quote:
Da's wel een goeie. Kan je ook je 'eigen ik' in kwijt misschien. Heb je die vrijheid nog om ander keuze te maken?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, andere doelgroep helpen. Meisjes (en jongens) die strugglen met hun 'ik', dat opgroeien tussen twee culturen best lastig is en bemiddeling. Geen idee, vrij moeilijk te bereiken groep ook.
Leuk, maar ik moet zeggen dat ik (denk voor het eerst van mijn leven) voor de Fransen was de laatste finale, die deden dat ook wel geinig toen met die hakaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Rugby
![]()
Dit jaar in Engeland WK
En ik krijg een aantal gratis kaarten dus sowieso kijken
'Hooligans hebben ons juweel verkracht'quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik lach me vooral dood om de media en de reactie van de gemiddelde Nederlander.
Iedereen die ik ken die in Rome was heeft er nauwelijks wat van meegekregen
http://nos.nl/artikel/202(...)lt-heel-erg-mee.htmlquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'Hooligans hebben ons juweel verkracht'
Laat jij je niet te veel beïnvloeden in de zin dat ze aan jou sport komen?
Dat je daarom een paar vrienden meteen geloofd die zeggen dat het wel mee viel?
Niet echt objectief waarschijnlijk.
Verder niet denken dat het een aanval tegen jou is hoor
En ik geloof ooggetuigen beter dan media die het allemaal binnen 5 minuten denken te weten ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
Mwah. Ik denk van niet hoor. Media klopt het gewoon heel erg op. En dat is niet alleen bij voetbal zo.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
'Hooligans hebben ons juweel verkracht'
Laat jij je niet te veel beïnvloeden in de zin dat ze aan jou sport komen?
Niet echt objectief waarschijnlijk.
Verder niet denken dat het een aanval tegen jou is hoor
de hakaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk, maar ik moet zeggen dat ik (denk voor het eerst van mijn leven) voor de Fransen was de laatste finale, die deden dat ook wel geinig toen met die haka
jahoor, niks staat vast wat ik ga doen na mn afstuderen zegmaar. Ach en ja, eigen ik ook wel deels ja. Maar komt wel goed.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Kan je ook je 'eigen ik' in kwijt misschien. Heb je die vrijheid nog om ander keuze te maken?
Alles komt goed. Altijd. Wet van het leven.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jahoor, niks staat vast wat ik ga doen na mn afstuderen zegmaar. Ach en ja, eigen ik ook wel deels ja. Maar komt wel goed.
Jammer ja, van die mensen die zich schamen Nederlander te zijn, wat een onzinquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk van niet hoor. Media klopt het gewoon heel erg op. En dat is niet alleen bij voetbal zo.
En dat zegt ook niemand, dat beweert iedereen. Maar als ik ze vraag om citaten waar ik iets goedkeur is dat er niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:48 schreef schommelstoel het volgende:
voetbalvandalisme is gewoon 'not done'
Maar zo gaat het overal en altijd Inso, de kleine groep verpest het voor de grotere.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zegt ook niemand, dat beweert iedereen. Maar als ik ze vraag om citaten waar ik iets goedkeur is dat er niet.
Feit blijft dat 95% van de supporters een hele gezellige dag(en) heeft gehad en die als criminelen worden weggezet terwijl een deel pas achter kwam toen ze weer terug kwamen.
En dat betekend dat je er niets over mag zeggen want dan bagatelliseer je het?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar zo gaat het overal en altijd Inso, de kleine groep verpest het voor de grotere.
Ik vind het echt stoere kerels. Niet van die watjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn vrouw is er ook gek op, voetbal vind ze niks want die broeken zijn veel te lang
Idd. Ik zou me pas schamen Nederlander te zijn als ik die bos wortels overal zie lopen bij Nederlands elftal wedstrijdenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer ja, van die mensen die zich schamen Nederlander te zijn, wat een onzin
Dit dus. Het lijkt erop dat als je op dit moment zegt dat bijv. de politie zich ook niet netjes heeft gedragen, ronduit asociaal, men gelijk de conclusie trekt dat jij dan ook vast van alles heb lopen slopen. Zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat betekend dat je er niets over mag zeggen want dan bagatelliseer je het?
Dan mag je politiegeweld tegen willekeurige supporters goedpraten?
De enigste groep die bagatelliseert zijn de schreeuwers tegen voetbalgeweld.
Oke Inso, dit argument ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat betekend dat je er niets over mag zeggen want dan bagatelliseer je het?
Dan mag je politiegeweld tegen willekeurige supporters goedpraten?
De enigste groep die bagatelliseert zijn de schreeuwers tegen voetbalgeweld.
Het is mij al 20 keer verweten omdat ik iets genuanceerder denk de laatste 24 uur.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oke Inso, dit argument ga ik niet op in.
Laatste jaren is het volgens mij hip om de termen, bagatelliseren/over een kam scheren heel erg populair om te gebruiken.
Soms iets te snel als je het mij vraagt.
En FOK! is levenslesboek voor de werkelijkheid ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is mij al 20 keer verweten omdat ik iets genuanceerder denk de laatste 24 uur.
Als je niet voor levenslang en martelen bent bagatelliseer je op FOK!.
Ik hoop het niet want ik heb de laatste 24 uur zelden zoveel dommigheid gehoord op FOK!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En FOK! is levenslesboek voor de werkelijkheid ?
Hmm, bedankt ?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want ik heb de laatste 24 uur zelden zoveel dommigheid gehoord op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |