weet ik welquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hmh is veeeeel te klein. Daar gaan ze denk ik nooit staan. Maar eerst afwachten als ze überhaupt komen maar ik geloof dark_angulus blindelings ;-)
Precies, vorige keren in Paradiso was prima.quote:
Nou,quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hopelijk niet op Lowlands maar gewoon een eigen show in Ziggo Dome
Vorige keren.... dat was HMM en Ahoy en niet Paradiso, dat is een eeuwigheid geleden. Tour ervoor waren 013 en Oosterpoort de kleinste zalen.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:48 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Precies, vorige keren in Paradiso was prima.
Ja, en de laatste keer sloten ze af in de Alpha, dat is een stuk realistischer. Heb je een jaar of 20 winterslaap gehouden??quote:Op woensdag 18 november 2015 07:49 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Nou,
dat ligt eraan, als het maar geen Mega tent is.
In 1993 anders prima vermaakt in de 2e tent
Vorige keren waren ze afsluiter in de Alpha maar wil niet naar Lowlands voor 1 band. Laatste keer Pinkpop op Main afsluiten. Dat was iets te massaal.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:49 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Nou,
dat ligt eraan, als het maar geen Mega tent is.
In 1993 anders prima vermaakt in de 2e tent
20 jaar is bij Tool anders maar 2 albumsquote:Op woensdag 18 november 2015 08:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en de laatste keer sloten ze af in de Alpha, dat is een stuk realistischer. Heb je een jaar of 20 winterslaap gehouden??
Klopt ook, meer heb ik ook nog nergens gezien. Hoop vooral dat die tour ook iets betekent in relatie tot een albumquote:Op woensdag 18 november 2015 11:02 schreef totalatool het volgende:
Ik hoop heel erg dat ze volgend jaar eindelijk weer eens naar Europa komen, maar waar is die informatie dan te vinden? Tot nu toe wordt er alleen gesproken over enkele concerten in de States...
Ik ga liever naar de ziggo dome dan naar de HMH of Ahoy in ieder geval.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Prima qua geluid enzo, maar veel te massaal.
Je weet dat de Ziggo Dome groter is dan de HMH en Ahoy?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:34 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de ziggo dome dan naar de HMH of Ahoy in ieder geval.
Kleinere zalen hebben natuurlijk wel altijd de voorkeur.
twitter:AltNationNet twitterde op donderdag 19-11-2015 om 09:49:32Tool Guitarist Will Meet You For $500 On U.S. Tour https://t.co/Qx9ryIbsIl https://t.co/AcX9ARdHXq reageer retweet
Dat klinkt heel dubieusquote:Op donderdag 19 november 2015 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:AltNationNet twitterde op donderdag 19-11-2015 om 09:49:32Tool Guitarist Will Meet You For $500 On U.S. Tour https://t.co/Qx9ryIbsIl https://t.co/AcX9ARdHXq reageer retweet
Ja, dat was mijn punt. Dat van de grotere zalen in Nederland de ziggo mijn voorkeur geniet, maar dat kleinere zalen wel gewoon het tofste blijven. Ik noem een Paradiso, Melkweg, Doornroosje, etc.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:42 schreef totalatool het volgende:
[..]
Je weet dat de Ziggo Dome groter is dan de HMH en Ahoy?
Ehm, daar heb ik ze gezien in 2006 of 2007.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:02 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hmh is veeeeel te klein. Daar gaan ze denk ik nooit staan. Maar eerst afwachten als ze überhaupt komen maar ik geloof dark_angulus blindelings ;-)
Was niet een heel best concert. Maynard had last van z'n keel ofzo, ze speelden ook een verkorte set (zonder 10.000 days). Geluid was ook niet jedat. (En na Mastodon kon je niks meer horen.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:24 schreef PimD het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik in 2007 (?) niet naar de show in Ahoy (?) ben gegaan. Had ze toen al in de HMH gezien met een soort van tour-opener/preview volgens mij en daarom geen zin om weer te gaan.
Dat het een verkorte set zou zijn geweest, dat klopt niet hoor, en 10,000 Days stond nergens in Nederland dat jaar op de setlist. Dit was hem (Ahoy 9 november 2006):quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Was niet een heel best concert. Maynard had last van z'n keel ofzo, ze speelden ook een verkorte set (zonder 10.000 days). Geluid was ook niet jedat. (En na Mastodon kon je niks meer horen.)
Dus je kan minder balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |