We hebben Mighty Mike alquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef silverhill het volgende:
Kunnen ze aub eens een type Jaap Stam opleiden? De tering, wat hoeft de tegenstander weer weinig te doen om mensen in de 16 vrij aan te spelen.
Liever met mooi voetbal ten onder dan winnen met dit afbraakvoetbal, schande voor Nederland. Gelukkig worden jullie nooit meer kampioen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Voor iemand van 25 jaar gedraag je je nogal kinderlijk
Van zo'n jeugdtalent kan PSV alleen maar dromen idd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bazoer wat een genot, eigen jeugd
Ik zal aan Frank doorgeven dat ze Jaap Stam moeten opleiden.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef silverhill het volgende:
Kunnen ze aub eens een type Jaap Stam opleiden? De tering, wat hoeft de tegenstander weer weinig te doen om mensen in de 16 vrij aan te spelen.
Maar dan wel een speciaal programmaquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal aan Frank doorgeven dat ze Jaap Stam moeten opleiden.
Niet op de grasvelden maar in het klaslokaal.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Maar dan wel een speciaal programma
Type, oftewel een verdediger waar je op kunt vertrouwen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal aan Frank doorgeven dat ze Jaap Stam moeten opleiden.
Dat heb je niet echt voor het zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
Type, oftewel een verdediger waar je op kunt vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |