Bij ons hebben ze dan de "truc" dat ze meisjes uit de derde/vierde/vijfde klas laten oppassen in de docentenkamer, en je 'dus' niet meer mag piepen dat je geen opvang hebt...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dot, wat een nacht!.
Oh jongens, het gedoe is al begonnen. Zie net een mail met daarin het schema voor de rapportvergaderingen in mijn derde werkweek straks weer. Eentje op mijn ene vrije dag, en de andere op mijn andere vrije dag..
Ja, dat is bij ons ook zo. Ik vind dat ook wel prima trouwens. Moet je van tevoren dus aangeven dat je daar gebruik van wilt maken. Had ik keurig gedaan, was de conciërge het vergeten te regelen. Dus toen zat ik met I in draagdoek bij twee vergaderingen, en ze wilde niet slapen, dus heb ik met haar rondjes door het lokaal gelopen terwijl ik mijn mening gaf over wat leerlingen. Mijn collega's vonden het wel grappig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze dan de "truc" dat ze meisjes uit de derde/vierde/vijfde klas laten oppassen in de docentenkamer, en je 'dus' niet meer mag piepen dat je geen opvang hebt...
Ik heb nu na ruim een half jaar lesgeven wel ontdekt dat ik mijn zaakjes echt anders moet regelen dan voorheen en dat ik veel en veel effectiever met mijn tijd om moet/wil gaan. Grenzen stellen, soms niet alles perfect kunnen voorbereiden, etc. Het is heel leerzaam.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ze de eerste acht weken van het schooljaar nog lesgegeven, maar ik verwacht die vrije dagen hard nodig te hebben om mijn werk überhaupt gedaan te krijgen. Dan helpen dit soort dingen, nog afgezien van het organisatorische, niet echt mee.
Ja ik vind het ook niet erg hoor, maar ergens is het natuurlijk raar dat je in het onderwijs volgens de CAO een bepaald aantal dagdelen beschikbaar moet zijn voor werk bij een bepaalde aanstelling, maar dat je daarbovenop toch verwacht wordt op dagdelen dat je niet beschikbaar bent...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:00 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, dat is bij ons ook zo. Ik vind dat ook wel prima trouwens. Moet je van tevoren dus aangeven dat je daar gebruik van wilt maken. Had ik keurig gedaan, was de conciërge het vergeten te regelen. Dus toen zat ik met I in draagdoek bij twee vergaderingen, en ze wilde niet slapen, dus heb ik met haar rondjes door het lokaal gelopen terwijl ik mijn mening gaf over wat leerlingen. Mijn collega's vonden het wel grappig.
Aangezien ik vier dagen werk, valt het wel mee met hoe vaak ik op die ene dag moet komen. Sowieso scheelt het dat ik dichtbij school woon. Was alleen aan het begin van het jaar een paar keer, voor van die opstartvergaderingen.
Ik weet niet hoe het bij jullie verder zit op school, maar een voordeel van lesgeven vind ik wel dat ik redelijk op tijd klaar ben en I dus ook lekker op tijd kan ophalen van kdv.
wij moesten wel, want we wisten al dat we wilden verhuizen. in de zomer gaat dat ws gebeuren, dus we overwegen wel om na de zomer opvang in de wijk bij huis te zoeken. aan de andere kant hebben we zo'n goed gevoel bij dit kdv en zou ik m liever pas als hij overgaat naar de peutergroep laten wisselen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef Kursor het volgende:
Scheikundelerares nam haar baby soms mee naar school en die werd dan indien nodig vermaakt door de amenuensis. Toen het kind wat groter werd en schoolvakanties niet synchroon liepen heeft ze zelfs een keer in de klas gespeeld....'ga maar kleuren op het rechterbord,. En dan boos worden dat de klas niet op let.
Maar serieus, lastig voor jullie.
En wat Kwak zegt: best een nadeel aan opvang bij werk in de buurt, zeker als dat niet om de hoek van huis is.
Dat is bij ons KDV ook.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef Kursor het volgende:
Oriënteren en wachtlijst navragen in je nieuwe buurt kan altijd. (ons KDV heeft voor ma/di/do nog steeds een wachtlijst van een jaar)
Ja ik denk ook dat ik heel graag hem eerder op wil halen en sneller naar huis wil. Maar ik weet ook hoe ik me voel als ik avonden thuis zit na te kijken en dat gevoel kan ik nog steeds erg goed oproepen en dan denk ik dat de afkeer daarvan toch wint...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
Och Kwak ik dacht ook ik ga gewoon 9uurs diensten draaien als F op de opvang zit.
Maar zodra het maar kan race ik naar het KDV en die extra uren kunnen me gestolen worden
Ik vind het op zich niet raar, want ja, vergaderingen/overlegemomenten e.d. zijn nu eenmaal belangrijk in een organisatie. Er werken gewoon veel mensen parttime in het onderwijs en er zullen toch overlegmomenten ingepland moeten worden. Als het maar wel ver van tevoren duidelijk is...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg hoor, maar ergens is het natuurlijk raar dat je in het onderwijs volgens de CAO een bepaald aantal dagdelen beschikbaar moet zijn voor werk bij een bepaalde aanstelling, maar dat je daarbovenop toch verwacht wordt op dagdelen dat je niet beschikbaar bent...
Verstandig, om zoveel mogelijk werk te doen op die dagdelen. Ik heb er gewoon persoonlijk ook een issue mee als I van die hele lange dagen heeft op het kdv... (Wat Blue dus ook beschrijft..)quote:Mijn rooster is best gunstig:
ma 11.00-14.50
do 8.50-15.40
vr 8.00-14.50
Heb opvang van 7.30-17.30 (want ik wil zoveel mogelijk op school werken), en ben van plan eigenlijk niet voor 17.00 op te gaan halen als hij eenmaal gewend is, en ook op tijd weg te brengen zodat ik voor school nog tijd heb om wat te werken. Maar soms kan dat idd. gewoon niet. op vrijdag werkt J thuis, dus dan heb ik sowieso meer ruimte.
Maar dat is toch wel vreemd... Dat - omdat je een kind hebt - het eigenlijk onmogelijk is om coördinator te zijn? Mijn feministische hart moet daar wel een beetje van huilen..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:08 schreef exode het volgende:
Mijn vrouw was ook nog bovenbouwcoordinator, die extra functie heeft ze laten vallen. Dat kon echt niet meer. En ze stond altijd voor groep 8, nu groep 7. Vanwege de piekdrukte rond kamp en musical die ze zonder kind en fulltime al behoorlijk heftig vond. Ze werkt nu 3 dagen overigens.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:14 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet raar, want ja, vergaderingen/overlegemomenten e.d. zijn nu eenmaal belangrijk in een organisatie. Er werken gewoon veel mensen parttime in het onderwijs en er zullen toch overlegmomenten ingepland moeten worden. Als het maar wel ver van tevoren duidelijk is...
[..]
Verstandig, om zoveel mogelijk werk te doen op die dagdelen. Ik heb er gewoon persoonlijk ook een issue mee als I van die hele lange dagen heeft op het kdv... (Wat Blue dus ook beschrijft..)
Wat ik voor mezelf soms doe: als het even wat rustiger is op school, dan maak ik daar wel gebruik van door mezelf na een laatste uur vrij te geven.Ook om te compenseren dat je op andere momenten in het schooljaar extra uren maakt. Dat je die vrijheid wel hebt in het onderwijs, maakt ook dat ik het prettig vind om in die sector te werken.
misschien niet echt honger?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij wil best een beetje op de speen sabbelen maar draait ook alle kanten op met zijn hoofd, en alle melk die er dan nog uitkomt laat hij gewoon zijn mondje weer uitlopen. Hij slikt het niet door..
Hij heeft wel honger, ik heb hem net maar aangelegd (hij moest zo huilenquote:
Trouwens.. ik zou misschien beginnen met kolven als je weet dat het flesje goed gaatquote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is eigenlijk wel een goed idee, Blue. Oma vindt dat vast wel leuk.
Sq, bedankt voor de bemoedigende woorden. Ik hoop dat het hier ook minstens zo zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt ze toch nog lekker gemiddeld
disclaimer
Dit.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 12:43 schreef AwayTL het volgende:
Als ze nog huilt doe je t niet hard genoeg Skittles.
dat klinkt fijn!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 13:11 schreef Phaidra het volgende:
Och DaD. Ik zou inderdaad eerst afwachten of hij bij anderen wel wil drinken.
Veel onderwijzers hier zeg! Lastig al die vergaderingen op vrije dagen en dat nakijkwerk... Van een vriendin weet ik dat ze ervoor koos om alles op school te doen en dan haar dochter pas later op te halen. Anders kwam ze toch in de knoop met alles.
Ik heb 1x per 2 maanden een vergadering op mijn vrije dag. Omdat iedereen regelmatig thuis werkt, is er een maandelijkse meet&greet om van elkaar op de hoogte te blijven waar we mee bezig zijn. Ene keer op dinsdag, andere keer op donderdag. Ik probeer wel om die dag om te ruilen met een andere werkdag, maar als dat niet lukt is het jammer. Andere vergadering zijn eigenlijk altijd op maandag en donderdag, op die dagen zijn de meeste collega's wel op kantoor (en ik dus ook).
Ik zag dat er alweer baby's bijna jarig zijn!Die waren toch pas net geboren?!
Wij zijn helemaal uitgerust na een goede nacht. Voedingen om 1, 4 en 7.30 en daartussen heerlijk kunnen slapen. Peuter was ook maar 2x heel kort wakker rond dezelfde tijd, dus maximaal kunnen slapen
eigen broeken!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:48 schreef BlueEyes het volgende:
NTS fijn dat hij het zo goed doet! Misschien toch ook wel dankzij de bv? Toch daarvan de afweerstoffen die wat helpen?
Goed bezig in elk geval!ik pas weer in 5 van mijn pre-zwangerschap broeken
![]()
Enige sneue is wel dat het skinnyjeans laag op de heup zijn en ze dus een enorme muffintop veroorzaken![]()
En de best zittende is degene met de meeste stretch.
Maar he, het begin is er... Na ruim 7 maanden![]()
Nu wel eerdaags shoppen voor extra broeken die hoog zitten. Staat wel leuk bij de andere 14 broeken die al in de kast liggen
wetsuit?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:59 schreef BlueEyes het volgende:
En ik constateerde net dat buikspieroefeningen iets consequenter doen misschien ook een goeie optie is![]()
(Zien jullie hier de omgikgaopvakantieenmoetinzomerklerenpassenstress ontstaan?)
als ik een jurkje mooi vind dan draag ik het. kan J mooi de hik krijgenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
Wat goed blueeyes!
Ik irriteer me aan de blob die over mn broekrand floept als ik zit.
Of de rand van mn legging die in mn zachte buik drukt![]()
Man zei laatst dat een broek me mooier staat dus heb ik mn nieuwe king louie jurkje terug de kast in gegooid. Maargoed hij is iig wel eerlijk
Misschien is oefenen met fles drinken ook wel een beetje 'overrated'?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft wel honger, ik heb hem net maar aangelegd (hij moest zo huilen) en aan de borst dronk hij heel goed.
Het gaat gewoon al tijden zo, we oefenen wel maar het schiet niet op. Baard is door de week te laat thuis om nog te oefenen, dus of het bij hem beter gaat weet ik niet.
Ik was er zelf onzeker over vandaar dat man en ik het erover hadden. Waardeer het wel dat hij eerlijk isquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als ik een jurkje mooi vind dan draag ik het. kan J mooi de hik krijgen
maar wat ik op foto's zag ben jij alweer/nog hartstikke slank...
maar goed, ik ben altijd al dik geweest dus ik vind al heel snel dat mensen niet moeten miepen over hun gewichtsnap best dat je moet wennen aan dat t niet meer t zelfde is.
Wat is het verschil tussen gewone sushi en kindersushi? I eet altijd van onze sushi mee. (Ze is er echt wild van!).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:24 schreef exode het volgende:
Ik heb me net verlekkerd aan het afhaalmenu van onze favoriete sushitent. Morgen als de visite weg is, haal ik sushi en vieren we nog even met champi dat we een jaar mama zijn.Ze hebben ook kindersushi zie ik....Hij is gek op rijst en vis dus hij eet vast wel een hapje mee.
misschien zit er kibbeling en knakworst in?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:26 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen gewone sushi en kindersushi? I eet altijd van onze sushi mee. (Ze is er echt wild van!).
Leuk vooruitzicht!!
Fazz, veel plezier!! En NTS, nog sterkte ermee..
net als bij de mac, krijg je er een klein japans plastic speeltje bij, whihiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:30 schreef exode het volgende:
Ik ga het even bestuderen....
Nee even groot zo te zien. Strange...kiddie box noemen ze het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:35 schreef Franny_G het volgende:
Ik begin steeds nieuwsgieriger te worden, exode!.
Meteen een goed excuus om er nog een fotootje in te gooien voor ik me weer netjes terugtrek in het dreumestopic..
I aan de volwassensushi.ze heeft het gezonde item er wel efficiënt uit gefilterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja, na afloop pakt ze het ook nog op en gooit het op de grond. Ze zegt er nog niet ieeeew bij.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft het gezonde item er wel efficiënt uit gefilterd
Ik wil even benadrukken dat dit dus niet waar is..!!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
eigen broeken!![]()
omg muffintop, herkenbaar. Hoewel hoge broeken dat zelfs ook hebben bij mij nu
.. en ik pas ook nog niet in mijn pre-zwanger broeken. Die flabberbuik blijft geloof ik gewoon
Nee gaat ie nog automagisch weg?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik wil even benadrukken dat dit dus niet waar is..!!
kraamverband plakt prima in jeansquote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je nog vloeit is dat niet bepaald fris.
Herkenbaar... Ik heb nog een veel te grote jeans en eentje die te kort is... een zwarte jeans die afgeeft en een blauwe zomerbroek.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wil eigenlijk vrijwel mijn hele kledingkast wegflikkeren. Maar ik kan niks nieuws vinden wat ik zoek. In t openbaar wissel ik momenteel twee jurken en twee vesten afmoet dus echt iets nieuws kopen nog deze vakantie...
Gnorf..quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:39 schreef BlueEyes het volgende:
Ik dartel rond in strings die zorgen dat ik door de touwtjes als rollade oog![]()
Das beterderder he?
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:07 schreef Crumpette het volgende:
Tuurlijk is het asexy. Met kleren erover echter wel weer prettig![]()
En om een gevleugelde (mehehe) uitspraak te citeren: t gaat toch uit
De groene was een jurk van 150 euro(in de sale voor 100) van kiyonna via navabi... Helaas alleen nog in zwart te krijgen en ik heb al zoveel zwart...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:25 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Gnorf..
En dan met je heupbroek, muffintop en uitpiepende rolladetouwtje je kint met de kont omhoog oppakken.
[..]herken je eigen uitspraken
.
Tja ik heb maar 1 soort onderbroek.. 24 dezelfde, allemaal zwart. Daarvoor een stuk of 4 zwarte bh's, want makkelijk.
Kwak, heeft asos niet dezelfde soort jurkjes als tijdens je zwangerschap? De groene is mijn favoriet.
Burd, herkenbaar. Ik heb besloten voor mijn werk ook maar wat professionelere kleding aan te schaffen, maar wat een gezoek en getwijfel was dat zeg.
Ik wil de band alleen ook door t achterpand heen, en misschien de lap iets afronden. Oh en een grote roodkapje capuchon erop/eraan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:52 schreef Phaidra het volgende:
Wat een toffe jas/dekenSupersimpel ook zo te zien!
Fijn toch!quote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:54 schreef JufMariska het volgende:
Bijzonder Dyre! Mooie L![]()
Enexode.. Beterschap!
Over kleding en kilo's kan ik niet meepraten, dus die sla ik maar ff overIk ben weer exact zoals pre-zwangerschap..
Ja het leek mij ook logischer om de band ook door het achterpand te doen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik wil de band alleen ook door t achterpand heen, en misschien de lap iets afronden. Oh en een grote roodkapje capuchon erop/eraan.
Mehquote:Op vrijdag 20 februari 2015 21:14 schreef exode het volgende:
En nog een keer gespuugd. Nu met fruithap. Ik denk dat we morgen veel taart te eten hebben met zijn 2en.
Vond ik ook spannend. Maar ben ee nu zo blij om! Hij slaapt veel dieper en beter nu.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:21 schreef Radyhyn het volgende:
Ik kom weer even aanhaken
Exode veel beterschap voor jullie mannetje. Ik hoop echt dat hij zich snel weer beter voelt.
Dyre wat een lief moppieEn inderdaad bijzondere dag
Skittles, beterschap voor jou en Lou!
BE ik hoop dat de koorts snel zakt!
Beterschap voor alle zieke kleintjes en ouders
Dat de lente maar snel mag beginnen en de verkoudheidjes/griepjes/ziekjes maar snel zullen overgaan.
Kwak gave jas!
Vic slaapt vanavond voor de eerste keer 's nachts in zijn eigen kamertje.
Sinds 1,5 week komt hij maar 1x per nacht.. vaak zo rond 3 a 4 uur... en hij slaapt vaak met zijn armen uitgerekt naast zich en dat past niet meer in het wiegje (ze steken dan uit).. en hij is morgen 12 weken... en overdag slaapt hij al een tijdje in zijn eigen kamertje... en ik word soms te snel wakker van hem (bij elk klein kikje/kreuntje).... dus slapen in zijn eigen bedje is nu de logische volgende stap...
Maar ik vind het zelf eigenlijk wel erg spannend... zo zonder kleintje naast ons bed als we straks gaan slapen
Ik zou daar ook tegenop zien! Hele dag rotweer, icm weinig slaap is ook vervelend. Sterkte, hopelijk werken peuter en baby toch een beetje meequote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah man, ik word gekmini is al dagen niet fit, temp gaat op en af, vandaag de hele fucking dag al jengelend en jankend en echt NIETS is goed. En nu is ze ook al langer dan n uur wakker en ligt ze maar te wurmen, tiet wil ze niet, neeeeee ze wil niks, alleen maar janken.
Ik voel me een faalmoeder en ik ben op. Waarom vond ik dit ook alweer leuk??! Ik weet het gewoon niet meer
Sorry, lekker ego enzo. Ze ligt nu op d'r bed te jengelen want ze is echt wel moe. maarja, lekker slapen doet ze nog niet dus ik gok dat ik haar er zo maar weer uit haal.
Morgen weer een dag alleen met beide dames en ik baal want het wordt weer kloteweer dus buiten een rondje lopen zit er niet in. Soms wou ik datop zaterdagen ook gewoon vrij was. Ik kijk gewoon op tegen morgen, wat voor moeder ben ik dan
Gefeliciteeeerd!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:12 schreef exode het volgende:
08:11 B.e.n.j.a.m.i.n is nu precies 1 jaar!
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:12 schreef exode het volgende:
Hoera! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:12 schreef exode het volgende:
I know.. ik geniet er nu maar gewoon vanquote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Exode, gefeliciteerd met Ben! Is ie al wat opgeknapt?
TAP en alle andere vermoeide nachtmoeders:in de nacht is alles zoveel kutter
Crump, reken jezelf nog niet rijk, ik ging ook van 0 naar 1 naar inmiddels weer 2 nachtvoedingen![]()
nee, hartstikke fijn dat het zo goed gaat! Hopelijk houdt hij wél vol!
Ik heb snotrandjes rond mijn tepels zie ik
bv? Mijn kraam zei: eens in de 8 dagen of 8 keer per dagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Exode, gefeliciteerd met je dreumes en wat fijn dat hij zich al beter voelt!
Slechte nacht, check! A. was erg onrustig, ik denk dat er poep dwars zit. Zouden we daar iets mee moeten? Hij zit nu op 1x poep in 2-3 dagen. Overal lees je dat het nog meerdere keren per dag zou moeten zijn. Maar het lijkt hem geen pijn te doen, hij perst alleen veel en vaak zonder resultaat behalve lucht. Hij drinkt en plast nog steeds als een malle.
Ja bv idd. Ik weet van mijn oudste dat hij naar 1x per week ging na een maand of 2. Maar dacht dat ze de eerste 2 weken toch nog vaker moesten, althans dat lees ik bij 'normaal ontlastingspatrpoon baby's'. Vannacht hadden we per ongeluk een maatje 1 luier aangedaan ipv 0, maar die was net overgestroomd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:28 schreef Crumpette het volgende:
[..]
bv? Mijn kraam zei: eens in de 8 dagen of 8 keer per dag. Zolang de plasluiers goed zijn (zo'n 6 per dag zeker wel) en hij geen last lijkt te hebben, is er ws niet zo veel aan de hand.
Ja volgens de boekjes moet het de eerste weken nog vaker. Maar M heeft ergens in week 2/3 ook een hele week overgeslagen en poepte ontegelmatig .quote:Op zaterdag 21 februari 2015 09:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja bv idd. Ik weet van mijn oudste dat hij naar 1x per week ging na een maand of 2. Maar dacht dat ze de eerste 2 weken toch nog vaker moesten, althans dat lees ik bij 'normaal ontlastingspatrpoon baby's'. Vannacht hadden we per ongeluk een maatje 1 luier aangedaan ipv 0, maar die was net overgestroomd.Mijn veelvraatje
Dat heeft Lou dus ook overdagquote:Op zaterdag 21 februari 2015 11:04 schreef Dyre het volgende:
voor alle slechte nachten... Bij ons is het juist andersom: 's nachts slaapt ze over het algemeen prima. Maar overdag is bij vlagen echt waardeloos. We zien dat ze (ontzettend) moe is, maar als we haar in bedje leggen is het alleen maar huilengillenkrijsen. Tussendoor verdwijnt de duim in haar mond en net als haar ogen dichtvallen dan 'schrikt' ze weer wakker en weer huilengillenkrijsen.
Soms valt ze uiteindelijk wel zelf in slaap, maar vanochtend hebben we 1,5 uur aangemodderd en is vriendje daarna maar met haar gaan wandelen.
soms til ik hem even uit bed om te kijken of hem een boer dwarszit, is best vaak het geval, ondanks dat hij dan al goed geboerd heeft na de voeding. Als hij huilt van vermoeidheid laat ik hem een paar min huilen en dan ga ik naar binnen en stop zijn speen in, zeg niks en loop weer weg. Meestal vallen de oogjes dan meteen dicht. Dan is het hopen dat hij niet wakker schrikt van zichzelfquote:Op zaterdag 21 februari 2015 12:40 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat heeft Lou dus ook overdagWat doen jullie dan? Steeds binnenlopen, laten huilen, zachtjes praten?
Daarom heb ik gewoon voor de old fashion way gekozenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Lucas 8 maandenWat gaat dat snel!
Fijn exode dat het toch een leuke dag was. Een dreumes, jeetje![]()
NTS, je lijft bepaalt hè, goede reden om even de boel de boel te laten toch?
Ik ben met het fotoalbum van A.'s eerste jaar bezig. Ik ben nu bij 3 maanden en heb al 27 bladzijden gevuld met foto's. Als dit zo doorgaat mag ik straks een fotoalbum van meer dan ¤100 gaan bestellen. En ik ben alle bladzijden al langsgegaan maar kan écht niet kiezen wat er uit moet. Oeps.
Ik ben ook bezig. Ben nu bij oktober (maand 7) en zit al op 82 blzquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben met het fotoalbum van A.'s eerste jaar bezig. Ik ben nu bij 3 maanden en heb al 27 bladzijden gevuld met foto's. Als dit zo doorgaat mag ik straks een fotoalbum van meer dan ¤100 gaan bestellen. En ik ben alle bladzijden al langsgegaan maar kan écht niet kiezen wat er uit moet. Oeps.
Fotogoed heeft redelijk goedkope dikke albumsquote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb een heel braaf slapend kind de laatste weken en ik doe verder geen KONT in huis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:35 schreef AwayTL het volgende:
Kwak! Waar haal jij toch al die tijd vandaan om zulke leuke dingen te maken?! Ik ben al zo'n 3 dagen bezig met 1 tour op mn dekentje met haken. Voel me nu een faalhaas hehe.
Ah, als puber misschien niet, maar daarna vast wel! En anders hun toekomstige vrouwenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 21:32 schreef AwayTL het volgende:
Ik doe t op maand. Ben niet van de kaartjes en verhaaltjes enzo. Niet consequent genoeg voor
.
Ga eerst door de 100en foto's en sorteer ze op maand, dan kijk ik welke er weg mogen, dan kijk ik welke er in het album komen. Z/w of kleur. Doe dit ook pas als het hele jaar om is, anders is de software weer veranderd ofzo. Bestel ook rond een feestdagperiode moederdag/kerst, want dan is er altijd korting.
Denk dat ik de albums vooral voor mezelf maak, denk niet dat jongens er later over het algemeen in geinteresseerd zijn. Maar naast hun albums maak ik ook altijd een klein jaarboekje. Dat als ze die van hum straks mee willen hebben, dat ik alsnog wat foto's heb.
ik heb gewoon een papieren boekje voor M:quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben ook een e-mailadres aangemaakt voor I. Daar stuur ik mailtjes en foto's naartoe en als hij oud genoeg is, krijgt hij het wachtwoord.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:00 schreef JufMariska het volgende:
Hoe ging het bij Rady met spruitje op eigen kamer?
Het ging heel goed!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 08:13 schreef Crumpette het volgende:
Rady hoe was het op eigen kamer slapen? Hier doen we het vanaf week 6, ook omdat ik geen oog dichtdeed omdat hij zo veel lawaai maakte, en het bevalt heel goed. Slaap.
Ja nu moet ik morgen ff zoeken...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:38 schreef Dyre het volgende:
Ik zie net de nieuwe Zwitsalreclame en dat babietje lijkt superveel op Saar van GM vind ik
Van een speentje word ik niet heel wakker gelukkigquote:Op zondag 22 februari 2015 08:06 schreef Crumpette het volgende:
JM elk uur wakker en toch ok?hoe dan??
I knew it! Jawsquote:Op zondag 22 februari 2015 10:43 schreef Skittles het volgende:
Nou we weten nu de oorzaak van het huilerige gedrag en de stinkluiers van Lou. Tandjes!
Leuk hoor dat UD buddies zijn, maar dit had ze nog niet hoeven na-apen van M.quote:
je voelt er qua tepels niks vanquote:Op zondag 22 februari 2015 11:02 schreef Skittles het volgende:
[..]
Leuk hoor dat UD buddies zijn, maar dit had ze nog niet hoeven na-apen van M.![]()
![]()
Gelukkig is ie wel vrolijk JM! Hopelijk is het snel weer over
Haha ja A. heeft zich eens een heel etenje lang in de wandelwagen vermaakt met het frummelen met en opeten van een spuuglapquote:Op zondag 22 februari 2015 10:45 schreef JufMariska het volgende:
38.3Plus muchos poepluiers, nog wat meer spugen dan normaal, onrustiger slapen en zielig huiltje. Hiep hoi
Ik bombardeer vandaag tot pyjamadag! Gelukkig kan hij ook nog lachen en vermaakt hij zich mateloos met een spuugdoekje
(Razz, dat deed A ook toch? Ik herinner me iets met een etentje
)
Mquote:
8 dagenquote:Op zondag 22 februari 2015 14:40 schreef Burdie het volgende:
Exode, fijne vakantie en tot over 8 dagen in het andere topic![]()
+1 .. Jeetje wat gaat het snel!quote:
da's een door oma geborduurde kambouterquote:Op zondag 22 februari 2015 14:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
M
Wat is dat voor fancy spuugdoekje? Of is het een fancy roggel?
En dibs op dat pakje, in geval van een evt tweede, wat een tof ding![]()
Ja ik heb wel duidelijke pyama's... t is onderdeel vh ritueel, douchen/badje, dan pyama en slaapzak aan, dan samen boekje lezen en dan papfles en hup naar bed...quote:Op zondag 22 februari 2015 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Daarom doe ik niet aan het concept 'pyjama'. Kleertjes zijn allemaal zacht dus 's avonds krijgt ze lekker iets aan wat ze de volgende dag aan houdt.
Åh badderen jullie elke dag?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel duidelijke pyama's... t is onderdeel vh ritueel, douchen/badje, dan pyama en slaapzak aan, dan samen boekje lezen en dan papfles en hup naar bed...
En aankleden na dr bad moet ik toch dus dan ook gewoon n pyama.
Het is hier DE oplossing voor t langere slapen.... ze wordter heel soezig vanquote:Op zondag 22 februari 2015 18:24 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Åh badderen jullie elke dag?
Als het om de dag is, is het hier veel![]()
Ja, O is snel met haar tanden. De eerste 2 kwamen met 3,5 maand door geloof ik. Weet het niet eens meer /stopdetijd!
goede tip!quote:Op zondag 22 februari 2015 20:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moest googlen![]()
Heerlijk Sq, hoop dat het een rustigere nacht geeft ook.
Leg er een lekker dekentje voor jezelf bij nog voor als je uit je warme bed komt 's nachts!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen ook aan pyjama's en soms een slaapzak. S slaapt nu alweer een periode onder een dekentje. Het maakt haar niet zoveel uit kennelijk![]()
Zondag, woensdag en vrijdag zijn haar badderdagen.
Afgelopen week was t wat vaker omdat ze zich regelmatig had ondergescheten![]()
Sterkte met de doorkomende tandjes!
Fijne vakantie Exode!
Beterschap Dyre!
Zoe ik hoop op een betere nacht voor je vannacht!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Toevallig dacht ik dat dus wel jij viesnekquote:Op zondag 22 februari 2015 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
NTSwat rot maar wat begrijpelijk! +1 op wat is gezegd. Het heeft z'n tijd nodig.
Oh en voordat men denkt dat ik m'n kind vies in bed stop, hier is omkleden ook zeker deel van het bedritueel. Maar die kleertjes heeft ze dan gewoon de dag daarna ook aan, mits geen ongelukjes in bed. Ik doe niet aan stugge broeken enzo en jurkjes staan haar niet. Dus alles fungeert lekker makkelijk als kledingdanwelpyjamahoehetookuitkomt
.
In bad 2 en soms 3 keer per week. Anders heb ik een wegschilferend kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |