Heb net lekkere hot chocolate gemaakt meeen.quote:
Chocomel dark.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:07 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zet gewoon een mok Chocomel in de magnetron.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst een Starbucks Frappuccino gehad, is niks vergeleken bij dit.
Sinds ik chocomel dark heb ontdekt smaakt de normale chocomel niet meer. Elke keer als ik het drink denk ik meh.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:16 schreef Deuce92 het volgende:
Nee, 'gewone' Chocomel.
Zelfs dat weet je te verhipsteren, met je 'dark'.
Is chocomel eigk met volle melk? Ik had vandaag chocolademelk gekocht met volle melkquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds ik chocomel dark heb ontdekt smaakt de normale chocomel niet meer. Elke keer als ik het drink denk ik meh.
Maar serieus dit recept wat ik nu heb gemaakt is echt een blijvertje.
Ja en volgens mij ook nog extra room aan toegevoegd. Vandaar ook dat het een caloriebom is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is chocomel eigk met volle melk? Ik had vandaag chocolademelk gekocht met volle melk
Maizena is paneermeel ofzo toch?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja en volgens mij ook nog extra room aan toegevoegd. Vandaar ook dat het een caloriebom is.
Maar een tip, als je een beetje maizena toevoegt aan je chocomel krijg je ook die volle romige smaak zonder de cal's. Heb net gewoon een warme chocomel dark gehad gemaakt met chocolade havermelk, cacao, chocolade en maizena.
lol whut. Nee, maizena is maiszetmeel. Is die hele fijne witte poeder.quote:
Hahahquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol whut. Nee, maizena is maiszetmeel. Is die hele fijne witte poeder.
En chocomel is gemaakt van 'gedeeltelijk afgeroomde melk', zal wel halfvolle melk ofzo zijn.
Ik bedenkt mij nu dat ik het ook weleens heb gebruikt voor het coaten van mijn chicken wings. Half meel, half maizena.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahik heb het vaak gezien vroeger thuis maar nooit gekeken wat het was. Chocomel is van halfvolle volgens mij ja
Hehehe dus tochquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedenkt mij nu dat ik het ook weleens heb gebruikt voor het coaten van mijn chicken wings. Half meel, half maizena.
Maizena moet je trouwens wel altijd koken.
Ik had vandaag mercimeksoep gekocht. Als poederquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het is vooral een bindmiddel.
Whut waarom zou je dat doen. Mercimek is zo simpel als wat. Dat je tarhana enzo koop begrijp ik, kun je niet zo 123 fixen. Maar mercimekk, come on.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag mercimeksoep gekocht. Als poeder! in de super
i don't know what you're talking aboutquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je doet je nu wel voor als een Çoskun, maar als jij een man zou zijn, zou jij meer een Nuri (Alço) zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff testen laaaaaaquote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Whut waarom zou je dat doen. Mercimek is zo simpel als wat. Dat je tarhana enzo koop begrijp ik, kun je niet zo 123 fixen. Maar mercimekk, come on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |