Ik hoop dat Chris de mol is. Heb geld staan op zijn naam hahaquote:Op zondag 22 februari 2015 14:59 schreef Martialis het volgende:
Ik denk echt dat Chris gaat winnen, hij is een van de betere kandidaten die ik heb gezien in WIDM.
Rik is toch geen vrouw gekquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:22 schreef Studiotje het volgende:
SPOILER
De zus van de dikke van RTL Boulevard is de mol
Zin in de komende uitzending
Hij is wel van de mannen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rik is toch geen vrouw gek
Dat moment is puur hatelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef roos94 het volgende:
Meest nutteloze aflevering van het jaar. Waar Art weer gaat doen alsof ie de Mol bekend maakt en dan naar de camera draait; dat ziet u volgende week
Volgende week pizza mol finale partyquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef roos94 het volgende:
Meest nutteloze aflevering van het jaar. Waar Art weer gaat doen alsof ie de Mol bekend maakt en dan naar de camera draait; dat ziet u volgende week
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat moment is puur hatelijk.
Dan zou er midden in de uitzending een executie moeten zitten want de finale is altijd met 3quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:26 schreef roos94 het volgende:
Was dat vorig jaar (of iets langer geleden) ook niet zoquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan zou er midden in de uitzending een executie moeten zitten want de finale is altijd met 3
Wat wel leuk zou zijn is als ze nét te laat geknipt hebben waardoor je al iemand naar voren ziet stappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |