Ik mis de Carters, (uit de kroeg dan)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 06:42 schreef Poezewoes het volgende:
Nou ja Kathy is terug in ieder geval in Eastenders, en het Lucy verhaal suddert verder.
Denk niet dat Sharon het niet gaat verklappen wat ze weet, maar die verhaallijn mag van mij afgelopen zijn.
Heel Eastenders loopt leeg, en de huidige spelers vind ik niet veel aan!
Ja die zijn niet veel in beeld.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ik mis de Carters, (uit de kroeg dan)
Het is een dieptepunt momenteelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Het is het allemaal gewoon net niet. Ik kijk inmiddels een aantal weken trouw mee.
Triestheid ten top.
En weer dat gedoe van Lucy
Nou, ik kijk wel veel minder moet ik eerlijk bekennen. Het duurt me te lang met de moord op Lucy.quote:
Kun je nu weer een jaar aan vastplakken.....quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik kijk wel veel minder moet ik eerlijk bekennen. Het duurt me te lang met de moord op Lucy.
Je bent in voor een schokquote:Op zondag 11 oktober 2015 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Moest net een traantje wegpinken bij het vertrek van Carol
Vriend die naast me zat: Wtf
Nu bezig met afgelopen week. Benieuwd wat er met Phil is gebeurd.
Staat Ian goed btw zijn nieuwe kapsel
Ben benieuwd. Met Kathy en die Gavin (?) kan het ook wel weer leuk worden. Ik mis al een tijdje een echte bad guy zoals Michael of Derek.quote:
Alleen de aankomst van een nieuw karakterquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Met Kathy en die Gavin (?) kan het ook wel weer leuk worden. Ik mis al een tijdje een echte bad guy zoals Michael of Derek.
De link die je poste bevat die spoilers?
Ik vind het zeer sterk en zonder sensatie die Les verhaallijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 19:57 schreef mascara-klodder het volgende:
Bijzondere verhaallijn van Pam en Less. Prima staaltje acteerwerk weer
Dat van Donna moest ik wel een traantje wegpinken btw. Zo sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |