betalen.
Ze blijft alleen beweren dat hij vals was. Maar daar geloven we niks van. Een hond wordt niet van de 1 op andere dag vals.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:54 schreef 2dope het volgende:
Matige grap van die nicht in ieder geval. Zei ze nog iets van "ik heb 'm toch gekocht/gekregen!?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |