quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:25 schreef mommychaos het volgende:
Haha op twitter zit een meisje uit de US met naam Bobbie Beale die opeens onbegrijpelijke tweets kreeg. Leuk detail, haar hond heet Lucy.
Er gaan geruchten dat hij weer een 6 maanden contract heeft getekend .quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe zal het btw met Dean aflopen?
Ik hoop dat hij zijn verdiende loon krijgt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe zal het btw met Dean aflopen?
Dat zou ik echt waardeloos vinden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dean ik weet zijn eigen naam niet, zei in een interview, dat hij er mee weg komt met de verkrachting.
Ja precies!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou ik echt waardeloos vinden.
Mee eens .quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:32 schreef Poezewoes het volgende:
Dean ik weet zijn eigen naam niet, zei in een interview, dat hij er mee weg komt met de verkrachting.
Ja er moet toch gerechtigheid zijn toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef mommychaos het volgende:
Bobbie Beale: I didn't kill my sister on EastEnders
As viewers all over the UK found out the identity of Lucy Beale's killer in EastEnders, Bobbie Beale in the States received a string of very confusing tweets.
Bobbie, a Californian cosmetology student, said she had "no clue" what the tweets were about as she thought they were talking about her dog, also called Lucy.
She said "I was in class and my phone died because of how many notifications I was getting."
Adam/Ian heeft haar nog getweet dat ze hopelijk de lol ervan kan inzienAardige man is dat volgens mij.
k heb ook ergens gelezen dat Dean ermee weg zou komen, maar dat er wel iets heel anders zou gebeuren waardoor hij toch min of meer zijn verdiende loon zou krijgen... Misschien dat met Shabnam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |