abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149843350
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat is een gevolgtrekking die je niet zomaar kunt maken.
Eh, dit is een gevolgtrekking die prima logisch is en ik dus wel wel kan trekken :)
pi_149843353
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
selen, je reageert superselectief, vind je de andere vragen te lastig?
Ze is waarschijnlijk overleggen met de imam wat het juiste antwoord is
pi_149843358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef DrMabuse het volgende:
Islam , mannen en debilisering.

Niks nieuws.

Vrouwen die daarin niks vervelends zien.

Ook niks nieuws.
Stockholm syndroom.
I´m back.
pi_149843365
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef selen het volgende:

[..]

Ik heb zo net uitgelegd waarom ik de hedendaagse omgangsvormen (tov vrouw) niet goed vind. Zowel de man als de vrouw hebben bepaalde verantwoordelijkheden. Daarbij is de deugdzaamheid van de vrouw een belangrijk element, omdat die meerdere (belangrijkere) aken heeft.
Je geeft wederom geen antwoord op de vraag.
pi_149843374
Ze haten ons.

Ze haten ons.

Ze haten ons.

Ze haten ons tot op het bot.

Wanneer wordt het eens duidelijk?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_149843384
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

De kerk is anders, manier van bidden is niet hetzelfde als de islamitische manier.
Dan nemen we een healthspa als voorbeeld. Waar mannen en vrouwen naakt rondlopen, zonder daar seksueel van opgewonden te raken of onzedige gedachtes te hebben.

Waarom kunnen westerlingen dat wel en moslims niet ?
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:11:55 #82
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149843397
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je echt in Allah gelooft, kun je je aangeboren geilheid niet een kwartiertje opzij zetten natuurlijk... :').
Nee, omdat dit een hormonaal proces is dat door middel van vrijlating van endorfine tot stand komt. Hier heb je zelf geen controle op.
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:12:30 #83
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149843414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dan nemen we een healthspa als voorbeeld. Waar mannen en vrouwen naakt rondlopen, zonder daar seksueel van opgewonden te raken of onzedige gedachtes te hebben.

Waarom kunnen westerlingen dat wel en moslims niet ?
Heb je hier een bron voor?
pi_149843416
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

vrouwen hebben een aparte gebedsruimte, dit is heel logisch.
anders raken de mannen opgewonden tijdens het bidden, dit wil je niet hebben en leidt af
Ja en vrouwen die niet in een tent rondlopen leiden ook af :D
Zo ken ik er nog wel meer, smoesjes! _O-
pi_149843429
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Nee, omdat dit een hormonaal proces is dat door middel van vrijlating van endorfine tot stand komt. Hier heb je zelf geen controle op.
Beetje zelfbeheersing is toch wel aanwezig?
En die vrouwen lopen al in een tent, hoe kun je daar opgewonden van raken? Je weet niet wat er onder die lappen zit.
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:13:29 #86
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149843471
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar de vrouw kan ook opgewonden raken door een leuke man en daar is toch niks mis mee? Kunnen ze fijn samen bidden. Veel gezelliger .
Ja dat kan dus op een ander moment, dan kun je thuis samen bidden als dit je pleziert. In de moskee is dit door scheiding niet mogelijk.
pi_149843491
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En toch beweert u dat de westerling vrouwen als seksobject ziet - terwijl deze dergelijke problemen met onbeheersbare lustgevoelens in de kerk niet heeft ?

Interessant.
Traditioneel zitten/zaten in de christelijke kerk mannen en vrouwen ook gescheiden
pi_149843497
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:07 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Als je aan het bidden bent lijkt het mijn bedoeling dat je gedachten compleet bij god zijn. vanuit die gedachte kan ik me het beoogde nut van gescheiden bidden wel indenken
En als je naar de supermarkt gaat, dan zal een vrouw die niet in een tent rondloopt afleiden van het boodschappen ha...onee wacht, in de islam halen mannen toch helemaal geen boodschappen?? Of zie ik hier iets verkeerds? Naja, welke van de 2 opties je ook kiest je bent sowieso wel de lul :+
pi_149843504
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:08 schreef selen het volgende:

[..]

Ik heb zo net uitgelegd waarom ik de hedendaagse omgangsvormen (tov vrouw) niet goed vind. Zowel de man als de vrouw hebben bepaalde verantwoordelijkheden. Daarbij is de deugdzaamheid van de vrouw een belangrijk element, omdat die meerdere (belangrijkere) taken heeft.
Zou je je dochters niet liever tot vrije en verantwoordelijke mensen willen opvoeden?
Dat ze zich kunnen en mogen ontplooien met elke gave en ieder talent die Allah ze gegeven heeft?
Make my day!
pi_149843505
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Beetje zelfbeheersing is toch wel aanwezig?
En die vrouwen lopen al in een tent, hoe kun je daar opgewonden van raken? Je weet niet wat er onder die lappen zit.
Ik vind persoonlijk cadeautjes die zo goed zijn ingepakt dat je niet kan zien wat er in zit best interessant - of zelfs opwindend.
pi_149843525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:13 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Traditioneel zitten in de christelijke kerk mannen en vrouwen ook gescheiden
Vroeger misschien. Al jaren niet meer hoor. Alles zit door elkaar naar het woord van God te luisteren.
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:14:51 #92
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149843527
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja en vrouwen die niet in een tent rondlopen leiden ook af :D
Zo ken ik er nog wel meer, smoesjes! _O-
Dat is wel de essentie van een hoofddoek.
Geen smoesjes dus
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:14:58 #93
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_149843533
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
pi_149843567
De islamitische cultuur hoort niet thuis in het westen, dat wordt keer op keer bewezen en zo ook door deze kansenparels.
pi_149843571
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Geen smoesjes dus
Het kan alleen afleiden als je onderontwikkeld bent als man zijnde.
pi_149843585
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:11 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Kun jij in die mensen hun hoofden kijken?
Het lijkt mij sterk dat daar nooit een gevoel van opwinding of onzedige gedachten voorkomt
pi_149843587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarna komen ze tot inkeer? Wanneer?
Om eerlijk te zijn heb ik vooral last van de jongen in de leeftijd 7 - 25. En van de oude mannen. En van de meisjes/vrouwen van 10 - 40 jaar :')

Maar serieus: ik heb ook heus wel positieve ervaringen hoor. Maar dan vooral met de wat oudere Marokkaanse vrouwen. Ik heb ze ook een keer een rondleiding gegeven door een museum (met een Berberse en een Arabische tolk) en ze vonden het superinteressant. Ook de christelijke kunst: "Jezus is ook een profeet in de koran! :D" En daarna ook samen gegeten (vaker gedaan in het buurthuis). Zij deden het hoofdgerecht en wij het nagerecht. Complimenten over en weer :)
Ik heb ook een keer een paar van hun zoons de wind van voren gegeven omdat ze bleven klieren en dat vonden ze prima, ze kregen alleen maar meer respect voor me. Ik leef nog, dus ze hebben geen neven en broers op me afgestuurd ;)

Met m'n moeder ook een keer een groep jongens aangesproken die op de hoek aan het klieren waren en "minder! minder!" bleven roepen (als in: ze dachten dat wij rascisten waren) en de groep werd steeds groter :o Uiteindelijk een heel goed gesprek geworden, waarbij ze ontdekten dat ik als blonde hollander net zoveel moeite had om een baan te krijgen als zij :P Het werd gewoon gezellig _O-

Mn moeder is ook een keer geholpen door 2 Marokkaanse jongens toen ze was gevallen op het ijs. Geen Nederlander die stopte; maar zij wel.

Ik denk dat mijn negatieve en positieve ervaringen (die ik dus zelf heb opgedaan, even afgezien van wat ik op tv zie ;) ) een beetje gelijk opgaan. Ik kan niet ontkennen dat er in Gouda een probleem is met een grote groep Marokkanen en dat ik daar ook mee te maken heb gehad. Maar de gemeente en de politie doen niks (durven misschien ook niks te doen?) en dus blijft het maar doorgaan en escaleren.
Dus nee het zijn niet ALLE moslims/Marokkanen. Maar het zijn er wel best veel ;)
pi_149843594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Heb je hier een bron voor?
Ga een naar de sauna zou ik zeggen. Heb je je bron.

Tevens woordgrap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_149843628
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:14 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Geen smoesjes dus
Die hoofddoek is slechts de 1e stap, hierna volgt de tent (of nikaap of hoe dat (on)ding ook weer heet), vrouwen in zo'n tent met tralies ervoor laten lopen is van de zotte, zo kun je toch als vrouw nooit meer je huid aan de buitenlucht blootstellen??

Frisse lucht en een beetje zon zijn juist heel gezond :Y
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:17:22 #100
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_149843638
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het kan alleen afleiden als je onderontwikkeld bent als man zijnde.
Onzin. Als jij een mooie vrouw ziet rondlopen leidt dit jou ook af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')